met de bus van Heraklion naar Mirtos? Of andere opties?

• Ruud11

€129,50 en dat in het hoogseizoen. Daar kunnen maar weinig anderen tegenop!

• iendrachtOilsjt

laat achteraf iets weten aub, vind ik zeeer interessant, maar heb er wel mijn twijfels over !!!

• desillies

Maar? je was het uiteindelijk niet?

Of hoe bedoel je deze opmerking Chris?

• desillies

Ruud11 Schreef:

——————————————————-

> €129,50 en dat in het hoogseizoen. Daar kunnen

> maar weinig anderen tegenop!

Het is de simpelste auto die ze hebben hè en hij is ‘al’ 4 jaar oud…

Boeit mij niet eerlijk gezegt.

Ik laat alle deuken toch altijd noteren :-)

Overigens is he tbij de ene hoogseizoen en bij de andere laagseizoen, dat is echt opvallend verschillend….

• chris

Ik bedoel gewoon: goeie zaak, krijg je geen problemen mee.

• desillies

chris Schreef:

——————————————————-

> Ik bedoel gewoon: goeie zaak, krijg je geen

> problemen mee.

Ooh gelukkig, ik dacht al dat je het anders bedoelde :-)

• Arthur

@Lien ik heb even rondgekeken en denk toch dat dit nooit je echte prijs is, voor €16 pd is bijna onmogelijk en dan ook nog 100% verzekerd, weet je zeker dat er naderhand geen taxen bijkomen en diverse andere addertjes onder het gras.

• Kees

Je huurt hier in de regio ook volledig verzekerd een kleine auto voor tussen de 125 en 130 euro per 7 dagen volledig verzekerd geen valkuilen geen eigen risico onderkant meeverzekerd enz enz.

Momenteel ligt de verhuur van auto's zo'n 40 a 50 procent lager met forse uitschieters zowel naar boven als naar beneden.

Het is heel simpel momenteel je doet als verhuurder mee met de prijzen slag of je vloot staat voor de deur stil.

• Xander - Moderator

Ja hoor, dat moet mogelijk zijn voor de allerkleinste auto zonder A/C.

Het is een mooie aanbieding van een verhuurder die goed bekend staat.

Martin, de Duitse man die daar werkt, handelt alles perfect voor je af. Ook als er wat aan de hand mocht zijn.

Zelf huur ik altijd ergens anders, maar ik heb genoeg gelezen en gehoord over deze verhuurder om te weten dat het een goede en betrouwbare zaak is.

• desillies

Tja, het is echt waar…

Overigens huur ik dus 8 dagen, we halen de auto namelijk op om 11.45 uur en brengen hem 7 dagen later om 19.00 uur terug, da's dus 8 dagen huren.

We stellen geen hoge eisen aan de auto, w ehuren liever nog een scooter in Mirthos.

Ik heb de besvestiging nog niet binnen maar de offerte gaf toch echt deze prijs aan.

Ik heb trouwens wel 5 % korting i.v.m. een like op facebook en 5% omdat ik vooruit betaald.

Scheelt ook alweer natuurlijk :-)