Dit is hun reactie, wel verwacht, zal ook vast kloppen, maar voelt wel even anders. Zal niet zo snel meer vroeg boeken, dat is zeker.
Hartelijk dank voor uw e-mail. U geeft aan niet helemaal tevreden te zijn met onze prijsstrategie. Graag lichten wij het één en ander toe.
Wij vinden het jammer dat u hierin teleurgesteld bent. Op het moment dat u alle gegevens heeft doorgegeven en een reserveringsnummer heeft gekregen, beschouwen wij dit als een definitieve reservering. Wanneer de prijs voor dezelfde reis na uw boeking verandert kunt u niet meer tegen de nieuwe reissom boeken.
Wij werken met fluctuerende prijzen. Op basis van vraag en aanbod kunnen onze prijzen op elk moment van de dag worden aangepast. Daarnaast werken wij vaak met aanbiedingen. Hierdoor kan het voorkomen dat de reis welke u boekt later goedkoper of duurder wordt aangeboden. Wij blijven op zoek naar de beste aanbiedingen en de onderhandelingen met onze accommodatieverschaffers over de prijzen continueren. Wanneer de vraag naar een bepaalde accommodatie groot is, proberen wij uiteraard meer kamers te contracteren. De mogelijkheid bestaat dat deze kamers tegen andere voorwaarden en prijzen worden ingekocht, waardoor de reissom zowel hoger als lager kan uitvallen.
Met bovenstaande toelichting vertrouwen wij u meer duidelijkheid te hebben gegeven.
Ik ga ervan uit dat ik uw vraag duidelijk heb beantwoord. Heeft u nog een vraag, dan kunt u ons natuurlijk bellen of opnieuw een e-mail sturen.
Met vriendelijke groet,
Laura van Middelkoop
Contact Center
Sunweb Vakanties
Postbus 1439, 3000 BK Rotterdam
t 0900-0290 (15 cpm)
f 010-2802169
e info@sunweb.nl
i www.sunweb.nl
Toch nog maar even op gereageerd met dat ik wrang vindt dat binnen 6 dagen het ons 400 euro scheelt, is niet een hele kleine prijsverlaging. Als ik kleding koop en ditzelfde speelt, krijg ik binnen 4 wkn het verschil wel terug. En dat ik toch enige tegemoetkoming van ze verwacht.