Fooi !!

• Patrick van Zundert

Weet niet meer waar ik dit gelezen heb, maar een onderzoek zou uitgewezen hebben dat Nederlanders op vakantie gemiddeld goede fooien geven.

Dit zou liggen aan het feit dat men vaak niet op de hoogte is van het tipgedrag ter plaatse en dat men niet als te krenterig over wil komen, juist omdat Nederlanders die reputatie hebben.

Ik merk zelf in mijn omgeving dat de financiële situatie en de hoeveelheid reiservaring flink meespelen.

• GvE

Hoezo Geert….. kreeg jij tranen in je ogen toen de bodem van je fooienpot nog te zien was nu het seizoen bijna voorbij is?;-) (grapje))))))

Kijk dit tabel maar eens even…

http://www.synovate.nl/nieuws/20070713001/news.aspx

Griekenland staat er niet bij…

Nederlanders zijn zeker wel vrijgevig en geeft 90% geregeld een fooi voor geleverde diensten…..

• K&A

wat kunnen wij Nederlanders toch lekker door ouwe……. over zo'n lullig onderwerp als een fooi geven.

Of er niets belangrijkers bestaat op de wereld

fijne avond verder

Kees

• Arthur

Kraaltjes verkopen aan de russen??

• Wil

Als hier alleen over belangrijke zaken gepraat mocht worden was er van jouw bijdrages niet veel terug te vinden hier.

• Wil

Was bedoeld als reactie op K&A

• Arthur

Wil je bent er weer, gelukkig kunnen we weer een boom opzetten haha, dat andere prikbord is toch iets gematigder.

Grz uit je weet wel.

Arthur

• Andre

Beetje lullige opmerking Arthur *D

Ook wij kopen daar als Nederlanders wel eens wat. (hahaha). Hangt de airco al Kees? Of is dat niet meer nodig?

Gr Andre

• Arthur

• K&A

Dat kan je beter doen dan slap lullen over een fooi geven denk ik.