Tui vluchten 2013

• Sylviakl

oef de aanbiedingen zijn nu voorbij geloof ik… toch te lang gewacht met boeken… nu 238 pp…

• Xander - Moderator

De volgende ochtend moest ik een ticket bijboeken omdat er nog iemand mee reist.

Dat ticket kostte ineens 98 euro meer (zelfde website, zelfde heen- en terugvlucht).

Ik dacht nog slim te zijn, en vanaf een andere pc op een andere plek in NL ook even te proberen. Het verhaal gaat immers rond dat ‘ze’ je IP adres onthouden voor het geval je weer terugkomt op de website. Mocht niet baten, dezelfde hoge prijs.

Zo gaan die dingen dus !

• Annieta

O jee,dat is wel heel jammer!We zijn echt blij dat het ons nu een keer gelukt is er vroeg bij te zijn,en samen voor nog geen 300 euro retour te kunnen vliegen.

• argos

Nog even ter informatie: het parkeren op airport Düsseldorf kost voor 22 dagen 59 euro. Je kunt dan kiezen voor parkeren en 10 min. lopen; 15 min. lopen of gebruikmaken van een shutlle bus die om de 10 min. vertrekt. Voor 14 dagen is het iets goedkoper. Het is mogelijk om voor een bepaalde dag te reserveren. Dit is sterk aan te raden want het zit snel vol. P24 werkt alleen met een shutlle bus.

• Argos

Sorry de shutlle bus is om de 20 min. Veel informatie is te vinden op Google als je zoekt op: airport service Düsseldorf