Veilig?

• Frida

In de zomer werken de Grieken vaak zo hard, dat ze blij zijn als ze even thuis zijn. Dus dat niet kunnen ophalen snap ik helemaal.

En die ontkenning van die mannen hier op het bord dat taxichauffeurs dat niet eens in hun hoofd halen is bullshit. Er zijn mannen (kunnen Grieken zijn maar elke nationaliteit is mogelijk) die nou eenmaal wat opgewonden raken als er een vrouw naast ze komt zitten. En dan weten ze niet zo goed meer hoe ze zich normaal moeten gedragen. En alleen al het af en toe opzij kijken en op een bepaalde manier erbij kijken, is al genoeg om je niet op je gemak te stellen. Vooral midden in de nacht…..

Maar ik kan me voorstellen dat er mannen zijn die dat niet snappen. Er zijn namelijk ook mensen die wat minder inlevingsvermogen hebben.

Het lijkt me dat dit item nu wel klaar is.

• Jenny mv Luca & 5-2-2009

Dank voor de tips Frida!! En voor het begrip!

Voorheen zou hij ook nooit bij mij opgekomen zijn Jolanda, maar ik denk dat er voor mij een hoop veranderd is nu ik een kindje heb. Je bent je veel bewuster van gevaren, dat is bij mij althans het geval, dat hoeft natuurlijk ook niet voor iedereen hetzelfde te zijn. Bovendien ben ik in verwachting van nummer twee……wellicht extra kwetsbaar onder invloed van hormonen ;-)

Ze zijn inderdaad ALLEMAAL aan het werk. Op Kreta komt dat nogal veel voor dat je 's avonds moet werken, vreemd niet?

Helemaal mee eens!

• Patrick van Zundert

Jenny,

Schaam me diep voor de verwijten die je hier op dit prikbord naar je toegesmeten krijgt en heb respect voor het feit dat je inhoudelijk blijft reageren.

Mvg,

Patrick

moderator

• Monique

Een tip voor Jenny : Ga gewoon samen met je kind achterin de taxi zitten, zeg duidelijk het adres waar je heen wilt. Ga niet in op al te nieuwsgierige vragen van de taxichauffeur. Kan me niet voorstellen dat je dan ‘moeilijkheden’ zult hebben. Kan me voorstellen dat je geen zin hebt in transferbus. Vind de discussie hier belachelijk !!!!!!!!!!

Beste Patrick,

Ik waardeer je reactie. Ik kom zelf al een aantal jaar dagelijks op een ander prikbord van startpagina en ben helaas bekend met dergelijke reacties. Inhoudelijk reageren lijkt altijd de beste remedie, met modder gaan gooien schiet helemaal niet op.

Ik kan begrijpen dat mensen mijn vraag misschien aanstellerig of overdreven vinden, maar was inderdaad op zoek naar een geruststellend antwoord of tips. Gelukkig heb ik die hier ook gekregen.

En juist die tips, zoals het achterin gaan zitten, mensen op de eindbestemming te laten weten dat ik eraan kom en het kenteken noteren zijn de tips die waarschijnlijk de doorslag voor mij zullen geven om na een vermoeiende reis met een druk kind op schoot, toch zo snel mogelijk op mijn eindbestemming te komen door een taxi te nemen. Naar alle waarschijnlijkheid verloopt mijn reis probleemloos, eerlijk ik verwacht niet anders en zal ik voortaan dit soort gedachten niet meer hebben. En dan hebben de mensen die mij een normaal antwoord gegeven hebben meer bereikt dan diegenen die het nodig vonden op een ongenuanceerde manier hun mening te uiten.

Groeten,

Jenny

• kaaskop

prettige reis straks zonder vertraging.

Dan hebben wij er ook geen last van.

We zien elkaar wel bij de gate

Dank je! Ik zal letten op dat rode duveltje :D