huis kopen kreta

• K&A

Dat weet ik niet qua huuropbrengst, zal bijna niemand je kunnen geven dit is Kreta he er gebeuren hier veel betalingen in het duister als je begrijpt wat ik bedoel .weet wel een zeer mooi huis te koop in Rethymnon en diverse nieuw gebouwde huisen in de regio van potames, eigenaar is een Nederlander ik ken hem persoonlijk en is zeer betrouwbaar kan hem met je in contact brengen als je dat wilt..

gr Kees

• Marjorie

Misschien is het een aanrader om na het afronden van je mensenkennis cursus een cursusje nederlandse spelling er achteraan te doen Sytze. Kortom: goede raad

• Iris

De vertaalster heet Patricia en woont in Rethymnon. Je kunt haar bereiken op metafrasi@mail.gr of patricia@students.phl.uoc.gr.

Succes!

• Andre

Sytze is alleen maar bang voor concurentie….;-)

• Marijke

Sytze is volgens mij gewoon Kees …..

• Xander

Laten we met dit geneuzel over zielige posters ophouden !!!

• K&A

Pardon. ik ben hier al voor veel uitgemaakt maar deze slaat alles, wil je dat aub nooit meer doen me met die meneer vereenzelvige zou zeggen kom even naar Analipsi dan zal ik je de weg wijzen naar mijnheer sytze en ik zal je binnen 5 seconde het tegendeel bewijzen, of wilde je gewoon ook even leuk wezen en een duit in het zakje doen.

Groetjes

kees de enige echte KEES

• Marijke

Sorry Kees, mijn excuses…..ik dacht het echt.

• Arthur

Kees is nou niet mijn vriend maar voor Sytse moet je toch richting Agia Palagia of niet Geert??

Arthur

• jaap van houten

Christof, wij hebben vorig jaar een huisje op Kreta gekocht. Wij hebben alles laten regelen door Elxis in Utrecht. Deskundig, betrouwbaar en zeker geen snelle verkopers!! Kan je ze van harte aanbevelen. Je kan me altijd mailen voor meer info of anders contact opnemen met Elxis zelf! Zou het niet zelf gaan regelen als ik jou was. Groetjes Jaap