huis te huur in zuidoost Kreta

  • posslke

    Hallo Arthur,

    We zijn nu wel aan het afwijken van de vraagsteller, maar voor volgend jaar hebben we tot nu toe 3 opties: Kreta, het vasteland van Griekenland en midden Italie (Abruzzen).

    Daarbuiten heb ik ook interesse in de foto's van Loes haar huisje. Je weet maar nooit dat we terug met het vliegtuig komen in plaats van met de motorhome.

    Groetjes vanuit het erg natte Belgenland (en nu met een regering)

    Edgard

  • Loes

    http://postimage.org/gallery/5l3kin1g/

    Maria, dank je voor de tip !, maar het lukte niet. Ik kreeg er erg veel reclame en dubieuze foto's bij.

    Wilma, bedankt, als het goed is heb ik nu foto's geplaatst.

    Arthur ook bedankt voor het aanbod. Kijk maar wat je van het huisje vindt. Je hoeft niet speciaal reclame te maken,

    maar als iemand interesse heeft kan men mij mailen.

    Op de één of andere manier zit je daar zo lekker dat je niet eens de behoefte hebt om veel op stap te gaan.

    Ik zeg wel ‘je’. Maar het geldt vooral voor mij. Zolang er geen ‘vreemden’ in het huisje geweest zijn kan ik niet bedenken hoe het voor iemand anders zal zijn.

    Tja, en het is geen wit met blauw Grieks huisje. Het is een boerenwoning waar denk ik destijds mensen vanuit Koutsouras heen gingen om hun dieren te houden en de wijn en olijfolie op te slaan. Ik kreeg laatst een lift van iemand die in Koutsouras woont maar in de zomer Stavrochori slaapt omdat het daar dan koeler is.

    Nou, ik geloof dat de link werkt,

    dus, Arthur, ‘iendrachtOilsjt’ , ‘posslke’ , Catherina en Gill sorry dat het zo lang duurde, maar nu kun je een beetje zien hoe het daar is.

    Erreg rustig ! daar moet je wel van houden.

    Een goeie Kerst allemaal !

    groet,

    Loes

  • egbert

    Loes,mooie foto's van je huisje en de voor mij bekende omgeving.Inderdaad,een fantastisch plekje voor iemand die van rust en wandelen houdt. Ook fijn dat je goede hulp en tips hebt gekregen hoe je het een en ander in elkaar kunt zetten.Zelf hebben Gerry en ik ons huisje in Ierapetra een aantal jaren met heel veel plezier beschikbaar gesteld voor enthousiastelingen uit Nederland en Belgie.Wij hebben er prettige ervaringen en leuke reakties aan overgehouden.Onze Griekse overbuurvrouw Despina was “kontaktpersoon” voor de gasten en wat privespullen hielden wij apart.Omdat wij nu de stap hebben kunnen zetten om het hele jaar in ons huisje te wonen verhuren wij dit niet meer.

    Dus,een goed initiatief van je om je huisje af en toe te verhuren waardoor het ook voor anderen mogelijk wordt om kennis te maken met dit schitterende stukje ZuidoostKreta.

    Groet,

    Egbert

  • Loes

    Ha, leuk bericht.

    Dan zal ik jullie wel een keer zien aan de saté bij de zaterdagse markt in Ierapetra !

    groet,

    Loes

  • posslke

    Hallo Loes,

    Bedankt voor de foto's.

    Dit jaar waren we in Sissi, misschien volgend jaar in het zuiden van Kreta.

    Groetjes

  • posslke

    Loes,

    Heb je een privebericht gestuurd

    Groetjes

  • Wilma

    Loes,

    Wat leuk dat het gelukt is met de foto's! en wat zijn ze mooi (tu)

    Groetjes

  • arzubel

    Mooi gezellig huisje, meer hebben mijn man en ik niet nodig, want dat moet je toch weer meer poetsen.

    Ik heb het plaatsje op de kaart gevonden.

    We komen in juni naar Kreta, kan het huisje ook voor een paar dagen gehuurd worden-omdat we willen rondtrekken.

  • egbert

    ik kom vrijwel elke zaterdag naar de markt voor groenten en een praatje.lekkere piperies,kounoupidi en andere lachanika.

  • rubens.anamuse@gmail.com

    Beste,

    Wij zijn op zoek naar een plek in Zuid Kreta waar we in alle rust kunnen verblijven.

    Ik las op een forum dat het niet ideaal is om in augustus naar Kreta te gaan omdat er dan een soort van Mistral wind zou zijn. Is dat zo?

    Wij hadden onze vakantie in augustus willen plannen. Is uw huis dan beschikbaar? Zoja heeft u foto's? Prijs? (2 volwassenen en 1 dochter van 15)

    Kent u ook leuke kleine pensionnetjes, of huizen te huur met zwembad of aan zee (met een dochter van 15 is dat wel leuk), want we plannen een 14 tal dagen in Kreta te zijn, en we willen wat rondtrekken, vooral aan de Zuidkust.

    mvg

    Annemie