puppies

• Gradus

Wat ik me bij aan wil sluiten . KLASSE Harry, wat andere mensen hier ook zeggen.Als ambassadeur van Mirtos Animal Project kan ik alleen maar hopen dat er meer mensen zijn zoals jij die dieren willen redden.

• Arthur

En niet alleen honden en katten, dit wilde lammetje is door Danka gered van de gril. De eigenaar van een stuk land wilde hem opeten omdat hij zijn groente opat.

• Diana

Hulde aan Danka.

Zo hebben wij in the Haven ook een lammetje (geit) maar ook een lammetjes schaap Larry, Larry is gevonden langs de weg. en de geit is in het voorjaar ook van een heerlijke paasmaaltijd gered.

Maar ze zijn wel erg lekker die, apvaki.

Groetjes Diana

• Wil

Loopt dat lammetje nu op de Brunssumse hei ?

• Andre

Ik zie het lammetje ook zo graag voor mij verschijnen:

• Diane Beijer

De SP heeft op mijn initiatief de vragen gesteld aan de Europese Commissie. Ik hoop dat we inderdaad de 12 miljoen euro boven water krijgen en dat het geld dan echt besteed wordt aan het zwerfdierenprobleem in Griekenland. Ondertussen voelt minister Kiltidis van landbouw de hete adem in zijn nek omdat hij opeens wil dat alle organisaties, zowel Grieks als buitenland, hun gegevens kunnen opsturen zodat hij kan kijken wat hij voor ons kan doen. De SP verwacht rond de jaarwisseling antwoord, dus the story continues…

• Xander

Dus er is een wild lammetje gered van de grill terwijl we 's avonds in de taverna moeiteloos een lekker stuk lam van de grill bestellen…..

Mag ik even afhaken, ik snap het niet meer.

Ik zou tegen die persoon hebben gezegd: Waar woon je, dan kom ik je met het opeten helpen !!

• Diana

Nou Xander, dacht je nu echt, dat als je een ziek lammetje langs de weg vind, dat op je bord wilt hebben.

Ik ben niet vegetarisch, maar zal het toch niet over mijn hart verkrijgen om een dier waar ik voor zorg, 's avonds op mijn bord wil hebben, nog niet misschien.

Het lammetje wat ik op mijn bord krijg ken ik niet, wil niet zeggen dat ik even stil sta bij zijn leven. Ik hou van dieren, ook op mijn bord.

• Arthur

Luister beste jongen dit kleine beestje zat vast in de omheining midden in de zon zij heeft hem/haar eruit gehaald en verderop vrijgelaten.

Ik zelfs jou bevrijden als je in 40 graden zon vast zat in de draad.

De lam die je besteld op Kreta komt uit Australie of Nieuw Zeeland, zoveel lammetjes hebben ze niet, op de Paaslam na.

• Harry

Hier doe je dat toch voor !!!!!

Eerst op straat

Toen in de opvang

In de kooi

……en nu liefdevol opgevangen door een echte dierenvriend(in) !!!