ostria beach

  • Sigrid

    Hallo,

    Wij hebben 2 maanden terug een boeking gedaan van app. Melina.

    Vrienden van ons hebben al in februari een boeking gedaan, zij zijn gebeld met de melding dat de 2 kamerapp. overboekt was, er was hun vertelt dat ze niet meer in het app. konden maar dat er in het oude gedeelte nog plaats was, en wat raar is, is dat ze al in feb geboekt hadden en wij nog maar 2 maanden geleden, maar wij zijn niet gebeld met de melding dat het vol zal. het leuke daarvan is, is dat ze de eigenaren kennen. die vrienden van ons weten hoe het oude gedeelte eruit ziet, en weigerde daarin te gaan. Na een aantal telefoontje, en woorden over en weer. Hebben ze gezegd dat ze zullen kijken wat ze kunnen doen, nog geen 5 minuten later worden ze gebeld dat er een annulering is geweest en dat ze toch in het nieuwe gedeelte terecht kunnen.

    Dit is echt flauwekul, ze willen gewoon de oude gedeelte vol hebben, en daarna pas het nieuwe. Daar komt bij dat ze bij een een app. complex zijn geweest en de eigenaar daarvan zei dat hij ook mensen via neckerman binnenkrijgt, en hij liet in de computer zien dat er nog voldoende ruimte was in sep. Alleen neckerman laat de mensen weten dat het app. vol zit, terwijl dat helemaal niet juist is.

    Misschien kunnen jullie hier wat mee!!

  • Henk van Toos

    Goedendag,

    'k Lees net de berichten over dit hotel. Wat 'n paniek om niks: Kijk maar eens op de website http://www.greekhotel.com/crete/ierapetra/arionpalace/home.htm > Prima hotel!

    Als je NIET ALLEEN afhankelijk bent van animatie voor kinderen is dit een prima alternatief. Natuurlijk kun je niet verwachten dat er midden in het hoogseizoen nog tig hotels beschikbaar zijn.

    Mensen, doe toch niet overal zo moeilijk over!

    Fijne vakantie, Henk.

  • Andre

    dus met andere woorden sigrid;

    we stoppen ze in het oude gedeelte zodat ze geen leuke/mindere vakantie hebben

    zodat ze ontevreden zijn en nooit weer bij neckerman gaan boeken maar bij de concurent???????

    rare redenering

    misschien stopt de eigenaar wel mensen in de appartementen die eigenlijk voor neckerman zijn maar kan hij via een andere organisatie meer geld vangen.

    wie zal het zeggen

  • Marjon

    Moeilijk!!!!!!!!

    Als je in Januari hebt geboekt, een hotel aan het strand, een hotel met een grote keus aan gratis leuke sportfaciliteiten voor een zoon van 15, en dit valt weg met nog een aantal dingen dan is het zeer zeker niet gelijkwaardig!!!!!!!!!

    Wie doet er dan nog moeilijk???????? Mensen die de situatie niet kennen die doen moeilijk.

    En dit is het laatste woord wat ik hierover te schrijven heb.

    Groetjes Fam. Koopmans.

  • Andre

    een zoon van 15 waar je animatie voor wil?

    ga dan naar chersonissos daar heb je animatie genoeg voor hem ;-)

    Grapje

    Ik hoop dat jullie het er toch nog naar jullie zin hebben en daarom wens ik jullie een hele prettige vakantie toe

    Groeten Andre

    ps laten jullie wel even weten hoe het nou geweest is? en als je nog tips wil om te doen mail me maar even

  • Jos

    Beste mensen,

    het houdt niet op:

    wij zouden zondag 8 juli vetrekken naar Ostria Beach.

    5 juli telefoontje betreffende de contractbreuk.

    Erg laat zoals ik het voorgaande lees!!!

    Reisbureau is alternatief aan het zoeken.

    Er schijnt plaats genoeg te zijn op Kreta, ook van Neckermann. Echter wel wat duurder.

    Neckremann mag wel enigzins tegemoet komen en zeker niet met dat ene alternatief aankomen. Dit voldoet in ieder geval niet aan onze wensen en is niet te vergelijken.

    Anderen: succes er mee

  • ineke

    Wij gaan zondag naar Ostria beach tenminste daar gaan we vanuit.

    We hebben nog geen telefoontje gehad dat het niet doorgaat.

    Vreemd als ik alle andere berichten lees maar We wachten af

    >

    > Beste mensen,

    >

    > het houdt niet op:

    > wij zouden zondag 8 juli vetrekken naar Ostria Beach.

    > 5 juli telefoontje betreffende de contractbreuk.

    > Erg laat zoals ik het voorgaande lees!!!

    >

    > Reisbureau is alternatief aan het zoeken.

    > Er schijnt plaats genoeg te zijn op Kreta, ook van

    > Neckermann. Echter wel wat duurder.

    > Neckremann mag wel enigzins tegemoet komen en zeker niet met

    > dat ene alternatief aankomen. Dit voldoet in ieder geval niet

    > aan onze wensen en is niet te vergelijken.

    >

    > Anderen: succes er mee

  • Jacueline

    Ik zou maar snel bellen met Neckermann,want alle reizen naar Ostria Beach zijn gecanceled, ik heb naar aanleiding van dit weblog gebeld, en daar werd bevestigd dat er contractbreuk is met Hotel Ostria Beach, wij gaan niet akkoord met het aangeboden hotel en hebben gevraagd naar een ander alternatief , volgens neckerman is er een brief onderweg naar alle betrokkenen maar ik denk dat je het heel kort van te voren te horen krijgt zodat je dan weinig keus hebt.Neckerman weet dit al ongeveer twee weken dit is een schandalige manier van doen , ik ben benieuwd met welk alternatief ze komen want er is nog plaats genoeg op Kreta rond 5 augustus.ineke schreef:

    >

    > Wij gaan zondag naar Ostria beach tenminste daar gaan we

    > vanuit.

    > We hebben nog geen telefoontje gehad dat het niet doorgaat.

    > Vreemd als ik alle andere berichten lees maar We wachten af

    > >

    > > Beste mensen,

    > >

    > > het houdt niet op:

    > > wij zouden zondag 8 juli vetrekken naar Ostria Beach.

    > > 5 juli telefoontje betreffende de contractbreuk.

    > > Erg laat zoals ik het voorgaande lees!!!

    > >

    > > Reisbureau is alternatief aan het zoeken.

    > > Er schijnt plaats genoeg te zijn op Kreta, ook van

    > > Neckermann. Echter wel wat duurder.

    > > Neckremann mag wel enigzins tegemoet komen en zeker niet met

    > > dat ene alternatief aankomen. Dit voldoet in ieder geval niet

    > > aan onze wensen en is niet te vergelijken.

    > >

    > > Anderen: succes er mee

  • Jos

    marianthi,

    van de ene kant heb je gelijk.

    Echter Neckermann wist dit al 2 weken van te voren, 2 dagen voor vertrek kregen wij het pas te horen.

    Te weinig tijd om zelf nog een alternatief te regelen.

    We gaan er voor, maar hebben onder protest het alternatief aangenomen.

    Na onze vakantie komen we hier zeker bij Neckermann op terug, zij zijn in gebreke gebleven.

    En wat die contractbreuk betreft: de achtergrond hiervan doet neit ter zake, wel dat dit al geruime tijd bekend was en er pas laat op ingespeeld is.

    Fijne vakantie

    Jos

  • Jacueline

    Heb vanmiddag met neckerman gebeld en kreeg het volgende aanbod, er is geen andere mogelijkheid als dit hotel maar je kunt gebruik maken van alle faciliteten van ostri beach dus ook van het zwembad en de strandactiviteiten, en een tegemoetkoming van 105 van de totaalprijs. alleen de drankjes e.d. moet je wel betalen bij Ostriabeach, er zal regelmatig een bus gaan rijden tussen de beide hotels. maar dat heen en weer gependel lijkt me ook niet alles dus ik moet er nog even over nadenken of we het wel doen.jan en marjon schreef:

    >

    > we zijn net terug gebeld door neckermann,met de mededeling

    > dat er geen andere mogelijkheid is .

    > het wordt dus arion-palace of geld terug.

    > wij zijn zwaar teleurgesteld.

    > ik heb nog geprobeerd om er een huurauto bij te krijgen,maar

    > dit deden ze niet.

    >

    > wij weten het nog niet,

    > als er iemand nog iets nieuws weet dat hoor ik het graag.