ostria beach

  • Michael

    Shirly

    Weet waar je aan begint!!!

    Het is een uur rijden van Arion naar Ostria Beach.

    We hebben een brief gehad van Neckermann waar ze hun verhaal doen en daarin staat dat er tweemaal daags een bus gaat van Arion Palace naar Ostria Beach (10.30/11.00) en (16.30/17.00) Daartussen dus NIET en nogmaals het ligt een uur rijden van elkaar; in onze brief staat ook alleen dat je van de sport facilieiten en animatie gebruik kan maken; niets over de rest van de faciliteiten en service.

    http://www.greekhotel.com/crete/ierapetra/arionpalace/home.htm

    Is de pagina van Arion Palace; als ik dit zie wordt ik niet vrolijk.

  • Michael

    Kom je uit een ei of zo?

    Met kleine kinderen gaan snorkelen, fort , trapjes beklimmen, terrasje zitten, auto tochtjes maken. Denk niet dat je dan helemaal van deze wereld komt.

    Het is een grove nalatigheid/wanprestatie om mensen op zo'n korte termijn te confronteren met een annulering, en dan geen alternatief bieden.

    Zou je reactie wel eens willen horen als het jou overkomt of ben je echt zo makkelijk?

  • Marcel ZH

    Michael,

    Er is verteld dat het ca 6 km van elkaar ligt. Lees eerst nog wat meer mailtjes. Dan kom je er wel achter.

    M.vr.gr

    Marcel ZH

  • martine

    Mijn vriendin vertrekt zaterdag. Zij heeft de optie genomen om toch in te gaan op het voorstel. Ik heb haar wel ten stelligste aangeraden indien er problemen zijn of dat zij het hotel niet vind wat het zou moeten zijn dat zij ter plaatse van haar tak moet maken en die hostess een lekker wakkerschudden van Neckermann.

    Helaas voor haar zij mag de shit oplossen van wat haar bass heeft laten mislopen.

    Ik wens haar veel succes…heb je de andere mails al gelezen?

    Als je ingaat op het voorstel dan krijg je zogezegd een bus vervoer naar het andere hotel voor de animatie ….trarara….weet je dat er maar 2 maal per dag rijden? En de animatie dan s'avonds…ik denk dat ze mijn vriendin wel echt goed liggen hebben.

    We zijn allemaal goed om het geld te storten de week na reservatie….maar ik je in retour…..bedankt Neckermann krijg de klere !!!!!

  • Kitty

    Hallo allemaal, ook wij zijn gisteren gebeld met de mededeling dat Ostria beach was overboekt en wij naar Arion Palace zouden moeten. Wij zijn met z'n zeveren en hebben dus drie kamers nodig. Zondag 12 augustus gaan we weg, dus drie weken de tijd om iets anders te zoeken, wat volgens het reisbureau wel lukt als we minstens 250 euro per persoon bijbetalen. In eerste instantie zag Arion Palace er wel prima uit, alleen jammer dat er niets te doen is. Na het bekijken van deze prikbordsite werd ik helemaal ongerust. Maar wij hebben besloten om toch maar te gaan, als het alternatief annuleren is of een hoop bijbetalen, dan is de keus snel gemaakt. We willen toch op vakantie, hebben we toch het hele jaar voor gewerkt. Wij gaan er wat van maken. De brief naar Radar, Kassa, de geschillencommissie en wie we allemaal nog meer kunnen aanschrijven is al bijna klaar. Het is toch te gek dat Neckermann ongestraft zoiets kan doen. Ons reisbureau, die ontzettend haar best heeft gedaan voor ons, heeft gebeld met de afdeling callcenter operations van Neckermann, maar die blijven in alle toonaarden ontkennen dat ze wie dan ook een schadevergoeding hebben aangeboden, zoals een paar keer op deze site wordt beweerd. Ook dat Neckermann de prijzen in de gids te laag heeft gepubliceerd en dat ze een contractbreuk met Ostria Beach zouden hebben ontkennen ze. Wel heb ik nu zwart op wit dat de drankjes tussen 10.00u. en 17.00u. in Ostria Beach inbegrepen zijn als we daar naar toe zouden gaan. Ik roep iedereen op om een brief te schrijven naar Radar, Kassa en dergelijke. Samen staan we sterker. Een flinke schadevergoeding is toch wel het minste wat waar we recht op hebben.