Beste prikkers,
Twee jaar geleden hebben we een geweldige vakantie in Koutouloufari gehad. Eigenlijk wilden we een verre reis maken, maar dat kon helaas niet door gaan. Kreta was duidelijk een tweede keuze, maar het was onvergetelijk. Vorig jaar hebben we daarom twee fantastische weken in Agia Galini doorgebracht. We hadden gedacht om ook West Kreta te verkennen, maar daar waren de afstanden toch net iets te groot voor. Omdat we eigelijk geen types zijn om steeds maar naar dezelfde bestemming terug te keren, boekten we een vakantie (via Corendon) naar Tenerife. Deze vakantie is geannuleerd omdat de locale touroperator failliet zou zijn. En nu begint Kreta toch weer te kriebelen, volgens mij moet het gewoon zo zijn Gezien onze kennis van West Kreta niet zo groot is, zou ik graag van jullie wat tips krijgen. Wij houden erg van een actieve(re) vakantie, autotochten, opgravingen, overblijfselen, lekker eten, terasjes en zo nu en dan een paar uurtjes aan het strand. Normaal gesproken wandelen we graag, maar vanwege wat problemen met m 'n knie zit dat er wat minder in.
Ik ben erg benieuwd naar jullie reactie, bedankt alvast!!!
Groetjes van
Nathalie