Bent U de beheerder ?
ik ben idd iemand die niet van tijd tot tijd op dit forum komt, maar ELKE dag omdat relevant nieuws vanop KRETA mij zowiezoo zeer interesseert.
Maar als je de mening niet deelt van de habituees op dit forum krijg je een lading *** op je kop gestort ! Vergeet niet dat KRETA je ook als GAST verwelkomt, en iedereen die interesse heeft om dat ook te doen in de toekomst zijn MENING hier moet kunnen verkondigen zonder verwijten naar je hoofd geslingerd te krijgen
Ik ben een blijf een Hollander die net als vele van zijn landgenoten erg vaak uit zijn nek L*****t
><
Maar ik meen dat je zelf enige tijd met wat lullige opmerkingen begonnen bent en ja wie kaatst moet de bal verwachten.
Ik zou zeggen koop eens een kaartje voor Joep van het Hek kan je veel van leren zeker in het kaatsen met een bal.
Fijne avond verder.
@Luus,Trek het je maar niet aan;) Ik ga jou ook nog even antwoord geven .. dan is dit offtopicje ook weer klaar
Ook wij hebben een fijne vakantie gehad op Lesbos! Ik vind het een heel mooi eiland en het is er zoo mooi groen.. en de huisjes zagen er gezelliger uit met al die rode dakpannetjes … bijna geen blokkendoos gezien daar..
De mensen daar vonden wij over het algemeen wel gemoedelijker als op Kreta ,.meer relaxter .Het eten was heerlijk, sommige gerechten maken ze daar anders klaar als op Kreta .. dat was wel weer leuk.. Het stadje Petra waar we verbleven was heel gezellig en zag er ook leuk heel leuk uit!
Het was voor ons na 6x Kreta voor het eerst naar een ander Grieks eiland.. Wat je dan niet moet doen deden we onbewust toch… Tja, we waren vaak aan het vergelijken… Maar deze dingen vielen ons beide vooral op ..
We hebben daar 5 dagen een auto gehuurd en veel gezien… Het was Heel mooi, Maar na 4 dagen hadden we het wel gezien… de 5e dag alleen even 6km naar Molivos toe gereden . We vonden het hele eiland wel mooi maar het werd een beetje eentonig want je zag bijna geen verschillen … Dat is op Kreta toch wel ff anders als je door die bergen heen rijdt . dat is veel spectaculairder om het zo maar even te noemen …
. hihi, daar vonden we het jammer als we de auto na 7 dagen weer in gingen leveren ..
Op Kreta val je van de ene in de andere verwonderingen (tijdens de autoritten dan) , daar hadden we vaak van die kreten in die auto ,,van aah ..ooh wat mooi .. hihi, Of we waren er juist stil van ….zoooo mooi.. ..Dat hadden we nu niet
Sst, maar niet verder vertellen hoor…. uiteindelijk kregen we af en toe ook een beetje heimwee naar Kreta (de natuur dan), Ook al hadden we daar een fijne vakantie…
Ook al willen we nog een paar andere eilanden gaan bekijken … Maar we komen ook zeer zeker op Kreta terug
Kreetz Wilma
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?