Ostria Beach - Neckermann Reizen

• Marcel ZH

Bedankt Anja,

Moet niet gekker worden. Die brief waar ik het over had en de bireven die jullie ook zouden hebben moeten ontvangen maar nooit hadden gekregen heb ik gisteren per post ontvangen met een datum van december????!!!!

Ik denk dat ik maar weer in de pen klim en de onnozele zaken die daar weer in staan zal weerleggen. Om nog maar niet te spreken over de klacht die van een ander was en die bij ons in de brief is gezet…….. zeer zeer onprofessoneel, je vraagt je af wat voor incompetent volk daar zit die dit soort zaken serieus horen af te handelen.

Ben ook zeker benieuwd naar de afloop van jullie verhaal bij de geschillencommissie en hun uitspraak, temeer dit voor de overige klagers perspectief kan bieden.

Marcel ZH

• Mike en Caro

HAllo Marcel, -en Anja-

Marcel; Je MOET nu de zaak wel aanhanging gaan maken bij de geschillencommissie (alhoewel je al wel al aan de late kant ben nu), want helaas hoeft Neckerbende niet iedere klager dezelfde schadevergoeding te geven. Ik heb nl het gevoel dat je die stop nog niet gemaakt heb en ik wil je een volgende teleurstelling besparen!ALS er een uitspraak komt heb je wel jurisprudentie bij een zaak van de geschillencommisie,maar nog geen grond om dezelfde vergoeding ‘los’ bij Neckermann te eisen. De rommelarij van Neck. is bekend en ook de slordigheid waar ze blijkbaar alle klachten mee afhandelen lijkt geen probleem.

Anja, tja overduidelijk dat we allemal gelijk hadden/hebben…en deze stap echt heel logisch is. Jammer dat die Ostria-reizigers voor jouw zich niet hebben gemeld als die stap makende hier op de site. Misschien moeten we ook nog effe denken aan een andere forumplek ;-). We hebben Neck eigenlijk al erg wijsgemaakt…;-), maar dat kan ook in ons voordeel werken. Ik denk echt dat ze zich hebben vergist n het aantal mensen dat de stap naar de commisie zal maken…. trouwens wij hadden vorig jaar al gezien dat de prijs van Ostria in dld een stuk hoger lag (maar dat was ca. 400/500 pp hoger)

Veel succes allemaal en we wachten de reakties van de commissiegangers af!

• gerda

Hallo,

Wij zijn in t gelijk gesteld door de geschillencommisie en krijgen een totaal bedrag van 650 euro (minus wat we al gehad hebben)

+ moeten ze de 100 euro betalen die onze rechtsbijstand heeft betaald voor de geschillencommisie + moeten ze nog kosten van de geschillencommisie betalen

We moeten het pakket met papier nog doornemen ,en zullen jullie nog berichten waarop we precies in t gelijk zijn gesteld

maar we wilde jullie dit alvast berichten voor vragen mail ons gerust

Groeten

• Ben

Wanneer zijn zjullie bij de geschillencommissie geweest? ben je tevreden met de uitslag?

• gerda

Onderwerp: Re: Ostria Beach - Neckermann Reizen

Hallo, wij zijn op 1 februarie geweest Wat we jammer vinden is dat ze geen officiele berisping krijgen of zo iets maar ons gelijk is al iets We hebben nu ong 30 % gekregen en daar laten we t maar bij met al die kosten die neckermann verder moeten betalen waren ze en wij ook beter geweest om ons gwewoon naar ostria beach te laten gaan

ze moeten nu 650 euro aan ons betalen

100 euro voor onze kosten aan geschillen commisie en 280 euro aan geschillencommisie

• Anja

Hallo,

Vandaag eindelijk bericht onvangen van de rechtsbijstand dat ik in het gelijk ben gesteld. Bedrag wat Neckermann moet betalen is 700 euro.

Ik vind het teleurstellend dat Neckermann niet harder wordt aangepakt, vooral omdat tijdens de zitting zo overduidelijk bleek dat Neckermann de boel belazerd had.

Dit is voor Neckermann toch de goedkoopste oplossing geweest, en daar draait het uiteindelijk allemaal om. Wanneer ze dit jaar in dezelfde situatie komen te zitten, zullen ze het weer precies op dezelfde wijze afhandelen, want het is vele malen goedkoper dan je fout toegeven en je verplichtingen nakomen.

Maar goed, we zijn negen maanden verder, en de uitspraak is bindend, dus ik ga een punt zetten achter vakantie 2007. Bij Neckermann zal ik nooit meer boeken, en ik wens allen die nog op de uitslag zitten te wachten veel succes. Maar de uitspraak zal bij de meesten wel hetzelfde uitvallen.

Groetjes,

Anja

• Ben

Jammer Anja, dat Neckermann er weer zo goed mee weg komt. Ik wacht nog steeds op de uitnodiging van de geschillencommissie, want naast dat Ostria Beach is geannuleerd, was onze nieuw geboekte reis in zijn geheel niet conform de reisgids/internetsite, dit betrog Hotel Sun Palace te Psalidi (i.p.v. Kos Stad). Zowel ik als mijn rechtsbijstandverzekeraar zitten met smart op de uitnodiging te wachten. Een voorbeeld, volgens Neckermann ligt het hotel aan het strand, in werkelijkheid ligt het 950 meter van het strand achter een natuurreservaat!

Er si inderdaad maar ''eén remedie, overal waar je kan je verhaal over Neckermann vertellen en vooral géén Neckermann meer boeken, hoe aantrekkelijk de aanbieding ook is.

• Joze

Hallo Anja.

Voor jou zit het er op. Met een katterig gevoel kun je er alleen nog op terug kijken. Wij zijn wel heel blij dat je jou strijd met ons hebt willen delen.

Wij wachten net als Ben nog op een uitnodiging van de geschillencommissie. Door jou weten we wat ons nog te wachten staat. We hebben tenslotte ws. geen van allen ervaring (gehad) met dit soort zaken.

Bedankt en wordt vervolgd.

Groeten Jozé

• Ben

Ik mag 18 april verschijnen bij de gescillencommissie, ben benieuwd, maar heb er gezien de reacties weinig vertrouwen in.

• Caro en Mike

Hi Ben,

Wij moeten ook 18apr verschijnen…hoelaat moeten jullie?