Kokkini-Hani

• iendrachtOilsjt

ik heb ook slechte evaringen bij nederlanders in Mirtos: alles 50% duurder dan bij de plaatselijke bevolking voor hetzelfde : 30 euro voor een acco bij de kretenzers, 50 euro bij de nederlanders

• reena

Hugo,

20 jaar gelden was ik in Kokkini Hani, ik heb er niet veel herinneringen aan. Het was een strandvakantie en we hebben ons vermaakt.

Als je op vakantiereiswijzer kijkt staan er veel ervaringen op van mensen die er zijn geweest

http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/reactie_plaats/599/kokkini-chani/

Reena

• Arthur

Ik denk dat jullie beter hier vakantie houden http://www.nieuwpoort-bad.be/info/images/dekust.gif heb je geen last van de Ollanders die je oplichten.

Erik en Nienke van Zorbas Beach ken ik al jaren, zij doen er alles aan om het gasten naar de zin te maken en zijn echt niet 13 in een dozijn, maar ja zeurders heb je overal.

• iendrachtOilsjt

het is absoluut niet nodig om grof te worden ! ik kan alleen maar mijn bevindingen hier posten ! Blijkbaar moet je dringend een grotere schoenmaat gaan kopen wegens te lange tenen. Trouwens, die personen die je vermeldt ken ik zelfs niet. Wie het schoentje past trekke het aan ?

• Jef Dockx

reena Schreef:

——————————————————-

> Hugo,

>

> 20 jaar gelden was ik in Kokkini Hani, ik heb er

> niet veel herinneringen aan. Het was een

> strandvakantie en we hebben ons vermaakt.

> Als je op vakantiereiswijzer kijkt staan er veel

> ervaringen op van mensen die er zijn geweest

>

> http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/reactie_

> plaats/599/kokkini-chani/

>

> Reena

Twintg jaar geleden als ge da nog wet, reed den Eddy merckx op een trottinet,( Uit een liedje van De Strangers)>:D<, De meeste van de Stanger zijn overleden, maar den Eddy Merkx kan nog altijd niet deftig spreken (den bleitsmoel). Maar er zal wel het een en ander veranderd zijn in de loop van de jaren. :D

• Xander - Moderator

iendrachtOilsjt Schreef:

——————————————————-

> ik heb ook slechte evaringen bij nederlanders in

> Mirtos: alles 50% duurder dan bij de plaatselijke

> bevolking voor hetzelfde : 30 euro voor een acco

> bij de kretenzers, 50 euro bij de nederlanders

Ik heb een paar jaar geleden tijdens een rondreisje door oost Kreta eens een paar nachten bij ‘de Nederlanders’ in Mirtos gezeten. Ik vond het een prima acco, vriendelijke mensen, puik ontbijtje.

Alle waar is naar zijn geld. Ik kan me niet meer herinneren dat ik er (veel) meer heb betaald dan gemiddeld.

• hugo

Beste Arthur,

Als jij de mensen achter Zorbas al jaren kent,ben jij de eerste van alle reakties die misschien een duidelijke info

kan verschaffen én antwoorden op mijn oorspronkelijke vraag.

Ik heb het woord “ oplichten ” bij mijn weten nooit gebruikt,ik heb hélemaal niets te “ Ollanders” !!!

Anders zou ik het niet meer overwegen om op Kreta bij Zorbas op vakantie te gaan.

Ik ben alleen op zoek nnar mensen die reeds op Zobas Island hun vakantie doorbrachten om hun ervaringen te horen.

P.S De Belgische kust mag je van mij houden,hoor!!!!

Ik vind het tof dat dit prikbord weer open is,

laten we het gebruiken voor wat het moet dienen,

“ goede info ” is erg waardevol.

• Arthur

Hugo, ik heb bij hun eens een app gehuurd toen ze nog in Gournes zaten,het was perfect, in 2010 zijn ze verhuist naar Kokkini Hani en geloof me, ze zijn nog beter geworden als ze al waren, aangezien ik nu sinds 3 jaar op Kreta woon en regelmatig bij hun op de koffie ga en zie hoe het de gasten bevalt zomer in winter (ik maak graag een praatje) kan er eigenlijk niks mis gaan of het moet aan jou liggen.

Ik vind de prijs kwaliteit verhouding ook uitstekend, ook een voordeel ze liggen aan zee zonder weg ertussen dus je kan in zee zwemmen of in hun zwembad.

Misschien heb je hier iets aan.

ps ik ben geen Ollander maar een zuid Limburger waarvan de helft Fries is.

• Jef Dockx

Arthur Schreef:

——————————————————-

> Hugo, ik heb bij hun eens een app gehuurd toen ze

> nog in Gournes zaten,het was perfect, in 2010 zijn

> ze verhuist naar Kokkini Hani en geloof me, ze

> zijn nog beter geworden als ze al waren,

> aangezien ik nu sinds 3 jaar op Kreta woon en

> regelmatig bij hun op de koffie ga en zie hoe het

> de gasten bevalt zomer in winter (ik maak graag

> een praatje) kan er eigenlijk niks mis gaan of het

> moet aan jou liggen.

> Ik vind de prijs kwaliteit verhouding ook

> uitstekend, ook een voordeel ze liggen aan zee

> zonder weg ertussen dus je kan in zee zwemmen of

> in hun zwembad.

> Misschien heb je hier iets aan.

> ps ik ben geen Ollander maar een zuid Limburger

> waarvan de helft Fries is.

Zoang je maar van onder de moerdijk bent zit ales snor, >:D<

• hugo

Bedankt voor de info,

de kans is zeer groot dat we hiervan gebruik gaan maken.

Groetjes

Hugo