Sunweb niet te vroeg boeken je betaald dan teveel

• G & M

De meeste die voor januari geboekt hebben met voordeel korting of vroegboek korting kwamen er achter

dat ze te veel hadden betaald.

Was ook op Vara's kassa en lees eens de reacties bij Radar en Kassa op hun side.

Maar een ieder moet zelf weten wanneer hij boekt hoor wij boekken niet meer vroeg hadden in ockt. al geboekt

en kwamer er achter dat dit erg veel scheelde.

• Annieta

Wij hebben idd in januari geboekt,en zeker niet te duur.

De bedragen voor de reis plus acco die wij altijd betalen,zijn zo wie zo al een aantal jaren niet echt veel hoger geworden.

Is op 2 tot 3 weken echt tientjes werk.

• G & M

Mischien niet goed gelezen het gaat om de vroegboek korting waar mee gestund wordt en boeken kun je al in ocktober.

Maar nogmaals je moet boeken wanneer je wildt daar staat een ieder vrij in.

• Judith

Het is mij opgevallen dat het dit jaar inderdaad voordeliger was om vroeg te boeken.

We hadden bij Jiba geen vroegboek korting, hebben in december geboekt,vertrekken 15 juni voor 22 dagen.

We hebben een tweekamerappartement geboekt. Als we dat nu zouden doen, zouden we (het is niet veel, maar toch een avondje uit eten) € 70 duurder uit zijn.

Wij vinden het prettig om heel vroeg weg te gaan en heel laat terug te komen.Dat kan ook omdat we in de buurt van Amsterdam wonen en wij het niet erg vinden om de halve nacht op Schiphol rond te brengen. Het is vakantie. Je hebt dan gewoon die twee vakantiedagen helemaal. En ja, wij hebben inderdaad een auto op het vliegveld klaar staan en leveren hem daar weer af. We vertrekken om 6.40 vanaf Schiphol, zijn er om 11.00 uur en vertrekken om 21.50 uur Kretenzer tijd.

Met een boeking nu, is het vertrekken om 12.00 uur, arrival om 16.45 en vertrek om 12.00 uur.

Dus om 10.00 uur op het vliegveld zijn.

Kortweg gezegd: voor € 70 goedkoper hebben we twee hele vakantiedagen extra. En die vind ik fijn!!!!!!!!!!!!!

groet

Judith

• Kees

Als ik bijna alle antwoorden lees is vroegboeken dus wel degelijk zinvol en de stelling vroegboeken bij een touroperator (zoals bv sunweb) moet je niet doen want dan betaal je teveel blijkt dus niet echt op feiten te berusten.

En de beste manier voor Kreta is nog altijd rechtstreeks boeken bij de eigenaar en zelf de vlucht regelen want met die methode verdient de eigenaar van het appartement tenminste ook iets aan je verblijf.

• arzubel

SUNWEB BELGIE/ We hebben geboekt in januari voor Kreta en we hebben het volgende gratis of bijna gratis gekregen.

brandstofgarantie 1 euro per persoon

transfer woonplaats naar Zaventem (40m) en terug( kost ons normaal 120 euro)- ook 1 euro

annuleringsverzekering 1 euro per persoon

reisverzekering 1 euro per persoon.

als je een nieuwe klant kon aanbrengen, wat ik ook heb gedaan min 100 euro van je faktuur.

ik kan niet klagen van SUNWEB- als woensdag nu alles ok verloopt dan boek in volgend jaar terug bij Sunweb.be, wel in januari.

• Annieta

Zo dat is idd een mooie aktie!!

• Xander - Moderator

Wij hebben dezelfde vluchttijden, maar dan in juli/augustus.

Inderdaad helemaal top, levert je 2 extra dagen op.

In december rechtstreeks geboekt bij transavia.com voor een leuke prijs.

• G & M

Waar ik het over heb is Sunweb Nederland heb nu ook berichten gehad over jiba maar die hebben ook voor een aantal mensen

het verschil geregeld na veel heen enn weer mailen,ook een bij Jiba heeft een week gratis erbij gekregen.

Maar nogmaals je moet boeken waneer je wildt wij en vele anderen niet meer voor december.

• michel

jammer genoeg kwam ik er vandaag ook achter wat sunweb doet .

wij gaan naar bulgarije .maar dat maakt niet uit ik kwam er van daag achter .

als ik vandaag had geboekt dan had ik 540 euro goedkoper uit geweest.

we zijn met zijn 3 dus 180 pp .

nu staat sunweb in zijn gelijk .maar hebt de callcenter gebeld .

eerst kwam iemand met een berekening en liet mij geloven dat ik zelf 50 euro meer korting gehad had,

.na mijn 2e gesprek die wel met mij mee rekenen .gaf deze man mijn gelijk en vond het bedrag wel heel erg hoog .

nadat ik in de wacht werd gezet kwam hij met een voorstel van 50 euro kortingsbon .of 75 euro korting op mijn reis som .

ik ben hier niet op ingegaan .dit kon hij begrijpen maar hij zei ook dat sunweb in zijn gelijk staat .

ik zei dat ik dat wist .maar ik zei als jullie op zulke manieren zaken doen .hun ook klanten zouden verliezen .

dus hebt email gestuurd dat ik binnen 3 dagen antwoord krijgt .wacht het af .

groetjes michel