Ostria Beach - Neckermann Reizen

• Carin

Beste Ivan

Mischien zijn er ook toeristen die bewust een hotel uit kiezen gelegen aan het strand aan de zuid kant van Kreta ,met veel animatie voor de meegereisde pubers.

Die zich vooraf heel goed informeren over de toeristische bezienswaardigheden die aan dat kant van het eiland aanwezig zijn ! Mischien zijn die mensen wel heel erg gekwetst omdat ze op een schandalige manier door Neckermann belogen zijn en aan het lot over gelaten .Mischien hebben deze gedupeerde toch een hele leuke vakantie weten te maken in Arion Palce .Fijn dat jij je prima vermaakt hebt in Arion palace waarschijnlijk liggend met een leesboekje aan de rand van het zwembad want inderdaad voor een bepaalde groep reizigers is dit een super hotel maar voor 4 volwassenen en 5 pubers is er niets te beleven .!!!

• Michael

Ivan, sorry maar ik denk dat je de essentie hier echt mist.

Wij hebben bewust gekozen voor de andere kant van Kreta, wilden niet in het circus zitten. ALS we de drukte hadden willen opzoeken, hadden we dat kunnen doen met de huurauto.

Dus sorry, maar ik ben het met jouw reaktie niet eens.

Misschien dat je je even buiten deze hele discussie meot houden. Het gaat er niet om dat de omgeving niet leuk is, ma ar dat we niet krijgen waar we voor betaald hebben.

• Jos

Hallo Ivan,

natuurlijk mag je een eigen mening hebben.

Ben In ostria beach geweest, ben in Arion Palce geweest.

Een wereld van verschil.

De essentie is dat wij niet hebben gekregen wat we hebben genoekt.

Zie het eens zo: je gaat naar een garage, je bestelt een nieuwe BMW, je bent er helemaal weg van.

Als je de auto op gaat halen blijkt die weg te zijn,en als alternatief staat er een fiatje. Je krijgt 10% van het aankoopbedrag terug en verder moet je niet zeuren.

Natuurlijk hebben we er wat van gemaakt. Lekker rustig daar in het zuiden.

Willen we wat meer, dan maar een auto gehuurd en naar het noorden gereden. Zo groot is Kreta nou ook weer niet.

En echt waar Ivan, dit is geen zeuren. En kwetst het jou? En we hebben prima geinformeerd, daarom ook hiervoor gekozen.Ivan schreef:

>

> Ik zou toch maar zeggen: enjoy. het is daar mooi. En Arion

> Palace ben ik geweest, Ostria beach niet. Ik zou ook niet

> willen in zo'n thomas cook village gestoken worden trouwens.

> ik boek trouwens altijd vlucht en hotel apart. dan betaal je

> soms wat meer, maar dan heb je wat je wou.

>

> Veel plezier in dit prachtig hotel. Het kwetst mij erg

> reacties te zien van mensen die blijkbaar niet begrijpen dat

> er ook het beste van kan gemaakt worden. Ik begrijp jullie

> teleurstelling in Neckerman wel. Maar goh het is daar mooi en

> je hebt best een mooi hotel hoor. Voor de mensen die voor de

> animatie gingen naar ostria: Spijtig vind ik dat wel.

> Hopelijk maken jullie er toch het beste van. Een tip voor de

> mensen die Ostria beach willen: ga niet naar het zuiden van

> Kreta. Dat is geen typische toeristische vakantiegelegenheid.

> Ga dan naar Chersonissos, Malia of Rethymnon. Niet naar daar.

> Volgend jaar je beter informeren denk ik.

• Marcel ZH

Hallo Beste mensen,

Wij zijn hier nu een week, dus in Arion Palace. De eerste dag dat we er kwamen gelijk al een grote discussie met Wendy de Hostess, Daar lieten wij de brief zien die we van Neckermann hadden gekregen over het feit dat we dus 's avonds ook in Ostria Beach terecht konden. Helass ze ging bellen en kwam terug met de mededeling dat dit niet ging. Schandalig dus. Op de vraag of we haar baas konden spreken reageerde de ze ontkennend! Met haar “ de Messenger” moesten we het doen. Geen leuk gesrpek dus gelijk al aan het begin van de introductie ochtend.

Vervolgens geklaagd over de kamer die geen familie kamer bleek te zijn. Op de deur stond voor 2 personen en is dus uitgebreid naar vier personen met 1 extra bed en een soort veldbed voor een kleuter. Niet echt prettig slapen dus. Volgende week terug in NL bericht ik weer verder.

Met zonnige groeten

Marcel ZH

Oh ja, Ostria beach is super en niet te vergelijken met Arion Palace als je naar de specs kijkt.

• Bettie

Hallo Marcel,

Als je na je vakantie een klacht bij Neckermann in wilt dienen, dan moet je wel zorgen dat je daar (in Kreta) al een klachtenformulier in hebt vuld, die ook ondertekend is door de Neckermann hostess. Als je die geen hebt, dan neemt Neckermann de klacht niet in behandeling dacht ik. Afijn, als je precies wilt weten welke procedures te volgen, dan zou ik eens kijken op http://members.chello.nl/m.flanderhijn/ Op die site staan de te volgen procedures tot in detail beschreven. Tevens is het de site waar tot op heden al 23 boekingen (107 mensen) zich aangemeld hebben die ook allemaal gedupeerd zijn. Op deze manier zijn we ons aan het groeperen. Misschien dat er nog meer mensen daar in Arion Palace zijn?

• Carin

Vraagje ?? Zijn er al gedupeerde (uit die groep van 107) die iets gehoord hebben van Neckermann ?. Wij hebben namelijk niet voor vertrek maar ook nu nog steeds niets gehoord zelfs geen bevestiging dat ze onze klacht ontvangen hebben .

Daarom voelen wij ons nog steeds niet erg serieus genomen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• shirley

hallo

wij zijn nu ook in arion palace/ostria beach

neckermann doet idd niks met de brief want de hostess

zag de brief en wist nergens iets vanaf en heeft met het kantoor in

agios nicholaos gebeld en mocht niks doen met de brief

in onze brief stond dat we savonds drankjes zouden hebben

dit is dus gelogen zwart op wit stelt dus ook niks voor…..

ostria is een heel mooi hotel en idd niet te vergelijken met

arion palace…..

groetjes shirley

• Marchel

Zijn er vakantiegangers die op 26 augutus naar Ostria Beach vertrekken?

Worden jullie ook overgeboekt naar Arion Palace of kunnen jullie wel in Ostria Beach verblijven. Wij vertrekken nl. 19 augustus voor 2 weken naar het alternatief Arion Palace (onder protest).

• Marchel

Zijn er vakantiegangers die op 26 augutus naar Ostria Beach vertrekken?

Worden jullie ook overgeboekt naar Arion Palace of kunnen jullie wel in Ostria Beach verblijven. Wij vertrekken nl. 19 augustus voor 2 weken naar het alternatief Arion Palace (onder protest).

• Adri Steven

Wat een desillusies allemaal, het is ons helaas ook overkomen.

Wij zijn na een vertraging van 4 uur ‘s nachts 30-07-07 om 00.30 u. gearriveerd op Heraklion en hoorden terplekke dat wij niet naar Ostria Beach zouden gaan. Schandalig door de nederlandse hostess (Sjouke) behandeld, zij liet het verder door een duitse hostess opknappen. Wij waren met 2 gezinnen (6 jonge kinderen). Er waren geen keuzemogelijkheden en we werden getransporteerd naar Eri Palace te Chersonissos (waarderingcijfer zoover.nl 2.7). Het was hier veschrikkelijk. Met pijn en moeite de vlgde dag een hostess van Neckermann geweest en die bood na vele uurtjes telefoneren een “vervangende” acommodatie aan in Kokkini Hani, hotel Arina Sand. Hier hebben wij de tijd doorgebracht. Wij hebben vele gespreksnota’s op laten maken bij verschillende hostess van Neckermann en onder protest getekend. Wij wilden zelfs terug naar Nederland maar vlgs de hostess was dit onmogelijk ivm geen beschikbare vluchten. Nu bij Neckermann een dikke klacht ingediend. Zelfs het reisbureau dient een klacht in bij Neckermann ( zij hebben bijna een dagtaak aan het verwerken van klachten van Neckermann).