Ostria Beach - Neckermann Reizen

• Marchel

Even een vraagje aan Marcel ZH. Zou jij mij een copie kunnen mailen van de brief waarin staat dat we tijdens het avondprogramma ook gebruik kunnen maken van het all-in bij Ostria ? Wij hebben het alternatief Arion ook onder protest geaccepteerd en vertrekken 19-08. Met de brief staan we mogelijk iets sterker ter plaatse als ze eventueel niet meewerken aan deze toezegging. Alvast bedankt en toch een prettige vakantie toegewenst. noppienoppie@hotmail.com

• Bettie

Morgen komen er weer mensen terug van Arion Palace. Ik ben benieuwd of dat ze nog steeds alleen maar voor elkaar hebben gekregen dat je van 11:00 tot 17:00 naar Ostria Beach mocht, of dat je er ook 's avonds naar toe mocht.

• Bettie

Ik krijg net een mailtje van een van de gedupeerde gezinnen dat hij helaas de nieuwe mensen (ong. 30) die op 22 juli in Arion Palace gedropped zijn niet heeft kunnen overtuigen om zich te groeperen. Hopenlijk worden ze nog wakker en melden ze zich alsnog aan op de site http://members.chello.nl/m.flanderhijn/

• Bettie

Ik bedoel natuurlijk die de 29ste is teruggekomen….

• Carin

Hallo Ik heb begrepen van degedupeerde die afgelopen zondag uit Arion Palace teruggekeerd zijn (29 juli) dat de reisleidster GEEN KLACHTENFORMULIEREN meer invult maar dat ze dit bij terugkomst in Nederland moeten doen .Dit in niet volgens de regels dus gedupeerde die dit forum lezen vanuit Ierapetra of nog gaan laat je niet afschepen door Neckermann en laat terplaatse een klachtenformulier in vullen !!!! anders kun je in Nederland je klacht niet meer indienen

• Marcel

hallo beste mensen,graag willen wij weten of jullie nog stappen ondernemen of nog ergens mee bezig zijn.Waar kunnen wij terecht met onze klachten daar wij ookniet terecht konden in ostriabeach.wij hebben toch nog een fijne vakantie gehad elders maar wij vinden dat nekermann hier niet zomaar klaar mee kan zijn.

Groetjes fam hardy.

• Bettie

Wij hebben ons aangemeld op http://members.chello.nl/m.flanderhijn/

Door je aan te melden ben je bekend bij Caroline en Michael. Zijn zijn ook gedupeerde en volgens mij momenteel op vakantie. Zij zijn van plan om de kar te trekken om als actiegroep iets te ondernemen. Tevens staat op die pagina precies wat je allemaal zelf moet doen en binnen welke tijd. Caroline heeft op een reisbureau gewerkt en weet dus veel van deze zaken. Dus ik zou zeggen: deze site opstarten en je aanmelden!

• rinus

Hallo fam Hardy,

Kijk eens op deze site daar proberen wij iedereen bijelkaar te krijgen. http://members.chello.nl/m.flanderhijn Marcel schreef:

• Michael

Hallo allemaal,

nee wij zijn nog niet op vakantie, wij staan op de lijst voor vertrek over 2 weken (helaas niet naar Kreta). De internetsite proberen we iedere dag nog bij te werken met relevante informatie. we hebben weer een email gestuurd richting Radar en Kassa aangezien die morgen weer beginnen. Deze keer met verwijzing naar onze site, zodat ze kunnen zien hoeveel gedupeerden zich hebben aangemeld. Er is NIETS op tegen om jullie klachten (zover nog niet gedaan) ook nog te emailen naar Radar en Kassa. Motto: baat het niet, dan schaadt het niet.

Vriendelijke groeten

Caro en Mike

• Ivan

Ik zou toch maar zeggen: enjoy. het is daar mooi. En Arion Palace ben ik geweest, Ostria beach niet. Ik zou ook niet willen in zo'n thomas cook village gestoken worden trouwens. ik boek trouwens altijd vlucht en hotel apart. dan betaal je soms wat meer, maar dan heb je wat je wou.

Veel plezier in dit prachtig hotel. Het kwetst mij erg reacties te zien van mensen die blijkbaar niet begrijpen dat er ook het beste van kan gemaakt worden. Ik begrijp jullie teleurstelling in Neckerman wel. Maar goh het is daar mooi en je hebt best een mooi hotel hoor. Voor de mensen die voor de animatie gingen naar ostria: Spijtig vind ik dat wel. Hopelijk maken jullie er toch het beste van. Een tip voor de mensen die Ostria beach willen: ga niet naar het zuiden van Kreta. Dat is geen typische toeristische vakantiegelegenheid. Ga dan naar Chersonissos, Malia of Rethymnon. Niet naar daar. Volgend jaar je beter informeren denk ik.