pita gyros

• Jenny

Hallo,

Mijn man en ik gaan 3 oktober a.s. naar Platanes by Rethymnon en hebben logies met ontbijt geboekt. Wij zijn van plan 's avonds lekker uit eten te gaan in Platanes of Rethymnon. Wie kan ons een lekker grieks restaurant aanbevelen waar je lekker grieks kunt eten.Voor “friet bij Piet” kunnen we net zo goed in Nederland blijven. Wij zijn gek op een pyta met gyros, maar andere griekse gerechten vinden we ook heerlijk. We wachten af!!!!

Groetjes

Jenny

• Xander

Als geld niet zo'n probleem is moet je in Rethymnon eens bij Avli gaan eten.

Hoort bij de beste restaurants van Kreta.

Lange broek voor heren is aan te bevelen.

• Andre

Hahahaha ze vragen om een pyta gyros en jij komt aan met Avli. (vond het gewoon komisch sorry ;-) ) Xander heeft helemaal gelijk. Avli is gewoon perfect. www.avli.gr en als je nog iets lekker grieks zoekt probeer dan deze eens: http://www.veneto.gr/english/restaurant.html en dan dit gerecht nemen: Goat yeanling with ‘stamnagathi’ (Cretan herb) and other aromatic herbs of the Cretan land

veel plezier

• gerrari

nou Andre, ik heb eens op Avli gekeken, de pita-gyros is er misschien heel goed maar de kamers vallen me een beetje tegen. De bedden lijken me ook wat hard.

Ger

• Marloes

Wij hebben erg lekker gegeten bij ‘Old Town’ in (zoals de naam al zegt) de oude stad van Rethymnon. Erg veel keuze waaronder ook veel Griekse gerechten.

Het restaurant staat ook vernoemd in boekjes van o.a. Michelin en Lonely Planet.

Veel plezier!

• Andre

ja en dit gaat over…….? ger?

• gerrari

laat ik het dan zo stellen,

wat is hier de prijs van een eenvoudig diner?

• K&A

Eenvoudig dineren doe je bij de vacantie griek hier ga je dineren en kijk je niet eerst een half uur op de borden of je niet een euro duurder uit bent dan bij de buurman.

een culinair genot mag wat kosten en is zijn geld waard.

Fijne avond verder, alweer gewend na de vakantie andre aan de arbeid

Kees

• Andre

@ Ger voor 2 personen tussen de 75 en 100 euro incl.drinken maar dan mag je wel de hele avond blijven zitten om je flesje (of 2e) wijn leeg te maken. lekker sigaartje erbij….. Man genieten gewoon :-) En als je er eenmaal zit dan wil je eigenlijk helemaal niet meer weg. Het is ook wat Kees zegt het is gewoon culinair genot (in hoofdletters).

En ja Kees was zaterdag alweer aan het werk hoor :-(. Nu snotje verkouden door dat snert weer hier ;-). Groetjes aan de vrouw

• nancy

Je hoeft niet iedere avond naar Rethymnon te gaan, in Platanes zelf zijn ook goede restaurans, en taverna`s. Onder andere Skypark, aan de straatkant heerlijke broodjes pita giros, en in de prachtige achtertuin, lekker en goed betaalbaar eten.

Resaurant Nostos, ( culinair) en taverna Finikas, is het ook goed vertoeven en echt de moeite waard!

Fijne vakantie

Nancy