ostria beach

  • Bettie

    Zorg dat je inderdaad zwart op wit iets krijgt. Hier logeren ook mensen die eea toegezegd waren maar ze hadden niets zwart op wit. En hier wisten ze van niets.

    En er waren ook mensen die het eea zwart op wit hadden maar toch niets kregen. En op dit moment is het niet zo dat je alleen maar slaapt in Arion Palace. Om 17:00 uur moet je weer terug dus dan zit je 's avonds gewoon in Arion Palace hoor!

  • tom

    kijk uit neckermann nekt je!!!!!!!!

    jij werkt zeker voor neckermann,als je een heel jaar moet sparen voor je vakantie , je zoekt naar een hotel met een goede beoordeling, je boekt al in december,en je wordt afgescheept met arion palace,mag je dan kwaad zijn???ik beloof neckermann dat ik gratis reclame ga maken bij radar /kassa/diverse dagbladen enz.ook zal ik zeker een klacht in dienen bij Geschillencommissie Reizen .tevens stel ik ze aansprakelijk voor de gevolgschade.

  • ineke

    kom allemaal in aktie!!!!!!!tegen neckermann

    in de praktijk voert de reisorganisator de reisovereenkomst niet zelf uit. Hij laat dit aan diverse andere personen en bedrijven over. Deze bindt hij aan zich middels contracten. Reisagent, vervoerder, hotelier, plaatselijke agent, alle hebben zich van te voren bereid verklaard het e.e.a. voor de reisorganisator te doen. Juridisch gesproken werken zij voor en in opdracht van de reisorganisator en niet voor de reiziger. Zij zijn, zegt de wetgever, hulppersonen van de reisorganisator. Alles wat zij in opdracht van de reisorganisator ten behoeve van de reiziger doen of nalaten, doen zij als hulppersoon van de reisorganisator. Daarom wordt alles wat zij in het kader van de uitvoering van een reisovereenkomst doen of nalaten (bijvoorbeeld: CONTRACTBREUK van de hotelier) juridisch gesproken toegerekend aan de reisorganisator (art. 12 lid 3). Anders gezegd: de reisorganisator is daarvoor.AANSPRAKELIJK.

    eis schade vergoeding,en dien een klacht in bij Geschillencommissie Reizen

    http://www.sgc.nl/commissie.asp?commissie=1

  • shirley

    Marcel schreef:

    >

    > hallo shirley wij doen mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    > Laat ons zo spoedig mogelijk weten wat wij moeten doen.

    > Heb vandaag na een hele dag zoeken met man en macht op het

    > reisburo gelukkig nog wat gevonden naar kefalonia.

    > wij gaan dus toch nog maar het gestress en de rekening heeft

    > heel wat energie gekost.Laat dus wat van je horen want

    > neckermann komt hier heel goedkoop en gemakkelijk vanaf.

    > Groetjes fam hardy maastricht

    hallo

    schrijf een brief naar radar en kassa en naar de geschillencommisie waarin je de hele zaak uitlegt het mailadres van radar is radar@tros.nl.

    het mailadres van kassa is kassa@vara.nl

    hoe meer mensen reageren hoe meer kans dat het in hun programma verschijnt dus schrijf allemaal een brief (mail). wij hebben de brieven al verstuurd ook naar de geschillencommisie.

    ik heb nog 1 vraag zij er meer mensen die 5 augustus vertrekken ?? vraag neckermannn zwart op wit te zetten wat we kunnen verwachten. en met hun beloftes dat we wel bewijs hebben als er iets mis gaat daar…. wij gaan waarschijnlijk wel als we de brief hebben en de 10 procent schadevergoeding krijgen. ons is namelijk belooft een all inclusife ostria beach dus alleen slapen in arion palace….

    groetjes shirley

  • isolde

    Op 4 januari heb ik via het reisburo geboekt voor Ostria Beach. Dit hotel uitgezocht samen met onze actieve dochter van 13 jaar. Daar wij het vermoeden hadden dat de prijs niet juist in de catalogus stond, heeft de reisburomedewerkster gebeld met het hoofdkantoor van Neckerman reizen om dit na te trekken. De prijs was juist wist deze mevrouw van het hoofdkantoor te melden. Een week voor vertrek ontvingen we de hotelvoucher en de flightcoupons.

    Op zondag 1 juli was de vertrekdatum. Maar op woensdag 27 juni kregen we via het reisburo telefonisch de mededeling dat er contractbreuk was gepleegd tussen Neckerman en het hotel. Arion Palace was het alternatief. Na een internetcheck bleek dit niet een relevant alternatief te zijn, want deze stond op verschillende sites als slecht aangeduid. Dus no way… Dus zelf wat alternatieven gezocht en deze voorgesteld. Maar na veel heen en weer telefoneren wilden ze ons verder niet tegemoetkomen. Maar wat mij zo verbaasde was dat op internet je toch nog kon boeken maar dan voor een hogere prijs. We hebben afgewacht tot vrijdag 29 juni maar er kwam verder niks. UIteindelijk hebben we geannuleerd. Het is zeker geen reclame om zulke list- en bedrogpraktijken met je klanten uit te halen.

    Dat dit een zuivere geldkwestie is, is wel duidelijk.

    Ik hoop dat Neckerman een ijskoude douche krijgt .

    shirley schreef:

    >

    > Marcel schreef:

    > >

    > > hallo shirley wij doen mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    > > Laat ons zo spoedig mogelijk weten wat wij moeten doen.

    > > Heb vandaag na een hele dag zoeken met man en macht op het

    > > reisburo gelukkig nog wat gevonden naar kefalonia.

    > > wij gaan dus toch nog maar het gestress en de rekening heeft

    > > heel wat energie gekost.Laat dus wat van je horen want

    > > neckermann komt hier heel goedkoop en gemakkelijk vanaf.

    > > Groetjes fam hardy maastricht

    >

    >

    > hallo

    > schrijf een brief naar radar en kassa en naar de

    > geschillencommisie waarin je de hele zaak uitlegt het

    > mailadres van radar is radar@tros.nl.

    > het mailadres van kassa is

    > kassa@vara.nl

    > hoe meer mensen reageren hoe meer kans dat het in hun

    > programma verschijnt dus schrijf allemaal een brief (mail).

    > wij hebben de brieven al verstuurd ook naar de

    > geschillencommisie.

    > ik heb nog 1 vraag zij er meer mensen die 5 augustus

    > vertrekken ?? vraag neckermannn zwart op wit te zetten wat we

    > kunnen verwachten. en met hun beloftes dat we wel bewijs

    > hebben als er iets mis gaat daar…. wij gaan waarschijnlijk

    > wel als we de brief hebben en de 10 procent schadevergoeding

    > krijgen. ons is namelijk belooft een all inclusife ostria

    > beach dus alleen slapen in arion palace….

    >

    > groetjes shirley

  • caro

    Hallo allemaal

    Vandaag kwamen wij er zelf achter dat wij niet langer geboekt staan voor Ostria Beach. toen we ons reisburo belden, bleek dat daar vandaag een brief van Neckermann was binnengekomen. Toen ik tegen de medewerker vertelde wat ik had gelezen hier op dit prikbord, schrok hij ook. Neckermann was niet bereikbaar (waarschijnlijk zijn er meer gedupeerden ??).

    ik had zelf toevallig vorige week een emailtje naar het hotel gestuurd met een verzoek en de vraag om dat te bevestigen. en heb gisteren een reminder gestuurd. Als antwoord ontving ik vandaag van hun het antwoord dat ze het niet konden bevestigen omdat ze de namen nog niet hadden ontvangen van NEckermann…en dat Neckermann recentelijk een hoop kamers heeft geannuleerd! dus wat nu ‘contractbreuk’. Is het niet een beetje vreemd dat wanneer je een probleem met een hotel hebt, dit hotel toch gebruikt als dagoplossing omdat het alternatief niet goed is? Ik heb zelf even rondgekeken op internet en zag dat het hotel bij een hoop andere aanbieders VEEEL duurder is. Dus waarschijnlijk zijn ze wakker geworden in Nederland en zagen ze dat ze verlies leden op de reizen… en wie moeten daar voor opdraaien? juist WIJ!

    Wij zouden met zijn 6en gaan…probeer daar maar wat voor te vinden op deze korte tijd…

    fijn geregeld Neckermann!

  • caro

    Beste Marianthi,

    wij hadden al een auto gehuurd… maar wij accepteren het alternatief niet…we reizen met een kind van 9, die het leuk vindt om met andere kinderen te spelen…dan ga je niet akkoord met een hotel waarover Neckermann zelf zegt dat het speciaal geschikt is voor couples en singles!

    en over die verbroken contracten: waarom is het dan alleen van toepassing in de maanden juli en augustus? En konden de mensen met vertrek in juni wel gewoon vertrekken? zou dit gewoon een manier zijn om een fout van hun zelf te verdoezelen? Als het zo slecht zou zijn, waarom word je er dan wel overdag naar toegebracht? Enne een beetje goed eten is ook belangrijk, en dat schijnt in het alternatieve hotel echt niet zo best te zijn!

    Kortom, leuk dat je een toeristisch praatje over de omgeving enzo houd, maar daar schieten we niet zoveel mee op…Ik ben benieuwd naar d andere alternatieven…

  • Marcel ZH

    Hallo allemaal,

    De mail met de klacht is naar radar@tros.nl gestuurd. Het is nu afwachten op een reactie van hun zijde. Ben benieuwd of ze hier wat mee gaan doen uiteraard zal dit afhankelijk zijn hoeveel negatieve reacties men hierover krijgt.

    Kortom iedereen naar Radar mailen.

    Marcel ZH

  • Marcel ZH

    Krijg net een berichtje terug van radar. Spreekt voor zich, afwachten dus.

    "Geachte mevrouw, meneer,

    Hartelijk dank voor uw email.

    Op dit moment is de redactie van TROS Radar met vakantie. Per 6 augustus 2007 zijn we weer terug. Pas dan kunnen we weer inhoudelijk ingaan op mailtjes. Overigens worden de mailtjes wel gelezen en spoedmailtjes worden wel behandeld.

    Gezien het grote aantal reacties kunnen wij helaas niet alle mail

    persoonlijk beantwoorden. Daarom ontvangt u deze automatische reply.

    Uw klacht/ suggestie wordt wel aandachtig gelezen door de redactie. Ook wordt de klacht opgeslagen in het archief. Mochten wij uw klacht kunnen behandelen in de uitzending , neemt de redactie contact met u op.

    U kunt de informatie uit de uitzendingen nalezen op de Radarsite

    www.trosradar.nl

    Hier kunt u ook alle eerder uitgezonden Radar onderwerpen terug kijken. Op ons forum kunt u een oproepje plaatsen over een bepaald bedrijf of dienst of mee discussieren met andere kijkers.

    Tevens kunt u hier telefoonnummers vinden van verschillende organisaties die behulpzaam kunnen zijn bij het oplossen van uw probleem.

    Met vriendelijke groet,

    Redactie Radar"

    Marcel ZH

  • Michael

    Hi

    Is het wellicht een optie om een voorbeeld mail op het forum te plaatsen? Kan iedereen dezelfde strekking maken en is de drempel om een goede mail te sturen minder groot.

    Ook wij zijn dus de dupe. Kwam dit forum gisteren toevallig tegen en ben in actie gekomen. Had tot op dat moment geen enkele berichtgeving vanuit reisbureau of Neckermann ontvangen. Vandaag te horen gekregen dat de er inderdaad drie opties zijn

    1. Annuleren en geld terug

    2. Accpeteren van hun alternatief

    3. Ander alternatief met maximale meerprijs van 10%

    Dat derde is leuk maar er is geen vliegtuigstoel meer vrij in onze vertrekperiode (19/8). Dus via het internet naar alternatieven zoeken is geen optie. De mooie site van Neckermann laat alleen beschikbare reizen zien, en tja we hebben al een stoel maar die is nog niet vrij geboekt en dus niet visueel wat de beschikbare alternatieven reduceert tot nul,nul. Zeker niet met een reisgezelschap van 6 personen.

    Neckermann geeft op dit punt ook toe dat er geen alternatieven zijn elders met dezelfde condities (prijs,accomodatie,faciliteiten,etc). De hostess op Kreta hebben ze nu ingeschakeld om alle alternatieven te verzamelen. Moeten minimaal tot maandag wachten alvorens er iets meer bekend is.

    Kortom Jan met de korte achternaam is weer het slachtoffer.

    Ik hou het forum in de gaten totdat we een tevreden resultaat hebben bereikt.

    Wellicht is het handig om de krachten te bundelen?!?!?