Tui vluchten 2013

• Ruud11

Hoor van vrienden uit Zeeland hier in de buurt van Mirtos dat ook Thomascook.be in mei en juni goedkope vluchten heeft vanaf Brussel.

• iendrachtOilsjt

klopt 136 euro h/t Brussel Mei

• W.

inderdaad, met Brussel ,Dusseldorf, Koln-Bonn, op een uur afstand, Weeze iets meer en Luik op een half uur hebben we Schiphol niet nodig.Vorig jaar vlogen we met tweeen LGG-HER en terug voor nog geen 300 euro.Hoef je vanaf AMS niet aan te denken.

• Annieta

Gelukt en geboekt!

juni 2 personen-17 dagen incl admkosten.295.00 euro.(Retour)vanaf Brussel.

Helemaal blij en tevreden.

• Annieta

Irini,bedankt voor de info.

Ter aanvulling op mijn eerdere bericht;geboekt bij Thomas Cook Belgie.

• Sylviakl

weet iemand of er tijden van de vluchten van jetairfly bekend zijn?

ben ook aan het kijken om via Brussel te vliegen maar wat kost het parkeren daar? iemand een idee?

• Annieta

Wat wij tot nu toe gevonden hebben in juni voor parkeren in brussel is 51 euro voor 14 dagen,iedere dag die daar boven komt 5 euro per dag.(dit is niet op de luchthaven,maar zij brengen je weer met een shuttle busje)

Omdat het op onze tickets zoveel scheelt,is een hotelovernachting(incl parkeren)ook nog een optie.

Zoeken via google;er staat heeel veel informatie op.

• iendrachtOilsjt

http://www.interparking.com/brusselsairport/design/images_discount/discountparking-NL.pdf

de eerder vermelde tarieven schijnen korrekt te zijn, maar je dient wel een gewone bus te nemen naar de luchthaven als je deze parking gebruikt, is wel prijsinteressant vergeleken met de andere parkings

• Sylviakl

Annieta via welke parkeer was dat? interparking is nog wel duur geloof ik, ik had er wel een gevonden voor ongeveer 100 euro voor 14 dagen. Overnachten lijkt me niet zo, maar als de vlucht vroeg is, moeten we nog maar even kijken…

• Annieta

Hoi hoi,ga naar discountparking.be.

Dan kan je naar interparking,en daar staat bovenaan;tarieven,even aanklikken en je krijgt de hele tarievenlijst met alle gegevens over de duur van parkeren.

Hoop dat je het kan vinden,krijg de link niet geplaatst.

Laat even weten of het gelukt is.