Da's niet eerlijk.
Nu wordt ik aangevallen terwijl jullie pas nu met allerlei argumenten aan komen zetten waarom DIT lam niet op de grill terecht mag komen.
Eerst blijkt het een ziek lam te zijn, en vervolgens heeft het ook nog eens in de zinderende zon vast in prikkeldraad gezeten…..
Tja, dan zou ik het ook eerst weer laten aansterken vooraleer het op de grill mag.
Zo'n inmiddels uitgemergeld scharminkel is inderdaad niet helemaal top om te eten.
Trouwens, op Kreta lopen meer dan genoeg lammen rond. Die hoeven niet persé uit Nieuw Zeeland te worden geïmporteerd bij gebrek, al zullen er best wel lafhartige lieden zijn die een Aussie voor een echt Kretenzer lam opdienen !
Zo groot is de vraag naar lamsvlees nu ook weer niet. De gemiddelde toeri houdt het toch op souvlaki's en schnitzels van varkensvlees of kip.
Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat die insluiper 's nachts bij AH zijn slag had kunnen slaan…..
Zelfs een muis kan daar niet vrij rondlopen of het stil alarm treedt al in werking.
En indien het alarm niet ingeschakeld is tijdens sluiting van filiaal gaat er een seintje naar de alarmcentrale……
En rinkelt hier('s nachts) de telefoon en moet iemand zijn warme bedje uit.
Wilma schreef:
>
> Nou dat is zeker lekker en wat een toeval, dit stond vandaag
> in de krant.
>
> http://www.ad.nl/binnenland/2734151/Fraudeur_haalt_rare_capriolen_uit.html
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?