Ostria Beach - Neckermann Reizen

  • Ben

    Mijn rechtsbijstandverzekering heeft vandaag contact gehad met Neckermann. Duizend maal excuses van Neckermann, ze waren (even) vergeten dat zij mij moesten betalen. Ze zijn dus nu (wederom) te laat!

    Waarom verbaasd mij dit nu niet?

  • Marchel

    Hallo medegedupeerden,

    Ook wij hebben inmiddels de uitslag van de commissie.

    Net als jullie zijn wij in het gelijk gesteld. De vergoeding is totaal € 750.00 inclusief behandelingskosten. Verder moet Neckermann € 205.00 betalen aan de commissie.

    Eindelijk kunnen we na bijna 1 jaar de zaak sluiten.

    Neckermann komt er in principe financieel met een koopje vanaf maar de negatieve reclame zal ze verschillende klanten kosten. Wij zullen voorlopig niet meer via Neckermann op vakantie gaan. Nog even en dan gaan we lekker naar Kos, met Arke !!!! Prettige vakantie allemaal.

  • Ben

    Hallo Marchel,

    Gefeliciteerd, na een jaar ben je dan ook eindelijk met de laatste loodjes bezig. Ik heb deze week eindelijk het geld van Neckermann ontvangen.

    Veel plezier met de volgende vakantie,

    Ben

  • Jozé

    Hallo Allemaal.

    Dit is een late reactie op de uitslag van de geschillencommissie. Vlak voor onze vakantie kregen we bericht dat we in het gelijk zijn gesteld.

    Neckermann moet de extra gemaakte kosten (66%) voor het omboeken van de vakantie aan ons terugbetalen. Bovendien krijgen we een schadevergoeding van 5%. Dit is geen wereldbedrag maar we hadden door het omboeken uiteindelijk wel een leuke vakantie gehad. Wij zijn dan ook heel tevreden met deze uitspraak!

    Bij terugkomst van de vakantie bleek het geld ook al op onze rekening te staan.

    Nu kunnen we het echt afsluiten.

    Iedereen bedankt voor het achterlaten van berichten op deze site. Het was voor ons een steun om te lezen hoe anderen ervoor stonden. Vooral over het bezoek aan de geschillencommissie. Daar konden we veel zelfverzekerder op af stappen.

    We hopen echter dat het nooit meer zover zal komen!

    Groeten Jozé