pita gyros

• Wilma

Jenny, in Platanes zijn genoeg restaurantjes waar je heerlijk kan eten!!14 dagen lang!!!!!

Geen frietjes van Pietjes is daar te vinden!!!!

bv Jiannesbv , gewoon goed.En schuin t/o motakis(ik weet de naam niet meer)= voortreffelijk

En wederom Natassa a weet hier vast wel meer over te vertellen!

• Wilma

Andre, heb je een leuke vakantie gehad??Ik hoop het maar, je hebt er zolang naar toegeleefd!

• nancy

Schuin tegenover Appt Motakis Villa, ligt Taverna Finikas!

• Andre

Hallo Wilma,

Ja hoor we hebben ons weer prima vermaakt. Weer was perfect, het eten en ach de rest ook wel ;-).

Ja heb er weer een jaar na toegeleefd maar wat is een jaar?. Volgende keer maar weer eens in mei hoef ik ook niet zolang te wachten.

Gr Andre

• Xander

@ Andre

Er werd ook geschreven “…..maar andere griekse gerechten vinden we ook heerlijk.”. En daarom ga ik daar even op door, en Avli is gewoon een topzaak.

Leuk om in ieder geval 1 keer tijdens je vakantie te doen.

En dat geld is ook relatief. Voor een dergelijk bedrag eet je in NL nog maar in een betere vreetschuur, en bij Avli zit je ervoor echt helemaal als ‘het heertje’ te genieten.

• Andre

Ja snapte ik Xander alleen de combi was gewoon leuk :-) en ja geld is zeker relatief en zeker voor eten op kreta kun je voor een bedrag in de betere restaurants eten waar je in nederland een pyta gyros voor krijgt ;-)

• gerrari

Nou Andre, laat mijn gezondheid het toe om Kreta nog eens te bezoeken weet ik waar ik terecht kan. Vooral het sigaartje met een goed glas wijn na de maaltijd spreekt mij aan. Lees vandaag toevallig dat hier in Nijmegen een restauranthouder een client die op het toilet zat te roken met €25 heeft beboet, de lummel betaalde het en gaf daarna ook nog eens een fooi. Het restaurant kreeg met dit artikel gratis reklame op de voorpagina van de Gelderlander. (Ik zal wel veel anti-rokers tegen mij in het harnas jagen)

groetjes Ger

• Arthur

De beste krijg je natuurlijk hier in The Heartbeat of Crete

• Jenny

Hallo allemaal,

Iedereen heel erg bedankt voor de reakties. In het begin was ik bang dat er weer een hoop gehakketak zou plaatsvinden omdat iedereen een andere mening had, maar het liep gelukkig goed af!!! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat we iedere avond in een “duur” restaurant gaan eten, maar een keertje is natuurlijk wel leuk.

De andere avonden zullen we gewoon lekker gaan eten in een “normaal” grieks

restaurant. We hebben er ieder geval héél veel zin in!! Nog ruim twee weken en dan is het zo ver. We zijn er ook best aan toe. Iedereen die ons nog wat leuks kan vertellen over Rethymnon/Platanes, is natuurlijk van harte welkom!! Ons appartement het Marino's Beach in Platanes.

Groetjes

Jenny

• Andre

Hahahaha stiekum roken op een toilet. :-)en een boete krijgen van iemand die geen boete mag geven :-) . Kijk hier maar eens Ger : http://www.hiermaghetwel.nl./ .Leuke website, misschien heb je er nog wat aan om je sigaartje te roken. Het was trouwens heerlijk om na de maaltijd een lekker sigaartje te roken (rekening houdend met andere mensen).