Veilig?

• Andre

Tsjonge wat een dom gelul zeg. Dus jij blijft voor de rest van je leven thuis? Want het kan wel degelijk zo zijn dat ze het in bus,de trein, het vliegtuig of wacht …… op straat kan het zelfs gebeuren. je weet wel toch een hond voelt wanneer iemand bang is en zal dan dus toehappen.(als je hier werkelijk zo over gaat denken als je naar kreta gaat/wilt dan ben je in mijn mening wel een beetje ziek in je hoofd)

• Patrick van Zundert

Het feit dat jij Jenny niet begrijpt maakt dat haar ziek in haar hoofd?

Ik vind dat wat ver gaan, Andre

• Andre

Ja sorry hoor Patrick maar jij vind het dus wel normaal dat alle taxichauffeurs op Kreta als handtastelijk door het leven moeten gaan? Zoiets kan toch overal gebeuren (HELAAS)

• Andre

En als jij vind dat ik te ver ben gegaan patrick…..jij weet waar de delete knop zit ;-)

• Nancy

Mannen snappen dat soort dingen niet. Zet een blonde dame bij een Zuid-Europeaan en binnen 10 minuten gaat het gesprek over sex….helaas pindakaas. Ook al zie je er nog zo serieus, chagerijnig of weet ik wat uit. Waarschijnlijk onder het mom ‘pakken wat je pakken kan’ …;). Alhoewel, een paar jaar geleden in Turkije was er toch ook iets met drie Nldse meiden en een bus? Weet het niet meer precies (verkrachtingen enzo dacht ik, rechtszaken etc). Dus het kan je eigenlijk overal overkomen.

• Patrick van Zundert

Andre schreef:

>

> Ja sorry hoor Patrick maar jij vind het dus wel normaal dat

> alle taxichauffeurs op Kreta als handtastelijk door het leven

> moeten gaan? Zoiets kan toch overal gebeuren (HELAAS)

Zoiets kan inderdaad overal gebeuren, maar maakt dat degene die daar “bang” voor is ziek of degenen die handtastelijk zijn?

Ik vind Jenny's vraag een normale, hoewel ik er als man nooit op gekomen zou zijn. En ik vind het te ver gaan om vanwege haar vraag Jenny's geestelijke gezondheid in twijfel te trekken.

• Patrick van Zundert

Andre schreef:

>

> En als jij vind dat ik te ver ben gegaan patrick…..jij weet

> waar de delete knop zit ;-)

Wil niet te snel deleten, maar wel aangeven waar ik vind dat een grens ligt. Bij deze.

• Xander

Een taxichauffeur die een vrouw die een kindje van 16 maanden bij zich heeft en om veiligheidsredenen ook nog eens op de achterbank zit lastig valt.

Nou ja, bent u daar nog…..

Het gevaar is vele malen groter wanneer je in Chersonissos met een wandelwagentje voor je kind de straat op gaat. Een dorp vol op sex beluste zatlappen en misplaatste macho's, da's pas link voor een vrouw alleen.

Ik dacht dat het om het rijgedrag van de gemiddelde Kretenzer taxichauffeur ging.

• kaaskop

Leuk,wij zitten met onze Luca van 3 jaar in hetzelfde vliegtuig.

Jammer dat we een klein autootje hebben en veel koffers ivm veel eten voor ons glutenpatientje.

Wij gaan ook naar Chersonissos.

Als je morgen een roodharig duiveltje het vliegtuig onveilig ziet maken dan is die van ons.

Groeten Rob

• Andre

Heb je gelijk in Patrick haal hem maar weg of dat stukje dan he