Hallo Nathalie,
Wat fijn om te lezen dat je deze keuze hebt gemaakt na een middag zoeken.
Je kunt via de Chryssida website, recensies lezen op de Zoover - en de Arke beoordelingen pagina.
Nogmaals, een fijne vakantie.
Hallo Wilma,
Dat klopt inderdaad.
's Avonds liepen we wel even naar Platanias om te winkelen, maar waren weer blij om de rust van Agia Marina te ervaren en onze berg op te gaan naar de rust van het complex. Drukte kun je opzoeken, maar rust wil je hebben.
Maar, de lekkerste gyros aten we toch in Platanias bij de twins. Ik ga daar nu nog naar toe, zelfs vanuit Kalyves, om daar een broodje gyros te eten. Het eten is goed, warm en het wordt snel geserveerd. De twins slaat op de twee broers die deze zaak al meer dan 20 jaar runnen. Ik heb het er over, maar het wordt weer tijd dat ik ga…….
Ach ja de vrolijke tweeling de vrolijke tweeling
die zit toch vanaf Ag Marina gelopen aan de rechterkant??….1 van de broers hangt en lokt constant om de beurt met een enorme blik en doordringende blik en enthousiasme en met een enorme big smile mensen naar binnen vanuit ,,dat luikje,, met een onwijse glimlach Haha, misschien heb jij een streepje voor …maar Onze ervaring qua de snelle bediening van deze verliep wel even anders .. na een uur kwam nog niemand om de bestelling op te nemen…Pas toen we alleen de drankjes wilde afrekenen en weer verder wilde gaan kijken, konden we ineens wel bestellen ! Dus dat alsnog gedaan en daarna alsnog een uur moeten wachten op ons bestelling, en dat terwijl er bijna nog geen kip in die zaak zat!!
Haha dat noemen ze klantenbinding… in rustige tijden zoveel mogenlijke klanten langer in de zaak laten zitten…. zodat het erop lijkt dat de zaak goed bezet is
Ik persoonlijk zou toch wat voorzichtig zijn met dit soort sites.
Ik zie wat linken voorbijkomen die allemaal naar dezelfde site gaan waar erg veel op een site staat maar het zijn vaak 1 mansbedrijfjes die op provisiebasis werken en bij geen enkel garantiefonds zijn aangesloten.
Via touroperator is meestal het veiligst, maar heden ten dagen kan je erg goed rechtstreeks bij de eigenaren boeken in combinatie met een zelf geboekte vlucht hoeft zeker niet te duur te zijn.
Veel plezier met het voorbereiden en fijne vakantie in de nabije toekomst
Wellicht enige duidelijkheid, daar waar het gaat om de link naar het appartementencomplex Chryssida.
Op dit complex kan je niet direct zelf boeken, maar lopen alle boekingen via de touroperator. In dit geval lopen de boekingen via Arke reizen.
Laat onverlet dat mensen voorzichtigheid moeten betrachten bij het zelf samenstellen van reizen naar het buitenland.
Hoi Wilma,
Jammer dat jij deze ervaring daar hebt gehad.
Zoals ik al schreef in mijn eerdere bericht, wij komen hier al lange tijd en horen dit nu voor het eerst. Ik zal er op letten of dit ook voorkomt bij anderen. Je let hier vaak niet op omdat je afgaat op wat jezelf ondervindt. Als ik het gevoel heb dat ik aan een lijntje hang, schroom ik niet om naar de bediening te lopen en mijn vertrek kenbaar te maken. Het is toch het bekende knijp en piep systeem. Ik piep snel en dat helpt meestal wel.
Maar de locatie heb je juist.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?