puppies

• Diane

Hoi José,

Inderdaad hahahah Gelukkig had ik in Agios Nikilaos een Nederlands meisje leren kennen die met dezelfde vlucht terugvloog als ik en die wilde gelukkig helpen. De keer hiervoor zat ik vast met twee karretjes tussen de klapdeuren bij de douane.. hahahahahah… Ik ben blij dat er mensen bestaan zoals Harry…

• Diana

Het is soms beter om een hond te hebben in de cabine, dan gillende kinderen.

Toen ik laatst terugkwam van Kreta had ik een pup mee in de cabine, bij het opstaan toen we waren geland, zeiden de mensen om mij heen, O, een hondje, daar hebben we niets van gemerkt.

Na nu vele malen een hond of kat mee te hebben genomen in de cabine (in het ruim heb je er geen omkijken na) heb ik nog niet 1 keer, last van ze gehad. Dat ze blaffen of janken. Ze gaan lekker slapen en wachten geduldig op hun nieuw avontuur.

Nog even erbij zeggen, de honden/katten krijgen geen pilletjes of drankjes om rustig te worden.

Groetjes Diana

• Wil

Speciale AH hebben jullie.

• GvE

Hoe bedoel je Wil?

• monique

Echt geweldig dat Harry die puppies naar Ned. heeft meegenomen. Maar er zoveel honden-ellende hier…, ik woon in west-kreta, in een klein dorp. Sinds een paar dagen loopt hier een zwerfhond rond.Een jonge reu, ik schat zo 8 maanden oud. Nu al een erg grote hond. Ondervoed en bang.En je kunt zo'n hond dus nergens heenbrengen.Er is1 bij Chania asiel hier, maar dat neemt alleen nog ‘noodgevallen’ op. (ik vind dit al een noodgeval). Er is dus nergens plaats voor die hond. Wij hebben zelf 2 honden, er is echt geen plaats voor nog een hond. Ik las in deze draad een bericht over 12 miljoen, bedoeld voor zwerfdieren-opvang, en dat geld is spoorloos verdwenen ? Verbaast me niks. Politici hebben voor dit onderwerp dus absoluut geen belangstelling, er valt niet mee te scoren. Griekenland mag dan nog zo mooi zijn als vakantieland,in dit opzicht is het achtergebleven gebied.

• Harry

In Chania is toch een Duitse stichting actief met honden ???

Weet niet, of deze vergelijkbaar is met The Haven.

Weet wel, dat er een fokkerij is van herdershonden: naam van dat dorpje zou ik moeten opzoeken.

• José

Nou Harry, Blanco is een reutje……heb je dat niet gezien in het vliegtuig….?????

De andere honden zijn de moeder van Blanco, zijn broertjes en zijn zusje.

Met zo'n hondje op je schoot “vliegt” de reistijd snel voorbij……is het niet?

Groetjes,

José

• monique

Bij Chania heb je Arche Noah, al jaren gerund door een Duitse. Maar zij zitten tsjokvol en nemen geen honden meer op. De hond hier in het dorp ziet er al wat beter uit, hij krijgt voer & aandacht . Maar het blijft een probleem. Een paar keer per jaar is het raak, mensen die een schattig puppietje hebben aangeschaft voor de kinderen en genoeg krijgen van de hond als 'ie groter wordt. En dan dumpen ze hem ergens langs de weg.

• Harry

Ik heb slechts de bovenkant van deze medereiziger aanschouwd………

Wist ik:

Blanco, reu

Lucky, teef

Honey, teef

Shi, reu

Lady, teef (moeder)

Zo stond/staat het in de begeleidings papieren

Blanco heb ik een poosje op schoot gehad: ook de passagiers op rij 2.

Later, toen het wat rustiger was, heeft hij bijna achterin het vliegtuig voor een lege stoel gestaan.

• José

Ik heb al een paar keer gehoord, dat de hondjes in de cabine “van hand tot hand” gaan tijdens de vlucht.

Zal Blanco wel opgekeken hebben, toen er een einde aan de “masserende” handen kwam nadat hij alle bezette stoelen gehad had…….

En zo gaat Blanco door het leven in een koud Nederland