WAARSCHUWING AAN ALLE OUDERS

• Luus33

Dat was in Portugal… Kom ik net vandaan, heb nog goed opgelet maar heb haar niet gezien…

Nee ff serieus, zulke dingen gebeuren gewoon overal, goed opletten dus!!

Gr, Luus

• Annieta

Hoi Luus,

En hoe was Portugal?Of gaat de voorkeur toch uit naar Kreta?

• Wilma

Annieta Schreef:

——————————————————-

> Hoi Luus,

> En hoe was Portugal?Of gaat de voorkeur toch uit

> naar Kreta?

@Luus ..daar ben ik ook nieuwschierig naar;)

• Luus33

Hey Wilma en Annieta,

Mijn vakantie in Portugal was super!

Het weer was heerlijk, alleen maar zon en in de avond koelt het lekker af.

De mensen zijn zeer vriendelijk en het landschap is heel mooi; hele mooie stranden met rotskliffen en een prachtig achterland met veel vegetatie..

In albufeira was het behoorlijk druk, de terrassen waren altijd vol!

In het oude centrum 's avonds heel gezellig!

Uit eten vrij goedkoop daar, voor 10, 50 p.p kreeg je een menu met brood, olijven,soep, hoofdschotel, fles wijn rood/wit, dessert naar keuze en koffie!!!!

Lekker veel kip piri piri gegeten…

Ook de boodschappen in de supermarkt niet duur.

Natuurlijk heb ik veel meer met Kreta qua gevoel en cultuur; is ook begrijpelijk gezien mijn achtergrond..

Hoe dan ook; het was een heel mooie vakantie in een prachtig land!

Wilma, hoe was het op Lesbos?

Annieta, ik las al in je berichten dat jouw vakantie weer goed bevallen is.

Gr, Luus

• iendrachtOilsjt

? gelieve dit in een PB te doen aub, dit hoort hier niet thuis, noch op dit topic, noch op dit forum .

• Kees

En wie ben jij dan wel de nieuwe beheerder van dit prikbord of zomaar weer eens iemand die van tijd tot tijd hier even de wijsneus moet komen uithangen.

Dus als je niet de beheerder bent (en ook geen wijsneus) ga dan lekker buiten spelen en laat mensen rustig hun ervaringen uitwisselen geen probleem toch.

• Rolf

Kees, wat een agressie. Iemand formuleert op een normale manier zijn mening en jij komt daar direct weer overheen met termen als ‘wijsneus’, ‘ga dan lekker buiten spelen’. We kunnen toch ook op een normale manier van gedachten wisselen. Ook ik vond de opmerkingen over het verblijf in Portugal niet echt relevant maar niet alles hoeft toch relevant te zijn.

• iendrachtOilsjt

Bent U de beheerder ?

• Rolf

Nee, maar is dat relevant? Ik reageer alleen maar op de toonzetting van de reactie van Kees.

• Xander - Moderator

Moderator:

Ik ben een van de twee beheerders.

Het feit dat alle berichten, hoewel deels ietwat off-topic, in dit draadje er nog staan geeft aan dat ik kennelijk geen bezwaar zie.

iendrachtOilsjt Schreef:

——————————————————-

> Bent U de beheerder ?