Veilig?

• Nancy

Hee Rob,

kan jij niet meerijden met Jenny? Dan is dat probleem ook weer opgelost ;)

• kaaskop

Nope, Mijn huurauto staat op het vliegveld klaar.

Echter is dit een chevrolet atos waar hopelijk 2 volwassenen,1 kind,3 stuks handbagage en 3 grote koffers in passen.

Maar het idee was goed.

• Jenny mv Luca & 5-2-2009

Dank je Nancy, is denk ik meer iets dat vrouwen begrijpen inderdaad ;-)

• Jenny mv Luca & 5-2-2009

Ik wil je even bedanken Patrick dat je mijn geestelijke gezondheid niet meteen in twijfel trekt ;-)

Ik had al een vermoeden dat mijn vraag mogelijk dergelijke reacties op zou roepen, maar ben blij dat ik ook een aantal ‘normale’ antwoorden gekregen heb.

Ik snap dat je daar als man nooit op zou komen, maar ik denk dat vrouwen tegenwoordig erg op hun hoede zijn als het op dit soort dingen aankomt.

Inderdaad ben je tegenwoordig als vrouw nergens echt veilig meer, maar in de regel zoek in dergelijke situaties dan ook niet op, maar na een lange vlucht met een klein kind zou een rit met de taxi wel de makkelijkste en snelste oplossing zijn.

Groeten,

Jenny

• kaaskop

Mischien dat de reisleiding een betrouwbare chauffeur weet?

• Andre

ja en dan hopen dat de reisleiding geen losse handjes hebben ;-)

• connie

begrijp de discussie niet zo goed. ik kom toch al enige jaren op kreta. geef toe dat ik de jongste niet meer ben, maar ik heb nog nooit één probleem met een taxichauffeur gehad. ga heen en terug met de taxi en zit altijd voorin. misschien scheelt het de familie, waar ik naar toe ga, de taxi voor me regelt. overigens voel ik me altijd super veilig op kreta, overdag of ‘s-avonds. maar goed ik voelde me ook super veilig in de ondergrondse in new york ’s-avonds om 12 uur in mijn uppie.

• Frida

Ik voel me ook heel veilig op Kreta. Maar als je ‘s avonds of ’s nachts (in de winter) van het vliegveld naar Rethymno rijdt, per taxi, kan er natuurlijk altijd iets gebeuren. Er rijdt dan verder bijna niemand en een taxichauffeur rijdt een zijweg in en je kan dan gewoon niks doen. Nu kan dit natuurlijk overal gebeuren, dat weet ik ook wel. Maar de vraag was of het veilig is. Wat ik doe is het nummerbord opnemen en even melden dat je dat smst naar familie. Zit je altijd goed. Zit vaak in taxi van van vliegveld naar Reth en de taxichauffeurs zijn erg verschillend. De ene keer heb je een gezellige kletser met een hele oude kar, een andere keer heb je iemand die niks zegt, en weer een andere keer iemand die rookt…..En je kan niet op het vliegveld iemand uitkiezen die je bevalt.

• jolanda

Deze vraag zou ook niet bij op komen hoor en ik ben toch echt een vrouw. Ik denk dat de kans wel heel erg erg klein is dat je een zieke/gestoorde taxichauffeur treft die een vrouw met een klein kind lastig gaat vallen. De kans om de lotto te winnen is denk ik groter. En hiermee wil ik niet zeggen dat er geen gekken rond lopen, maar als je zo gaat denken kun je nooit meer waar dan ook ter wereld alleen de straat op.

• Wilma

Jenny zei:

,Eigenlijk heb ik helemaal geen zin in de hele trip met de touringcar en zou ik het liefst een taxi nemen, dat gaat een stuk sneller. Stomme vraag misschien hoor, ,

Wat doe je toch moeilijk!!

Zo'n ramp is die bus niet hoor!!!!!! Het is maar een kippestukkie van het vliegveld naar Chersonissos toe, zeker weten!!

En om 23.15? zijn ALLE vrienden aan nog aan het werk ?? Er zal er toch wel 1 tussen zitten die WEL kan! en anders:

,,Lekkere vrienden heb je dan ,, :DAT zijn pas echte vrienden

Is er niet 1ntje die je op kan halen??