Hoe is de toestand nu op Kreta

• G & M

Ik zou de mensen nog meer kopschuw maken gaan er nog minder mensen naar Kreta hier zitten ze echt op te

wachten met deze verhalen.

En wij hebben niet met oogkleppen op gelopen maar je kunt het ook overdrijven, ze worden er zelf ook kots misselijk van van al

deze verhalen in de kranten.

• Kees

Klopt helemaal Giel een ieder die hier rond loopt te vertellen dat het allemaal heel erg meevalt loopt uit zijn nek te l…….

Het is een enorme droefenis aan het worden en nu in het hoogseizoen is het haast nog stiller dan in juni.

De tavernes, stranden barretje noem maar op zijn vaak erg leeg en slecht bezet, daarnaast blijven de prijzen voor het dagelijks onderhoud en de eerste levensbehoefte maar door stijgen.

De benzine was net weer wat aan het dalen maar stijgt nu weer redelijk snel.

Maar ja er blijven mensen met een roze bril oplopen en de werkelijke situatie niet weergeven je ziet het op alle forums ze denken dat ze de grieken er mee helpen maar dat betwijfel ik.

• Luus33

Ja, het is zeker triest… we kunnen alleen maar hopen dat de situatie

gauw beter zal worden. Hopelijk wordt het nog wat drukker en trekt

het zeker volgend seizoen weer goed bij..

Gr, Luus

• G & M

Moderator:

G&M: Dit soort teksten slaan nergens op.

Dus heb ik de tekst verwijderd.

Droevig dat ik zelfs vanaf mijn vakantieadres (Kreta uiteraard) het forum in de gaten moet houden omdat prikkers het niet na kunnen laten onzin op te schrijven en anderen op de man aan te vallen.

• Kees

Het is te hopen Luus maar de wereld van het toerisme veranderd heel erg snel en de Grieken zullen moeten mee veranderen anders vrees ik voor nog erger.

• W.

Ik vraag me af wie jullie daar gesproken hebben. En ik wil juist iedereen oproepen om naar Griekenland te gaan want de ondernemers daar die het vorige seizoen overleefd hebben zullen grotendeels dit jaar sneuvelen als niet snel meer mensen de weg naar Griekenland (terug) vinden. En van de mensen die ik gesproken heb werd niemand “kotsmisselijk” maar ze hoopten wel allemaal op meer toeristen.

• W.

Moderator:

En deze tekst dus in een moeite door ook verwijderd. Reactie op vorig beticht van G&M.

• G & M

Wij hebben drie weken in Rethymnon gezeten Giel en hebben na 9 jaar hier heel wat Grieken leren

kennen,en zij zeggen zelf die het altijd moeilijk hebben gehad zullen het ook niet redden de anderen

hebben het zeker moeilijk maar gaan er voor 100% voor en deze tenten zitten ook vaak vol.

Maar de verhalen van een man die alles negatief ziet,moet eerst eens bij zich te raden gaan:S

Wij hopen dan ook dat door deze reacties niet steeds meer mensen weg blijfen en elders

gaan boekken omdat ze bang zijn om het op telopen.

WIJ BLIJVEN ER HEEN GAAN:)-D

• iendrachtOilsjt

ja kijk alhoewel desalnietemin na 2 weeken kreta in de maand mei heb ik overal gezien hoe ongellukig de mensjes waren en de tavernas en restorants zeer leeg en iedereen maar klaagen de restorants de ganse avond leeg en de rest al ni veelen beters en de prijzen in de gewoone winkels ook zeer duur duurder dan by ons in sommige tavernas kon je bijnaa niks krijgen wat op de kaart stond en je hoefte nit binnen te gaan in de keuken want da was uilen met de pet op meerdere keeren heb ik te hooren gekrijgt dat ze gingen stopzeten want ze kwamen niks uit hun kosten en dikwijls ging de zoon emigreren naar duitsland of holland om daar aan de koost te koomen dus ge wa wat jullie allemool te wagten staat in de toekomst allee korosje !

• iendrachtOilsjt

>:D<