Vraag en aanbod bepaalt de prijs. Dit is overal zo en altijd zo geweest. Waarom zou dit in de reiswereld niet gelden
Tsja,
Had zoiets vorig jaar met Jiba: Geboekt, en 3 dagen later stond dezelfde reis voor 50 euro pp goedkoper op internet.
Na veel heen en weer mailen niks terug gekregen. Het is gewoon een moment-opname, die prijzen.
Jiba hoort trouwens net als Sunweb bij de Sundio-groep.
Dit jaar via Sunweb al in december geboekt naar Corfu. Je weet dan in ieder geval dat je hebt wat je wilt. En nu is het betreffende appartement al niet meer te boeken in die periode, je bent dus wel zeker van een plekje als je vroeg boekt.
Als je minder kieskeurig bent kun je idd later boeken, en ws ook goedkoper.
Groetjes,
Willem.
willem 50 euro zal je mij niet over horen .maar 180 euro pp.vindt ik erg veel .
we praten over 540 euro .vraag en antwoord kan ik begrijpen.
ik hebt jaren bij arke geboekt naar het zelfde hotel.nooit last gehad .maar arke heeft het niet meer in zijn pakket zitten .
dat je 50 euro korting bij je volgende boeking .krijgt vindt ik een lachtertje of 75 euro korting .
het trieste van het geval is dat de eerste medewerkster wilde mijn geloven dat ik juist 50 euro meer korting had .
terwijl de 2e medewerker wel toe gaf dat er zo groot verschil was .daar ben ik boos om .
na klacht heb ik vorig jaar 300 euro (1 persoon) teruggestort gekregen omdat ik mijn geboekte hotel niet heb gekregen, by the way: hotel geboekt op 1 januari voor vertrek begin Mei, en pas op de bus aan de luchthaven kreeg ik dat te horen: SCHANDE ! En bij controle ter plekke aan het 1ste geboekte hotel bleek het helemaal niet vol te zitten. Daarenboven moest ik ook nog eens ergens anders gaan eten waar het niet te vreten was ! Na 2 dagen ben ik gewoon op restaurant geweest, en daarvoor dus die 300 teruggekregen voor 14 dagen.
dat zijn (on)zuivere verkoopstrukken. Ook op veel andere sites staat al 6 maand: “opgelet, nog slechts 1 kamer beschikbaar”. Terzelfdertijd staat daar dan ook altijd bij hoeveel mensen er ook op hetzelfde moment als jij dit hotel aan het bekijken zijn om je er toe aan te zetten snel te boeken; Die gasten denken dat iedereen die op hun site kijkt debielen zijn.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?