huis te huur in zuidoost Kreta

  • Arthur

    @Xander ik lees toch duidelijk dat het niet haar huisje is wat die website staat, ze is tevens ook een stuk goedkoper als particulier.

    grz Arthur

  • Peter

    Je hebt helemaal gelijk Arthur.

    Grt

    Peter

  • Xander - Moderator

    Moderator:

    @Arthur

    Je hebt gelijk, die advertentie gaat inderdaad over een huis van iemand anders. Niet goed genoeg gelezen dus.

    Dan is het simpel, ze kan ook een advertentie op kreta.paginamarkt.nl plaatsen. Uiteraard geen enkel probleem, daar is die (sub)website voor.

  • arzubel

    Louise, Kan je naar mijn emailadres een paar foto s van je kleine huisje sturen?

    GILLAMBRECHTS@HOTMAIL.COM

    Bedankt hoor.

    gilberte lambrechts

  • Loes

    Ha, gezellige boel op dit forum. blijf je lekker wakker van op zo'n winterse dag.

    Nou, zo helemaal fout zat niet iedereen.

    Voor een vriendin van mij heb ik (voor het eerst van mijn leven) een website gemaakt.

    Daar gaat het over in de advertentie op de marktplaats.

    Haar huis is niet te vergelijken met het mijne. Het is véél groter.

    Misschien is het handiger dat ik alleen foto's stuur naar mensen die er over denken om mijn huisje te huren.

    ga ik morgen doen.

    Ik hoef geen grote reclame campagne voor mijn huisje.

    Het dorp heeft maar 120 inwoners. Het is niet mijn bedoeling dat ik zorg voor een extra stroom buitenlanders.

    Ik ben al verbaasd en blij dat ik zelf in het dorp zo welkom ben.

    Wat wel meegenomen is is dat hun fooienpot dan wat gespekt wordt, want met de BTW verhogingen krijgen ze het wel erg krap.

    De mezes die je bij een glaasje wijn van 50 cent krijgt komt niet altijd uit eigen tuin of visvangst.

    Toen ik voor het eerst zag dat de café bazin Despina de aardappels bij de groentewagen kocht schrok ik er van.

    De aardappels zijn duur (en alles wordt steeds duurder) en toch serveert ze behalve nog meer hapjes een hele gevulde aardappel bij de wijn.

    Probeerde ik weer een afbeelding bij te voegen maar het lukt niet.

    Jawel, het is wel gelukt. Bedankt voor de tip ! en bedankt voor het ‘afbeelding op Oriste’ aanbod.

    De kwaliteit is wel achteruit gegaan maar allee weer een stapje verder.

    Jaha het zij geen aardappels maar o.a. visjes op deze foto.

    Misschien is wel, behalve de hapjes, te zien hoe rustig iedereen op het plein zit.

    Wat ik het bijzondere vind is dat als iemand plotseling in touw moet hij bijzonder energiek en fel kan zijn.

    Misschien geldt dit voor veel Grieken in het hele land,

    maar ik ken alleen dit kleine dorp.

    Als het geschikter is dat ik een bericht op de kreta.paginamarkt zet en/of op ‘oriste’

    én geoorloofder . . . . . .

    hoe kan ik dan mijn berichten van dit forum verwijderen ?

    zodat ‘ze’ niet blijven reageren ?

  • Wilma

    Loes , laat je berichtje maar lekker staan hoor;)

    Ik heb hier een site voor je waarmee je ook foto's op prikborden kan zetten…deze gaat veel makkelijker en sneller als tinypic..

    Voor grotere foto's ..15a17 inch monitor.. gebruiken…

    Gewoon lekker uitproberen ..

    http://www.postimage.org/

    Greetz Wilma

  • Arthur

    Laat je berichten gewoon staan hier @Loes, dit is absoluut geen reclame vind ik, zolang als @Xander en @Patrick niet reageren is er niks aan de hand, ik ben nu wel nieuwsgierig naar je huisje, als je info hebt stuur het naar mijn hotmail misschien heb ik wel wat rustige mensen die zo iets zoeken, zeker aan deze voordelige prijs, trek je ook niks aan van al dat commentaar van één man.:X

    En @Wilma die site kon ik nog niet, ik ga hem eens rustig bekijken.

    grz Arthur

  • iendrachtOilsjt

    Hallo,

    Wilt U mij de foto's doormailen aub ?

  • posslke

    Hey, er zit nog een Belg op het forum.

  • Arthur

    Ha die Edgard, hoe ist in Belgenland, nog plannen voor Kreta volgend jaar? Je weet mijn kaik ligt dan ook weer klaar voor julie wat ze ook over ons schrijven.

    Grz Arthur