Ik ben zeer benieuwd hoe het andere Ostria gedupeerden afgaat met hun zaak tegen Neckermann. Nadat ik geen ander alternatief aangeboden kreeg dan Eri Palace 2 dagen voor vertrek, de reis geannuleerd. Door de rechtsbijstand is de reissom teruggevorderd en een schadevergoeding die binnen 3 dagen betaald moest zijn. Na 1 week nog steeds niets ontvangen. Enkel een schrijven van Neckermann naar de rechtsbijstand dat ons schrijven in goede orde ontvangen was, en dat ze gaan PROBEREN BINNEN 10 WEKEN TE REAGEREN, met het vriendelijk verzoek of ik tot die tijd geduld wil betrachten!!
Het is niet te geloven, zelf moet je maanden van tevoren betalen, en wanneer je door hun toedoen je vakantie in duigen ziet vallen, moet je maar zien wanneer je je zuur verdiende centen terug krijgt.
Op al mijn gestuurde mailtjes naar Neckermann krijg je alleen maar de reactie: wend u zich tot uw reisbureau, of “ door een storing op de site waren wij helaas niet in staat uw mail te beantwoorden” probeert u het nog eens.
Ik ben gewoon sprakeloos van hetgeen hier allemaal gebeurt, en ik ben dan ook zeer benieuwd hoe het bij jullie allen vergaat. Ik hoop dat jullie ook er van alles aan doen om aan dit soort praktijken een einde te maken, want dit kan gewoon echt niet!! We laten de firma Neckermann toch niet over ons heen lopen!!!!!!!!!!!!!!