Zuid of West Kreta

• JW06

Haha. Dit is de beste tip (tu)(tu)(tu)

• anneke

Wij doen 2 weken West en een week Zuid. Ook een optie!

• Olga

Ik ben half Grieks en half Nederlands en ik woon vanaf mei op Creta!Het is echt mooi en er is van alles te doen! In Mei en on September is het ideaal want dan is het niet zo warm. Zuid West Noord en Zuid Kreta zijn erg verschillend maar even mooi! Mooie dorpjes, prachtige zee, leuke mensen en heerlijk eten! Ik hoop dat jullie allemaal even veel plezier zullen hebben op jullie vakantie! Ik zal graag helpen als iemand meer info will hebben over iets!!

ps: neem me niet kwalijk als ik een foutje of twee maak in mijn Nederlands!Nooit in Nederland gewoond!!

• Annieta

Nou Olga,dan petje af!!

Het is voor mij in ieder geval goed leesbaar!

En wat fijn dat je nu op Kreta woont,heerlijk!

Wij komen al een jaar of 7 op Kreta voor vakantie,en soms 2x per jaar.

En we hopen ooit daar meer tijd door te brengen dan alleen de vakantie periode.

Geniet ervan,al begrijp ik ook dat de situatie voor veel mensen er niet goed uitziet.

Maar de eigenaar van ons hotel zei :(de man is 67)We will survive!

• Olga

Bedankt Annieta!

Praten lukt me erg goed maar scrijven vindt ik moeilijker…

Ik geniet inderdaad van Kreta! Het is erg mooi…Het is hier gelukkig nog niet erg moeilijk maar de man heeft gelijk..We will survive!

Waar gaan jullie meestal op vakantie?Als je will can ik tips geven vor de volgende keer dat jullie komen.

Groetjes uit regenachtige Kreta..!

• Annieta

Hallo Olga,

Wij gaan sinds 7 jaar altijd naar het zelfde hotel.We zitten in Anisarras.

Mag je eigenlijk niet echt een dorpje noemen,maar wij vinden het daar heerlijk rustig,en het is een goed vertrekpunt om van alles te ontdekken.

We huren een auto,en hebben inmiddels veel gezien,maar het blijkt wel,nog steeds niet alles!

De eigenaar van het hotel wijst ons inmiddels de plekjes die niet toeristisch zijn.(Die hebben we in het begin bezocht)

We gaan wel steeds verder weg,hahaha vorig jaar zijn we bv naar Xerokambos gereden,lange trip maar werkelijk prachtig!

De combinatie van rust,wandelen en rijden,en niet te vergeten inmiddels de vriendschappen die daar ontstaan zijn,maken dat wij steeds terug gaan.

In juni zijn we er weer,heerlijk….we kijken er nu al naar uit,en intussen bekijken we foto,s en luisteren we naar de Griekse muziek,waarvan Parios mijn favoriet is!

Groetjes Annieta

• Olga

Goedemrogen,

Ik woon erg dicht bij Anissaras in Koutouloufari. Het is daar inderdaar leuk.

Mijn moeder heeft Grieks geleerd dankzij de lp's van Parios!Grappig.!

Als jullie een auto huren is er zeker veel te zien!

Leuk dat jullie het naar je zin hebben hier! Als je enkele hulp nodig hebt met iets

zeg het maar!

• Annieta

Hallo Olga,

Ik wilde je een prive berichtje sturen maar dat lukt niet.

Zou jij mij een priveberichtje willen sturen,via hier(zie prive-berichten)

groetjes Annieta.

• Olga

Hoi Anniete,

Ik weet ook niet hoe dat kan..Will je dat ik je mijn email adres opstuur?

Groetjes

Olga

• Annieta

Ja graag,via het prikbord,en dan ga je naar priveberichten!!Hopelijk lukt het jou wel.

groetjes Annieta