Kreta versus Kos

• Niet belangrijk

Zeg Ben als je alleen maar kan zeiken over kreta, is het beter om gewoon thuis achter de geraniums te blijven zitten, want ik denk dat bij jou nooit iets goed is advies ga lekker naar het Hilton…

• Ben

He Kees,

Ik wist niet dat je alleen maar positieve berichten over Kreta mag schrijven?

Kijk, ik wil mensen waarschuwen dat ze geen te hoge pet van Kreta moeten hebben, want zoveel stelt Kreta niet voor. Wat een ieder daarmee doet moet hij of zij zelf weten.

Jij bent positief over Kreta en ik niet, dat heft elkaar toch mooi op. Alleen jij moet mij niet jouw mening opdringen, ik beslis zelf wat ik leulk vind en wat niet.

Ik heb het gevoel, terugkijeknd op je antwoorden en omdat je de hele dag op Nedetlandse Internet sites zit, dat je verselijke heimwee hebt naar Nederland, advies: keer gauw terug.

• Ben

En Connie,

Weet je wat nog erger is? Ik ga op kosten van jullie belastingcenten 4x per jaar op vakantie!

• Niet belangrijk

He Ben zielig figuur, het advies om op te rotten naar het Hilton was niet van kees. Er zijn meer personen die zich mateloos irriteren aan negatieve figuren zoals jij..

• Ben

Jij hebt het over zielig?

Jij bent niet eens zo flink om je naam te geven?

Ik negatief? Volgens mij ben ik juist objektief!

Ik denk dat jij jezelf bedoelde met dat stuk proza!

• Andre

gaaaaaaap

• jolanda

Begrijp ik dit nu goed, zijn hier twee trollen elkaar aan het voederen?? Maar ja, wat moet je anders als je er zo uit ziet:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeelding:Internet_Troll_velu_ill_artlibre_jnl.jpg

• Andre

Beste Ben,

Als je hier 1x je ongenoegen hebt geuit is het wel genoeg hoor. Je lijkt wel een klein kind die zijn zin niet krijgt (boehoeeeee)

Jij vind Kreta niks ok dat mag, klaar is het. Jij vind Kos mooier? ok dat is ook ok maar ga daar dan ook spelen

Gr Andre

• Harry

Op slechts één inhoudelijke reactie na (Roel) heeft tot nu toe niemand een enkel verschil genoemd, zoals aangekonding in de start van de topic.

Willen jullie s.v.p. vanaf nu hiermee verder gaan in de topic ??

Is voor bezoekers, oud en nieuw wel zo aangenaam en informatief.

Efxaristo !!

• Ben

Je slaat de spijker op zijn kop Harry.

De vrije meningsuiting wordt niet gerespecteerd. Een aantal figuren hier speelt direct op de man of vrouw en gaat beledigend worden zoals o.a. Jolanda. Gelukkig is Nederland en ook Griekenland geen dictatuur, al zou je dat op dit prikbord niet zeggen.

Ik begreep dat een aantal figuren, welke in het verleden hier ook al last van hadden, nu weer aktief bezig zijn.

Jammer voor zo'n prikbord.

Het verbaasd mij dat zoveel Nederlandse “Grieken” op internet (Nederlandse sites) zitten te kijken bij dat mooie weer daar. Dat moet een vorm van Heimwee zijn.