Tui vluchten 2013

• Sylviakl

ja heb het gezien, het gaat om discount parking toch? zitten daar nog voorwaarden aan dan? is echt niet duur!

• iendrachtOilsjt

je kan natuurlijk ook met de trein op de luchthaven geraken, maar is natuurlijk afhankelijk van waar je woont, ik woon op amper 35 km van de luchthaven en heb een station praktisch voor mijn deur liggen. De trein stopt onder de luchthaven, dus makkelijker kan niet.

• Annieta

Hoi hoi,volgens mij verder geen voorwaarden,tenminste,ik heb ze niet kunnen ontdekken.

De trein is misschien te overwegen,maar bij ons zijn de vliegtijden nog niet bekend,en zeker als we terug komen hebben wij geen zin om op een trein te wachten.

Wij gaan zo goed als zeker het met de auto doen.Is voor ons iets meer dan een uur rijden.Dus goed te doen.

• Xander - Moderator

Ik heb net geboekt met JetAirFly vanaf Brussel voor 240 Euro. Scheelt toch flink met de prijzen die Transavia rekent in de voorjaarsvakantie. De exacte vergelijking kon ik nog niet maken omdat 2013 bij Transavia nog niet boekbaar is. Ik baseer me dus op de prijzen 2012.

• Sylviakl

ja jetarifly scheelt ook zeker qua prijzen alleen zijn daar de vluchttijden nog niet bekend… wij wonen zelf 20 minuten van schiphol dus is best nog een eind rijden naar Brussel… wil dan ook het liefst overdag vliegen..

• Dik

Sylviakl

Jetair heeft ook vluchten die in de namiddag vertrekken, en dan is het héél goed te doen met de trein vanaf Amsterdam, het enigste nadeel is dan dat je pas om 23.00 uur op Herhalkion bent.

uit mijn hoofd te weten, dit jaar waren de vluchten laat op maandag, woensdag en vrijdag.

Er is ook een parking, voor de luie mensen onder ons, die je auto komen halen en brengen, en dan in jouw vakantie hem geheel poetsen, schrobben, waxen en alles wat je maar wilt doen(:P)

kost wel wat, maar dan rij je wel weer in een bijna nieuw auto(tu)

Zelf heb ik ook al zitten kijken, wat héél interessant is, dat de lokale maatschappij Aegean OOK rechtstreeks vliegt, denk dat 2/3 is verhuurt aan Neckermann belgie en de rest kan je zelf boeken.

Dit is OOK zeer goedkoop, zeker als je met deze vanaf Brussel in de dure tijd vliegt, als er nog geen charters zijn, of de eerste, en dan in een bijna leeg vliegtuig voor € 50,– terug met Jetarifly(tu)

net zoals met het Grieks Pasen of zo.

succes met zoeken

Dik

• Sylviakl

beste Dik,

boek je aegaen dan via hun site of doe je dat via Neckermann??

ja met de trein lijkt mij ook prima, het zal even wennen zijn omdat we altijd via Amsterdam vliegen. een keer terug gekomen op brussel vanuit New York en dat was toen wel rennen naar de trein, maar als je dat van te voren weet is er niets aan de hand.

ik vind het vliegen vanaf amsterdam gewoon echt te duur, dit jaar via Corendon gevlogen die iedere keer de vluchttijden veranderde.. ook Arkefly in mei was geen succes… dus ik wil echt kijken vir Brussel te vliegen…

wat denk je als er nog geen vluchttijden bij staan, zal ik dan maar gewoon het risico nemen dat we om 6.00 uur smorgens vertrekken?

• Dik

Sylviakl

Wat ben ik blij met jouw antwoord????

zit ik even voor jou op te zoeken de datum's , wat zie ik…..

bij www. aegeanair.com zie je dat zij rechtstreeks vliegen vanaf Brussel naar Herhalkion op een Donderdag en Zaterdag voor € 78,–, helaas zijn op bv 6 juni nog maar 2 stoelen vrij, ja het gaat HEEL snel

maar als je nu kijkt bij www.Neckermann be. zie je op de zelfde datum's hun die stoelen in het zelfde vliegtuig hebben zoals eerder vermeld MAAR…. nu maar voor € 69,–, dus retour 138,–

en de tijden zijn zo, dat je met de trein kan, en die stopt Beneden op het vliegveld, in het nieuwe station. of in Dendermonde overstappen,

Dit alle kan je vinden op http://www.belgianrail.be/nl/Home.aspx en dan even naar Internationaal gaan, of gewoon bij www.Hispeed.nl. kan ook goedkoop zijn, alleen maar 2 maanden voor vertrek te boeken

Nou gaan maar lekker zitten puzzelen, het vliegen blijft zo wel LEUKX(

• Ruud11

Voor degenen die van plan zijn om met de trein vanuit NL naar Zaventem te gaan: per 9 december wordt de (goedkope) Beneluxtrein (Amsterdam-Brussel via Roosendaal) vervangen door de aanmerkelijk duurdere Thalys cq Fyra verbinding.Dat betekent bijv. voor iedereen uit Brabant en alles wat noordoostelijk daarvan ligt, dat je eerst naar Rotterdam moet om daar over te stappen op de HSL.

• iendrachtOilsjt

en dan zijn ze verbaasd dat er steeds minder volk in de treinstellen zit !