Hier een topic neerzetten is net als vissen voeren, er wordt meteen gehapt!
dan zal ik je maar niet teleurstellen, anders zit je maar weg te kwijnen achter de geraniums.
tja kreta is gebleven en gaat niet met zijn tijd mee. van fietsen hebben ze nog nooit gehoord, daar heb je ook zoveel aan in de bergen, tenzij je een geoefende bejaarde tourdefrance renner bent. overigens bedankt voor de tip van de douches op kos, uiteindelijk is dat de reden waarom we met vakantie gaan, toch?
en dat schieten………. daarvoor gaan we nu juist naar kreta, om het wildenwesten te herleven. ook wij willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. zo slaan we twee vliegen in een klap. en kreta en het wildenwesten voor de prijs van één.
fred ik kan je maar één goede raad geven. ga een hobby zoeken anders ben je in no time een verzuurde oude pruim achter de geraniums.
Beste Connie,
Wie zegt dat ik oud ben? Ik heb nog lang niet de leeftijd van 65, duurt nog 20 jaar en heb hobbies zat o.a. 4 keer per jaar op vakantie en het liefts zo goedkoop mogelijk. Genieten doe ik als de beste, vooral vandaag in deze Kreta vissenkom.
Oh ja over fietsen gesproken, in deze tijd (2008) in Nederland hebben ze electrisch fietsen, zodat je alltijd wind mee hebt of het gevoel hebt dat je berg af gaat. Waarschijnlijk worden ze over ongever 30 jaar op Kreta geintroduceerd, tenminste als ze dan stroom en riolering hebben in de bergen.
Ik wil toch proberen om een inhoudelijke reactie te geven op deze posting.
Kos ken ik niet maar op Kreta ben ik 2x geweest. Op Kreta zijn zeker plaatsen met een modern uitgaansleven (en dan bedoel ik niet Chersonissos) met moderne restaurants en clubs. Ik denk bijvoorbeeld aan Chania (aan de boulevard een aaneengesloten geheel van terassen, restaurants en clubs waar jonge Grieken op stap gaan). Ook zijn er op Kreta zeker zeer moderne en luxe hotels. In de buurt van Agios Nikolaos zijn zeer luxe hotels en deze zijn zeker niet oubollig te noemen.
Over de douches moet ik je gelijk geven. Onze ervaringen wat dat betreft zijn ook niet positief maar dat hebben we eigenlijk meegemaakt in heel Griekenland.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?