WAARSCHUWING AAN ALLE OUDERS

• Nancy

Hallo Wilma. Dat gevoel hebben wij ook altijd als we op een ander eiland zijn…als je eenmaal het Kretavirus te pakken hebt, dan raak je dat nooit meer kwijt. Alle eilanden zijn verschillend mooi, en geen een eiland is met elkaar te vergelijken maar het gaat er toch om dat je het naar je zin hebt en een leuke, fijne vakantie hebt ?

Gr. Nancy.

P.s.En als ouder(s) altijd je kinderen in de gaten blijven houden. Waar ook ter wereld.

• Annieta

O jee,en ik was de aanstichter van alle kwaad.Maar Luus we hebben een buitengewoon heerlijke vakantie gehad.

Hebben daar ons 40 jarig huwelijk gevierd met kinderen en kleinkinderen.

Echt een feest om niet te vergeten,ook mede door de hoteleigenaren en de vrienden op Kreta.

Ben weer voor de negende keer huilend vertrokken,hahaha.Als ik in het vliegtuig stap heb ik al heimwee.

En fijn dat jullie in Portugal ook hebben genoten!

• Arthur

@Wilma, ik wist wel dat Lesbos jullie zou bevallen, grz ook aan G.

• rosade

Toen wij op Kreta waren kreeg ons toen nog jonge zoontje ook ijsjes vooral van mensen in winkels.

Wij vonden dat alleen maar erg leuk en gastvrij.Het was (en is) een lekker ventje met hartstikke blond haar en iedereen moest ff aan hem zitten vooral de wat oudere inwoonsters waren helemaal gek van hem.

Misschien heeft die dame die het kind een ijsje gaf geen kwade bedoelingen gehad.

Maar 1 ding staat vast waar ter wereld je ook bent je moet je kinderen ALTIJD in de gaten houden