Kokkini-Hani

• hilly

misschien zijn ze niet werkzaam in het low-budget reizen???

• iendrachtOilsjt

ja, er moet nu eenmaal van alles wat zijn in de wereld hé

• Xander - Moderator

@Hugo

Goed, af en toe een beetje off-topic. Daarin heb je gelijk.

Als het goed is ben je wel te weten gekomen dat Zorba's een goede accommodatie is

De meningen over het dorp zijn nogal verdeeld.

Wanneer je een mening over een dorp vraagt kan je er op wachten dat er mensen zijn die het perfect vinden, maar ook mensen die er niet heen zouden willen en waarom. Ik denk dat je dat soort dingen ook wil weten.

Dit zou mijn conclusie zijn over dit draadje. Ondanks de balast heb je toch nuttige informatie gekregen zou ik denken..

• Annieta

Hugo,mijn allereerste berichtje was lijkt me nogal duidelijk.Als je voorkeur uitgaat naar een dorpje gelijk Kritsa,dan lijkt mij Kokini niet jouw plek.Wij waren er niet weg van,maar dat wil nog steeds niet zeggen dat het een ander het daar niet zou bevallen.Dus niets negatiefs van mijn kant,ik voel me dus niet aangesproken.

Iedereen moet gaan en staan waar zij zelf willen,en ik ben zeer postitief over de omgeving waar wij al jaren komen.

(Anders ga je niet steeds terug!)Wij zoeken meer dan alleen blauwe luikjes,mooie natuur en een prachtige blauwe zee.

Vooral de rust,en onze opgebouwde contacten.

Ik wens je heel veel plezier met het zoeken naar de voor jouw perfecte bestemming,en een heerlijke vakantie.

• Ruud11

@Xander

Je hebt volstrekt gelijk, waar de een al talloze jaren uiterst tevreden vakantie houdt, wil de ander er nog niet dood worden gevonden. Ik woon nu al een aantal jaren (het grootste deel van het jaar) in Mirtos en soms lees ik hier dingen over mijn verblijfplaats waarvan ik echt denk dat ze over een compleet ander dorp gaan. So be it. Meningen mogen en moeten zelfs, hoe kleurrijker hoe beter, maar hou de feitelijke informatie zo objectief mogelijk aub.

• hilly

ik heb je een priveberichtje gestuurd,

is dat aangekomen?

• iendrachtOilsjt

hilly Schreef:

——————————————————-

> ik heb je een priveberichtje gestuurd,

> is dat aangekomen?

is aangekomen, zij het met hindernissen, maar dat is niet erg. Ik heb je een privébericht teruggestuurd, hopelijk is dat ook aangekomen, want de melding van “verzonden bericht” werkt niet goed denk ik.

:D

• Xander - Moderator

@ Ruud

Eens!

Alleen zal de objectiviteit in een aantal gevallen lastig zijn. Bijvoorbeeld of iemand een dorp wel of niet leuk vindt.

Er zijn mensen die Chersonissos fantastisch vinden, lekker druk, stappen en breken, Friet van Piet, terwijl een ander juist een uiterst rustig en relaxed kustplaatsje in het zuiden prefereert.

Beide vinden ze ‘hun’ dorp geweldig, maar elkaars voorkeur zullen ze helemaal niks vinden. Beide hebben ze gelijk, hun mening.

En dat zal dus ook opgeschreven worden.

@ Algemeen:

Een tip voor de toekomst: maak de vraag explicieter, omschrijf duidelijk wat je zoekt.

Wanneer je bijvoorbeeld voor de zomervakantie een goede accommodatie met zwembad en dicht bij het strand in een rustig pittoresk dorp zoekt, en je vraagt of iemand weet of er in Chersonissos iets is dat daar aan voldoet, dan krijg je meteen antwoord dat er in Chersonissos goede accommodaties zijn, maar dat het absoluut geen rustig dorp is in de zomervakantie.

Dan is een doeltreffend antwoord dus snel gegeven, en is het meteen duidelijk dat Chersonissos waarschijnlijk niet het juiste dorp is om naar toe te gaan.

Dan ben je dus meteen klaar, en kan je verder zoeken of hier vragen.

Hoe algemener of vager de vraag, des te meer niet ter zake doende antwoorden je zult krijgen!