Ostria Beach - Neckermann Reizen

• Anja

Ik ben zeer benieuwd hoe het andere Ostria gedupeerden afgaat met hun zaak tegen Neckermann. Nadat ik geen ander alternatief aangeboden kreeg dan Eri Palace 2 dagen voor vertrek, de reis geannuleerd. Door de rechtsbijstand is de reissom teruggevorderd en een schadevergoeding die binnen 3 dagen betaald moest zijn. Na 1 week nog steeds niets ontvangen. Enkel een schrijven van Neckermann naar de rechtsbijstand dat ons schrijven in goede orde ontvangen was, en dat ze gaan PROBEREN BINNEN 10 WEKEN TE REAGEREN, met het vriendelijk verzoek of ik tot die tijd geduld wil betrachten!!

Het is niet te geloven, zelf moet je maanden van tevoren betalen, en wanneer je door hun toedoen je vakantie in duigen ziet vallen, moet je maar zien wanneer je je zuur verdiende centen terug krijgt.

Op al mijn gestuurde mailtjes naar Neckermann krijg je alleen maar de reactie: wend u zich tot uw reisbureau, of “ door een storing op de site waren wij helaas niet in staat uw mail te beantwoorden” probeert u het nog eens.

Ik ben gewoon sprakeloos van hetgeen hier allemaal gebeurt, en ik ben dan ook zeer benieuwd hoe het bij jullie allen vergaat. Ik hoop dat jullie ook er van alles aan doen om aan dit soort praktijken een einde te maken, want dit kan gewoon echt niet!! We laten de firma Neckermann toch niet over ons heen lopen!!!!!!!!!!!!!!

• Carin

Hallo

Ook wij moeten ongeveer 10 weken wachten op antwoord ons reisbureau heeft gisteren onze klacht verstuurd , De lijst met gedupeerde wordt alleen maar groter en Neckermann is zo machtig dat ze dit spelletje gewoon volhouden .Maar we gaan nog steeds de strijd aan voor een goede afloop voor alle gedupeerde.En eventueel als groep via Radar en de Consumentenbond .

• john

ook wij zijn aan het wachten op een reactie,op onze klacht.

nekermann ,is niet erg vlot met reageren.

ik denk dat ze met hun ostria fout nog lang niet klaar zijn gezien de vele reacties

• Marcel ZH

Na lang aarzelen hebben wij zij het onder protest ook Arion Palace geaccepteerd daar er niks anders gelijkwaardigers te krijgen was. Uiteraard sluiten wij ons aan bij de eerdere mailtjes dat ook wij bij terugkomst ons gaan beraden hoe we dit lompe lichaam maar een wakker schudden.

Nadat wij een brief hadden gekregen met het alternatief hebben wij een reactie naar Neckermaan per mail gestuurd. Hier kregen wij wel een antwoord op die ik reeds in z'n geheel via dit prikbord heb geplaatst. Daar staat duidelijk in dat ze op onze reactei wachten. Gisteren donderdag was het dan zover nadat we dagen tevergeefs naar een ander alternatief hadden gezocht. In onze reactie naar hun nog even aangehaald dat dit schandalig was en dat we dus onder protest akkoord gingen. Als laatste verzocht de reisdocumenten op te sturen. Wat schetst onze verbazing diezelfde middag in de post alle reisdocumenten!!! Met andere woorden: men werkt gewoon langs elkaar heen. Ondanks het feit dat wij dus nog niet gereageerd hebben Heeft neckermann dus zelf maar besloten de papieren op te struen.

Het meest vreemde is nog dat hier gewoon als bestemming Ostria Beach Hotel staat en dus niet Arion palace!!! Zou het dan toch nog gaan gebeuren? Ik vrees van niet maar goed je moet altijd hoop blijven houden.

Ondanks alles laten wij ons niet uit het veld slaan en gaan na de vakantie er met volle moed tegenaan om Neckermann aan de tand te voelen.

Marcel ZH

• Anja

Hallo Marcel,

Ik wil je niet je laatste hoop ontnemen, maar op onze hotelvoucher stond ook gewoon Ostria Beach vermeld. Toen wij afgelopen vrijdag via de Rechtsbijstand Neckermann hebben laten weten dat wij onze reis annuleerden, heeft het reisbureau voor de zekerheid op zaterdag nog gebeld naar Neckermann of de reis toch wel geannuleerd was. En wat bleek, verrassing, nee hoor, we stonden gewoon op vertrek voor de andere dag, omgeboekt naar Eri Palace. Zij hebben alsnog doorgegeven dat de reis wel degelijk was geannuleerd. Wat een ongelooflijke puinhoop. Op de 3 mailtjes die ik via de site van Neckermann heb verstuurd waren mijn enige reacties:

1e reactie na 4 dagen:

“ Bedankt voor uw boeking bij Neckermann, voor vragen wend u zich tot uw reisbureau”.

2e reactie 3 dagen later:

“Wegens technische storing op onze site zijn wij helaas niet in staat uw mail te beantwoorden. Indien u vraag nog niet beantwoord is, stuurt u uw vraag nogmaals”.

3e reactie 2 dagen later:

“We hebben uw vraag ontvangen en doorgestuurd naar desbetreffende afdeling”.

Nou, als dat geen goede customer service is!

Ik wens je toch veel plezier op je vakantie, maak er wat van!

Ik ben blij te horen dat er velen met ons toch de strijd aangaan, en terecht.

Hopelijk halen we toch een keer ons recht.

• Caro en Mikel

Hallo allemaal.

Wij zitten ook bij de gedupeerden. We zien veel berichtjes waarin staat dat we met zijn allen er achteraan gaan. Is het dan misschien niet handiger om inderdaad op een of andere manier als ‘club’ Neckermann aan te pakken? Schijnbaar hebben ze het nog niet door dat we strijdbaar zijn. Jammer genoeg zullen we niet iedereen te pakken krijgen, er zijn mensen die geen internet hebben of niet weten dat er nog veel meer mensen zijn die gedupeerd zijn.

Ik hoor graag wat de reakties zijn. wij hebben al emails naar Radar, Kassa, en diverse kranten gestuurd. Misschien hebben jullie nog andere ideeen?

Wij hebben er voor gekozen om om te boeken naar een ander hotel, andere bestemming (met kleine bijbetaling), maar dit wel onder protest gedaan.

De klachtenbrief is al in de maak, alhoewel wij nog moeten vertrekken.

We (en jullie dus ook) hebben misschien een grotere kans om iets te bereiken, via bijv. uiteindelijk de geschillencommissie, wanneer blijkt dat de groep wel erg groot is.

Wie bieden zich aan om de kar (mede) op gang te brengen, of heb je goede ideeen? email dan naar; actiecomite.ostriabeach@upcmail.nl . Er is een begin gemaakt met een internetsite: http://members.chello.nl/m.flanderhijn/.

We horen graag jullie reaktie. via deze site reageren mag natuurlijk ook!!

iedereen die nog op vakantie moet: Geniet er van (probeer het in ieder geval). Wij hebben nu de instelling dat we gaan genieten, ook al is het niet wat we voor ogen hadden toen we in januari onze reis naar Kreta boekten.

Laten we Neckermann laten zien dat deze groep niet met zich laat sollen!!

• Caro en Mikel

Hallo allemaal.

Wij zitten ook bij de gedupeerden. We zien veel berichtjes waarin staat dat we met zijn allen er achteraan gaan. Is het dan misschien niet handiger om inderdaad op een of andere manier als ‘club’ Neckermann aan te pakken? Schijnbaar hebben ze het nog niet door dat we strijdbaar zijn. Jammer genoeg zullen we niet iedereen te pakken krijgen, er zijn mensen die geen internet hebben of niet weten dat er nog veel meer mensen zijn die gedupeerd zijn.

Ik hoor graag wat de reakties zijn. wij hebben al emails naar Radar, Kassa, en diverse kranten gestuurd. Misschien hebben jullie nog andere ideeen?

De klachtenbrief is al in de maak, alhoewel wij nog moeten vertrekken.

We (en jullie dus ook) hebben misschien een grotere kans om iets te bereiken, via bijv. uiteindelijk de geschillencommissie, wanneer blijkt dat de groep wel erg groot is.

Wie bieden zich aan om de kar (mede) op gang te brengen, of heb je goede ideeen? email dan naar; actiecomite.ostriabeach@upcmail.nl . Er is een begin gemaakt met een internetsite: members.chello.nl/m.flanderhijn/.

We horen graag jullie reaktie. via deze site reageren mag natuurlijk ook!!

iedereen die nog op vakantie moet: Geniet er van (probeer het in ieder geval). Wij hebben nu de instelling dat we gaan genieten, ook al is het niet wat we voor ogen hadden toen we in januari onze reis naar Kreta boekten.

Laten we Neckermann laten zien dat deze groep niet met zich laat sollen!!kreta.pagina.nl schreef:

• Jacueline

Hallo Marcel, ook wij hebben onder protest geaccepteerd, en ook bij ons lagen de tickets al begin deze week in de bus terwijl wij nog niet hadden geaccepteerd. Wij hebben besloten een auto te huren om niet afhankelijk te zijn van de shuttlebus. We gaan ondanks alle frustatie toch maar proberen er een leuke vakantie van te maken, en na de vakantie verdere stappen ondernemen want ik ben zeker van plan om alle extra kosten die wij moeten gaan maken zo wie zo op Neckermann te gaan verhalen Marcel ZH schreef:

>

> Na lang aarzelen hebben wij zij het onder protest ook Arion

> Palace geaccepteerd daar er niks anders gelijkwaardigers te

> krijgen was. Uiteraard sluiten wij ons aan bij de eerdere

> mailtjes dat ook wij bij terugkomst ons gaan beraden hoe we

> dit lompe lichaam maar een wakker schudden.

> Nadat wij een brief hadden gekregen met het alternatief

> hebben wij een reactie naar Neckermaan per mail gestuurd.

> Hier kregen wij wel een antwoord op die ik reeds in z'n

> geheel via dit prikbord heb geplaatst. Daar staat duidelijk

> in dat ze op onze reactei wachten. Gisteren donderdag was het

> dan zover nadat we dagen tevergeefs naar een ander

> alternatief hadden gezocht. In onze reactie naar hun nog even

> aangehaald dat dit schandalig was en dat we dus onder protest

> akkoord gingen. Als laatste verzocht de reisdocumenten op te

> sturen. Wat schetst onze verbazing diezelfde middag in de

> post alle reisdocumenten!!! Met andere woorden: men werkt

> gewoon langs elkaar heen. Ondanks het feit dat wij dus nog

> niet gereageerd hebben Heeft neckermann dus zelf maar

> besloten de papieren op te struen.

> Het meest vreemde is nog dat hier gewoon als bestemming

> Ostria Beach Hotel staat en dus niet Arion palace!!! Zou het

> dan toch nog gaan gebeuren? Ik vrees van niet maar goed je

> moet altijd hoop blijven houden.

>

> Ondanks alles laten wij ons niet uit het veld slaan en gaan

> na de vakantie er met volle moed tegenaan om Neckermann aan

> de tand te voelen.

>

> Marcel ZH

• Jacueline

Hallo Marcel, ook wij hebben onder protest geaccepteerd, en ook bij ons lagen de tickets al begin deze week in de bus terwijl wij nog niet hadden geaccepteerd. Wij hebben besloten een auto te huren om niet afhankelijk te zijn van de shuttlebus. We gaan ondanks alle frustatie toch maar proberen er een leuke vakantie van te maken, en na de vakantie verdere stappen ondernemen want ik ben zeker van plan om alle extra kosten die wij moeten gaan maken zo wie zo op Neckermann te gaan verhalen Marcel ZH schreef:

>

> Het meest vreemde is nog dat hier gewoon als bestemming

> Ostria Beach Hotel staat en dus niet Arion palace!!! Zou het

> dan toch nog gaan gebeuren? Ik vrees van niet maar goed je

> moet altijd hoop blijven houden.

>

> Ondanks alles laten wij ons niet uit het veld slaan en gaan

> na de vakantie er met volle moed tegenaan om Neckermann aan

> de tand te voelen.

>

> Marcel ZH

• Jacueline

BesteMarcel, ik heb net een mail ontvangen van Neckermann en wat schets mijn verbazing er word niet gerept over het avondprogamma en drankjes `s avonds, dus ik heb de brief die jij van ze hebt gekregen maar meegestuurd naar Neckermann en geeist dat ze de mail aanpassen, wat een knulligheid allemaal.Telefonisch is dit wel toegezegd maar pas nadat ik jouw brief had aangehaald.Marcel ZH schreef:

>