Ostria Beach - Neckermann Reizen

• Marchel

Zijn er vakantiegangers die op 26 augutus naar Ostria Beach vertrekken?

Worden jullie ook overgeboekt naar Arion Palace of kunnen jullie wel in Ostria Beach verblijven. Wij vertrekken nl. 19 augustus voor 2 weken naar het alternatief Arion Palace (onder protest).

• Slachtofferhulp

actiecomite.ostriabeach@upcmail.nl

internetsite: members.chello.nl/m.flanderhijn/.

• Margo

Een beetje off-topic wel, maar ik lees nu hier over problemen met Neckermann. Ik heb geruchten gehoord dat Olympia ook problemen geeft die voor overboekingen zorgen en dat zelfs diverse eigenaren geen zaken meer doen met Olympia! En als ik voor bepaalde reizen op Zoover kijk, die je normaal bij Olympia kunt boeken, dan kan ik de naam Olympia opeens nergens meer vinden. Wat is hier allemaal aan de hand?

• C&C

Hallo ik ben benieuwd of iemand al iets gehoord heeft van Neckermann inmiddels heeeft de rechtsbijstand het ook opgegeven en ons “dossier”is op weg naar de geschillencomissie reizen.Neckermann reageert gewoon nergens op .!!!

Misschien is dit de stilte voor de storm en hopelijk met een goede afloop .

• Anja

Hallo,

Ook wij geen enkele reactie, dus ook onze rechtsbijstand (DAS) heeft de zaak vorige week aanhangig gemaakt bij de geschillencommissie Reizen. Ik hoop dat daar iets uit gaat komen, want dit soort praktijken kan gewoon niet. Ik ben nog steeds zo boos dat mijn vakantie volledig in duigen is gevallen. Blij dat er meerdere mensen zijn die dus nog vollop bezig zijn om Neckermann hiervoor aansprakelijk te stellen. Hopelijk gaat er ook nog iets gebeuren middels het actiecomite. Zodra ik bericht krijg van de geschillencommissie zal ik dit gelijk melden, maar ik heb begrepen dat hier nog wel wat tijd overheen kan gaan. Maar, de aanhouder wint hoop ik dan maar!

• HB

Wij hoorde ook een week van te voren dat Ostria Beach gecanceld was, we zijn als een gek in de Neckermann gids gaan zoeken voor een goed alternatief. Wij kwamen uit op hotel Corali in Kos, deze was voor ons (2 volw + 3 kinderen) 800 euro duurder, maar min de 10% vergoeding en min de vroegboekkorting kwamen we op ongeveer het zelfde bedrag uit als Ostria Beach.

Hotel Corali was een goed alternatief, 4 sterren, mooi appartement eten goed en afwisselend en een Duitsspreekend animatieteam, we hebben het erg naar ons zin gehad.

• Bettie

Weet iemand hoe ik de berichten mbt Ostria Beach kan vinden? Ik zie ze niet meer op het prikbord. Ik kan deze melding alleen plaatsen via een oud mailtje dat ik heb gekregen toen er wat nieuws gepost was….

• Caro en Mike

Hoi Bettie,

ikheb het even bekeken maar via google kom je er ook, adres:

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1493&i=37958&t=37958

ik hoop dat het werkt voor je

• Anja

Na maanden weer even een update.

Ben deze week benaderd door de Rechtsbijstand om door te geven op welke data ik aanwezig kan zijn bij een zitting van de Geschillencommissie.

Indien Neckermann deze maand niet met een voorstel komt, zal het eindelijk voor komen bij de geschillencommissie.

Ik ben benieuwd of er al meerdere gedupeerden zo'n reactie hebben ontvangen dat er eindelijk weer een beetje schot in zit.

Groetjes,

AnjaCaro en Mike schreef:

>

> Hoi Bettie,

>

> ikheb het even bekeken maar via google kom je er ook, adres:

> http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1493&i=37958&t=37958

>

> ik hoop dat het werkt voor je

• C,C D,J W,B,J,J,&L

Hallo

Ook wij hebben 2 weken geleden een brief ontvangen ,met dezelfde inhoud zoals jullie omschrijven.We wachten dus nog steeds af wat er gaat komen en of Neckermann voor de zitting met een oplossing komt .Met de excuus brief en reden\oorzaak erin omschreven die diverse gedupeerde gehad hebben denken wij toch wel sterk te staan .Gezien de ANVR reisvoorwaarden horen wij absoluut niet de dupe te worden van dit conflict tussen Neckermann en de hotel eigenaar.Wij hebben inmiddels alweer een nieuwe vakantie gezocht en gevonden (nooit meer met Neckermann) en dus weer iets om naar uit te kijken .

Wij (9 pers.) wachten met spanning af wat de uitslag word in dit geschil !!