Sunweb niet te vroeg boeken je betaald dan teveel

• skoster@ziggo.nl

Dit is niet alleen bij bovende genoemde firma's Ik had vroeg geboek via Arke en nu zijn de prijzen daar ook 150 lager.en zo zullen er nog wel meer zijn,

wij laten ons zelf foppen door te snel te boeken want er zijn nog maar 2 stoelen vrij in vliegtuig. En nu zijn er nog 2 stoelen vrij????

Dus voortaan in het nieuwe jaar pas boeken en goed vergelijken.Wij gaan naar hotel lAxos in Rethymnon als er nog mensen met berichten daarover of andere leuke dingen in de buurt

horen wij het graag.

B.V.D Fam Kleinee

• Arthur

Ik zal je het spelletje van de vliegtickets even uitleggen, heel veel mensen loggen in op hun favoriete plaats en boeken nog even niet, alles wordt geregistreerd, halve dag later zijn de prijzen hoger, iedereen boekt want ze lokken met nog 2 stoelen en jij bent bang dat je naast de pot pist, allemaal kul, als de site 1 dag op rust is vallen de prijzen weer, dan het fenomeen (moet er niet aan denken) 20 jaar lang 2 keer per jaar hetzelfde hotel en de zelfde kamer boeken, dus ik moet meteen voorboeken als ik terug ben, want het zijn onze (vrienden geworden) vergeet dat laatste, het zijn jullie (kennissen) zolang als je daar bent, bij de volgende groep hebben ze weer nieuwe vrienden.

Oja voordat iedereen over me heenvalt, uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

grz uit warm Agios Nikolaos

Arthur

• Nancy

Arthur Schreef:

——————————————————-

> Want het

> zijn onze (vrienden geworden) vergeet dat laatste,

> het zijn jullie (kennissen) zolang als je daar

> bent, bij de volgende groep hebben ze weer nieuwe

> vrienden.

>

> Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Je slaat de spijker op z`n kop!

Gr. uit een zeer stormachtig Nederland.

• G & M

Xander als je geboekt heb en het wordt duurder wordt dit door beslast dit kun je ook lezen van anderen op het internet

zij hebben hier over geklaagd bij Sunweb hun antwoord aan hun was wij mogen dit volgens de ANVR voorwaarden dus jammer.

Je tweede vraag het zou ons nog 100,- gescheeld hebben met de Sunweb voordeel kaart .

Waar het om gaat dat de vroegboek korting nergens op slaat bij Sunweb vandaar mijn stelling niet meer vroeg boeken.

• G & M

Klopt Arthur je hebt dit al meer hier gemeld.

Groeten uit een zeer nat en winderig Nederland.

• Luus33

Zoiets hebben wij een paar jaar terug ook eens gehad. Er stond steeds nog twee beschikbaar, nog slechts EEn beschikbaar…

Wij hebben toen halsoverkop geboekt omdat we bang waren dat het weg was.

Een dag later zie ik opeens weer twee beschikbaar staan bij hetzelfde app en dezelfde datum.

Hierover gemaild naar Sunweb hoe dit kon? Kwamen ze met een of ander zeer wazig verhaal aanzetten.

Hier hebben wij geen genoegen mee genomen en gezegd dat wij ons door deze onjuiste info gedwongen hebben gevoeld

voortijdig te boeken. Hierdoor waren we namelijk ook de actiecode misgelopen.

Gezegd dat wij graag alsnog de actiecode wilden ontvangen en dat is toen ook gelukt.(tu)

Ga het nu weer proberen om de actiecode alsnog te krijgen.

Niet geschoten…..is altijd mis!

Gr, Luus

• Xander - Moderator

Ik ben het met je eens dat (te) vroeg boeken niet handig is. Dan wil je te graag, en dat laten ze zich goed betalen. Dat blijkt wel.

Het blijft evenwel gokken wat het juise moment om te boeken dan wel is…

Wat jij dus zegt is dat wanneer de prijs hoger wordt ze je kunnen vragen bij te betalen, maar als het goedkoper wordt ze niet verplicht zijn je terug te betalen. Tja, heel vervelend. Leer mij iets over leveringsvoorwaarden. Daar wordt er altijd maar eentje beter van: de leverancier.

Wat Arthur zegt klopt absoluut. Zolang je klant bent, ben je de allerbeste vriend, zodra je weg bent ben je geheel vergeten. Zo gaat dat nu eenmaal, dat heet commercieel bezig zijn. Velen trappen er in.

Je kan de websites te slim af zijn. Zorg dat je onherkenbaar voor ze bent. Ze slaan je gegevens op zodra je op hun website komt, en ze onthouden je zoekopdracht. Daar maken ze handig gebruik van. Eerlijk is eerlijk, dat zou ik ook doen.

Daarnaast passen ze de prijzen aan de acutele vraag en de beschikbare capaciteit aan. Zou ik dus ook doen. We willen toch zeker allemaal verdienen.

Er is niks vreemd aan het gedrag van de touropeators. Commercie heet dat.

Het is een kat en muis spelletje tussen klant en leverancier !

• G & M

Dit hadden wij ook in Oct. er waren nog 3 kamers dus dachten we snel boeken om er niet naast te zitten,

maar er zijn er nu nog zat dus je wordt eigenlijk gewoon bedonderd.

Dus vroeg boek korting is gewoon een lokkertje ook hun voordeelkaart ben je dan kwijt.

• Wilma

@Xander Zei:

Je kan de websites te slim af zijn. Zorg dat je onherkenbaar voor ze bent. Ze slaan je gegevens op zodra je op hun website komt, en ze onthouden je zoekopdracht. Daar maken ze handig gebruik van. Eerlijk is eerlijk, dat zou ik ook doen.

Xander ,

Hoe kan je er dan voor zorgen om onherkenbaar te worden voor ze? Kan je dat uileggen?

• adonis 27

Hallo Allen,

Ik ben het helemaal eens met de stelling dat je moet boeken als naar je gevoel de aanbieding echt voordelig is.

Wij hebben 3 weken een hotel met onbijt geboekt in Matala voor € 865,00 totaal.

Als twee losse tickets al € 540,00 kosten kan het niet goedkoper en heb je echt een aanbieding toch…..