Kokkini-Hani

• hugo

Kokkini-Hani (Gournes)

Wie was er reeds,én,valt daar wat te zien !

Er zou een Nederlandse organisatie appartementen verhuren met naam ZORBAS ISLAND.

Ze doen/organiseren zelf ook uitstappen op het eiland.

Wie kent dit of was er reeds?

• Xander - Moderator

Even googlen op zorbas en gournes, dan heb je ze meteen te pakken.

Alle informatie die je maar wenst staat op de uitgebreide website.

• hugo

Inderdaad,even googlen naar de website van Zorbas Island en je hebt een hoop info,zoals op de meeste websites.

Je kan er de meest positieve dingen op vinden, “zoals op de meeste websites ” hé Xander.

Maar mijn vraag is, is er reeds iemand daar geweest én is daar écht wat te beleven.

Websites stroken niet altijd met de werkelijkheid, reeds enkele keren mogen ervaren.

Zéker op Kreta !!!

• hugo

Tussen haakjes een tip voor een speciaal verblijf op Kreta

google eens naar The Olive Press in Kritsa,

je kan er in B&B verblijven in een oud olijfpers-huis in het bergdorpje Kritsa.

De Vlaamse eigenares Liesbeth zal je er met open armen ontvangen.

Voor mij één van de beste B&B's tot hier toe op Kreta,vooral de lokatie en het dorpje Kritsa zelf.

• Annieta

ja idd Hugo,Kritsa is een super leuk dorpje!

Wij zijn verschillende keren in Kokkini geweest en zijn er niet echt weg van.

We hebben daar geen hotel of zo gehad,maar puur om te bezoeken.

Persoonlijk denk ik,als jij zo weg bent van Kritsa dat Kokkini dan niet je plek is.

Maar goed,zoals altijd ieder zijn smaak,er zullen ook mensen zijn die het daar heerlijk vinden.

groetjes Annieta.

• iendrachtOilsjt

ondertussen heeft Hugo nog echt geen antwoord gehad op zijn vraag ! raar hé …8-)

• Xander - Moderator

Toch wel gedeeltelijk hoor.

Hugo schrijft: er ZOU een Nederlandse……….

Dan weet je dus niet zeker dat die organisatie ook bestaat. Ik heb hem er op attent gemaakt dat die dus wel bestaat.

Verder heb ik inderdaad geen mening omdat ik die acco niet ken.

Volgens mij kent Arthur deze acco en ook de mensen achter die acco, Wellicht wil hij er meer over vertellen?

• iendrachtOilsjt

“Maar mijn vraag is, is er reeds iemand daar geweest én is daar écht wat te beleven.”

dat is de vraag waar ook IK een antwoord zou willen op zien

• hugo

De website van de nederlandse organisatie daar is

www.zorbas.nl

tot daar ben ik,wat info betreft,al geraakt,maar,sorry voor de Nederlandse gebruikers van dit forum,

in het verleden ben ik op mijn reizen al eens een paar keer deftig bij de neus genomen én helaas,telkens bij Nederlanders,…vandaar!!!!

Nu neem ik aan dat er uitzonderingen zijn hoor (maar als je de uitzendingen van het tv-progamma “ Ik Vertrek” hebt gezien,Nederlanders die in het buitenland

een B&B gaan beginnen)begin je écht voorzichtig te worden.

Vorig jaar een rondreis gedaan in Roemenie-Transylvanie, écht een aanrader,we logeerden in 5 verschillende pensions,4 bij Roemenen en 1 bij een Nederlands koppel. Bij de Roemenen écht alles top (gemiddeld 30 euro voor half-pension-incl.wijn aan tafel) ,in het Nederlandse pension………breek me de bek niet open.

Het jaar ervoor in Polen,idem dito.

Begrijp je dat ik tegenwoordig al eens een forumke raadpleeg met zulke vraag!

P.S.Ik organiseer reeds jaren mijn reizen altijd zelf zonder tussenkomst van een reisbureau.

Nog

• hilly

sorry????