ostria beach

  • shirley

    deze reactie las ik net op internet…… wij gaan misschien naar arion palace maar zijn nog niet zeker hellemaal niet na deze reactie……

    wij zitten nu in een ander hotel,neckermann beweerd dat ze een contractbreuk hebben met ostria beach. HET TEGENDEEL IS WAAR.

    als we bijbetalen kunnen we alsnog naar ostria beach(wat we eigenlijk geboekt hadden)

    dus voor de mensen die nog moeten gaan TRAP NIET IN HET GELOGEN VERHAAL VAN NECKERMANN.

    ze hebben gewoon een foute prijs in de nederlandse catalogus gezet en zijn er pas in mei j.l. achter gekomen.

    wij zitten nu ongelukkig te zijn in ARION PALACE,er is totaal niks te beleven en het strand is ver te zoeken en verschikkelijk slecht.

    dit hotel is absoluut GEEN 4 sterren waard.

    ik wil via dit bericht alleen de mense die nog gaan waarschuwen.

    NOOIT MEER NECKERMANN REIZEN>

  • shirley

    wij denken dat het inderdaad een geld kwestie is want de prijzen in oktober zijn €1018 per persoon voor 13 dagen neckerman heeft de prijzen aangepast en de reis staat nog steeds op internet het gaat gewoon om geld en het is hun fout !!! wij gaan tot nu toe niet akoord

    groetjes shirley

  • piet

    iedereen moet zoveel mogelijk reageren naar neckermann zij wisten dit begin mei en er zijn nog steeds geen brieven onderweg. neckermann legt het probleem bij ons en doet weinig moeite om iets anders te regelen. ik heb net de prijzen nagekeken en er klopt inderdaad niks van. je betaald in het na seizoen meer dan in het hoog seizoen. ik vind dat ze meer moeite moeten doen om een geschikte accomedatie te vinden. voor alle duidelijkheid de kamers in ostria beach zijn gewoon vrij. het is puur een geld kwestie en geen contract breuk…..

  • Marcel

    Hallo mensen,

    Reisbureau:

    Overboeking a.g.v. kontraktbreuk

    Vervoer tussen accommodaties is geregeld !

    Arion Palace is minder maar een redelijk alternatief.

    Beoordelingen gevonden:

    Do not stay at this hotel. It is most certainly the worst 4 star hotel on the planet

    The food was palatable…I'd recommend passing on the all inclusive.

    We are well used to accommodation being basic in Greece but this place was beyond all belief.

    Schlechter Service das Personal stand glaube ich unter Valiumeinfluss, die Putze das allerletzte.

    War zuerst beim Buchen überrascht und im Urlaub nach 2 Tagen sehr enttäuscht

    IK wil niet negatief doen, maar wij accepteren niet ( helaas) en

    Neckermann moet echt wel meer zijn best doen

    !@#$%^( gesodemieter op zijn neckermans) sterke en veel wijsheid

  • Roos van Setten

    Wij zijn vanmiddag om half 5 gebeld met het verhaal dat ze net te horen kregen dat er een contractbruek is met Ostria beach. Ook ik heb gelijk de site bekeken en zie het complex gewoon erop staan. Na het lezen van jullie e-mail voel ik zo mogelijk nog zwaarder beduveld!!! Kan iemand aangeven wat voor stappen er ondernomen kunnen worden. Gelijkwaardig is het aangeboden hotel absoluut niet en als dit al veel langer bekend is en er niet aangetoond kan worden dat er contractbreuk is, kan het toch niet waar zijn dat dit geaccepteerd is?

    Roosjan en marjon schreef:

    >

    > we zijn net terug gebeld door neckermann,met de mededeling

    > dat er geen andere mogelijkheid is .

    > het wordt dus arion-palace of geld terug.

    > wij zijn zwaar teleurgesteld.

    > ik heb nog geprobeerd om er een huurauto bij te krijgen,maar

    > dit deden ze niet.

    >

    > wij weten het nog niet,

    > als er iemand nog iets nieuws weet dat hoor ik het graag.

  • Roos

    onderstaande naar Neckermann gemaild, laten wij dit niet accepteren!!

    groetjes

    Roos

    Vandaag!! zijn wij door een van de medewerkers gebeld met het verhaal dat er plotseling een contractbreuk zou zijn met het hotel Ostria Beach te Ierapetra Kreta. Even de site bekijkend blijkt dat dit absoluut niet waar is, er wordt tegen een hoger tarief in het naseizoen aangeboden als de tarieven nu in het hoogseizoen. Op de site http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1493&i=37451&t=36912 kunt u lezen wat wij met elkaar aan het regelen zijn om uw organisatie aansprakelijk te stellen voor dit ongeloofliijke wanbeleid.

    Ik eis daarom binnen 12 uur het bericht dat de boeking gewoon doorgaat zoals keurig door ons gereserveerd en betaald.

    Blijkt dat er al in mei bekend was dit dit soort praktijken door jullie gespeeld zouden gaan worden. Wanneer u niet voor een super alternatief zorgt, zullen ik en de vele andere gedupeerden de waarheid publiceren, ik kan u verzekeren dat we dit als groep gedegen aan gaan pakken.

    u kunt schriftelijk reageren, zoals gezegd binnen de gestelde tijd. Zie ook de ANVR regeling!!!.

    Roos van Setten schreef:

    >

    > Wij zijn vanmiddag om half 5 gebeld met het verhaal dat ze

    > net te horen kregen dat er een contractbruek is met Ostria

    > beach. Ook ik heb gelijk de site bekeken en zie het complex

    > gewoon erop staan. Na het lezen van jullie e-mail voel ik zo

    > mogelijk nog zwaarder beduveld!!! Kan iemand aangeven wat

    > voor stappen er ondernomen kunnen worden. Gelijkwaardig is

    > het aangeboden hotel absoluut niet en als dit al veel langer

    > bekend is en er niet aangetoond kan worden dat er

    > contractbreuk is, kan het toch niet waar zijn dat dit

    > geaccepteerd is?

    > Roosjan en marjon schreef:

    > >

    > > we zijn net terug gebeld door neckermann,met de mededeling

    > > dat er geen andere mogelijkheid is .

    > > het wordt dus arion-palace of geld terug.

    > > wij zijn zwaar teleurgesteld.

    > > ik heb nog geprobeerd om er een huurauto bij te krijgen,maar

    > > dit deden ze niet.

    > >

    > > wij weten het nog niet,

    > > als er iemand nog iets nieuws weet dat hoor ik het graag.

  • José

    Ondanks het feit, dat je gemaild hebt, kun je denk ik beter ook nog een aangetekend schrijven naar Neckermann sturen.

    Indien je een rechtsbijstandverzekering hebt moet je daar zeker gebruik van maken.

    Neem in ieder geval ook zo spoedig mogelijk contact op met de ANVR, daar je middels dit prikbord zelfs aan kunt tonen, dat Neckermann reeds enkele weken op gelijke wijze mensen, enkele dagen voor vertrek, onder druk zet en een behoorlijk slecht alternatief aanbiedt. Hierbij valt de opgegeven reden zeer te betwijfelen.

    Ook al kies je voor de geld-terug optie, zal het waarschijnlijk moeilijk worden momenteel op korte termijn iets gelijkwaardigs te vinden voor een gunstige prijs. Door het slechte weer is er een ware run op de “zonvakanties” geweest.

    En dan het vergalde vakantieplezier, je kijkt tenslotte een heel jaar uit naar de zomervakantie, boekt ruim van tevoren bij een grote reisorganisatie, met een goede naam, om dan, getuige de eerdere reacties op dit PB, op een hoogst bedenkelijke wijze behandeld te worden.

    Laat het hier zeker niet bij zitten, ik hoop dat ook de anderen hun klacht indienen bij de ANVR en wens jullie veel succes.

  • Joris Fauconnier

    Wij hebben hier net hetzelfde probleem. 1.5 weken voor vertrek laat neckermann iets weten. Ik las op internet al verscheidene verhalen over arion palace zoals vliegen in de wijn en schimmel in de baden. We zouden allemaal moeten eisen voor onze stek in ostria beach. De fout licht bij hen, en niet bij ons !!

  • martine

    een week voor ons vertrek kreeg ik van neckermann te horen dat er een contractbreuk is met het hotel.we kregen een ander alternatief aangeboden die ik na het bekeken te hebben op internet niet voldoet aan dezelfde voorwaarden als ostria beach.neckermann had ons vroeger moeten verwittigen maar dat deden ze niet .wel krijg ik 301 euro schade vergoeding .wij kijken al een gans jaar uit naar deze vakantie en denken het aanbod van neckermann aan te nemen ,maar ik laat het wel hier niet bij.

    ik wens jullie allemaal een heel fijne vakantie toe ,maak er het beste van en misschien komen we elkaar wel tegen in arion palace.

  • Martine

    Ook wij zitten met hetzelfde probleem. Wij vertrekken binnen 1week en een half.

    En wij zitten ook in zak en as. Wat er nog bijkomt is dat wij een schoolvriendje meehebben van onze zoon.

    Weten jullie dat wij toen we het bericht kregen direct naar neckermann hadden gebeld en wij voor meer dan 1.5 uur op de wachtlijn zijn gegooid? Steeds weer het zelfde toontje al onze lijnen zijn volzet…bla bla bla…. tot 3 maal toe. Tot ik in het laatste telefoontje mijn stem heb verheft…toen ineens zouden ze ons s'anderen daagse terugbellen. Want op het moment dat we voor de 3 de keer belden was het 5 voor 5 en toevallig was het kantoor gesloten… wat een klanten service zeg. Wetende dat wij van België belden..wij wisten toen nog niet wat er gebeurt was met onze reis…volgens neckermann een klein probleempje. De gehele avond en nacht zijn wij bezig geweest met het feit dat we niet wisten wat er ons te wachten stond s'anderendaags. Nu gisteren kregen we dus het antwoord en het kleine probleempje was eigenlijk een groot probleem. Overboeking en contractbreuk met het voorstel het andere hotel te nemen of geld terug te krijgen.We worden eigenlijk met de mes op de keel gezet en praktisch gedwongen op het voorstel in te gaan. Of wat is het alternatief geen reis? En geld terug want nu nog zoeken naar een andere bestemming en dit 1 week voor vertrek? Terwijl wij beiden verlof genomen hebben de periode van onze boeking.

    Ik moet zeggen dat neckermann echt wel ongehoord omgaan met hun klanten. We zijn allen goed om op te tijd te betalen maar zij van hun kant paaien de klanten met een zogezegd super voorstel ! Wright geen animatie voor de kinderen geen luxe zwembaden als in het andere het enige voordeel dat wij kunnen vinden is het uitzicht op zee….als dat de compensatie is?

    Ik veronderstel dat we toch stappen zullen ondernemen bij de geschillencommisie.

    Zijn er nog mensen die dit gedacht hebben? Of die ook stappen ondernemen?

    Groetjes

    Martine !