Veilig?

• Jenny mv Luca & 5-2-2009

Ik vlieg morgen met mijn zoontje van 16 maanden naar Kreta voor een week. Wij hebben er gewoon en gaan vrienden op zoeken. Ik heb een appartement in Chersonissos. We vliegen laat en komen pas 23.15 uur aan op Heraklion. Eigenlijk heb ik helemaal geen zin in de hele trip met de touringcar en zou ik het liefst een taxi nemen, dat gaat een stuk sneller. Stomme vraag misschien hoor, zeker ook omdat ik er zelf gewoond heb, maar……………is dat een beetje veilig denken jullie??

Vrienden kunnen niet ophalen trouwens, want die zijn aan het werk.

• Nancy

Ik denk dat het wel veilig is: je hebt immers je kind bij je…klinkt misschien stom maar dan zien (Griekse) mannen je ineens heel anders. Als je dat tenminste bedoelt met veilig…Mn zus zat laatst in een taxi ‘s avonds laat van Chania naar Rethymno en die taxichauffeur kon nog maar net z’n handen thuishouden.

Van tevoren zn kentekennummer noteren is misschien slim.

Ik had laatst toevallig dat verhaal van je gelezen in de Libelle, leuk hoor!

In de Sante :D Echt waar wat grappig!

Maar dat bedoel ik inderdaad ja……………ben er niet helemaal gerust op…….dan toch maar met de touringcar, anders zit ik de hele rit in de zenuwen of hij niet een verkeerde afslag neemt ofzo.

• Andre

Meen je dit nu echt? Wat een vertrouwen tsssss…….

Gewoon een taxi nemen als je dat graag wilt.

Prettige vakantie

Gr Andre

• Andre

PS. Stond dat stukje in de sante van Juni?

• Xander

Je hebt toch een mond…..

Gewoon zeggen dat hij het rustig aan moet doen voordat je instapt.

Of zeg dat je anders zijn auto volkotst omdat je last van wagenziekte hebt ;-) ;-)

Dan kijkt de chauffeur zeker wel uit.

Ja ik meen het echt ja, is gewoon een gevoel, maar misschien dat je dat als man niet begrijpt?

Hey, ik heb het niet zozeer over de rijstijl alswel over het gedrag van de chauffeur. Lees even het stukje van Nancy, het is dus niet compleet uit de lucht gegrepen. Ze kunnen wel degelijk handtastelijk zijn en daar ben ik niet van gediend.

Misschien ook even de reactie van Nancy lezen, dan zie je dat het zo gek nog niet bedacht is?