net terug /ostria Beach

  • Andre

    niet zo zwart wit zien wilma

    met hypocriet bedoel ik dus de mensen die van de daken schreeuwen nooit meer neckerman. daar bedoel ik mee er kan wel eens wat fout gaan, hiermee zeg ik niet dat neckerman het goed doet maar eerder slecht is met zijn oplossingen alleen gaan er wel meer dingen fout, maar zeg nooit nooit.

    Als neckerman volgend jaar een superaanbieding heeft zullen er echt mensen zijn die deze aanbieding pakken.

    dat de prijzen hoger zijn dan anderen tsja ook dat kan maar er zijn dus genoeg mensen die daar wel boeken ondanks en hogere prijs anders bestonden ze nu al niet meer maar voor de een maakt de prijs uit en een ander maalt er niet om schijnbaar.

    dan je opmerking:

    Tja ; Andre, wat dacht je zoals vele keren? Dit is een prikbord en ik zal even lekker prikken?? dat mag, daar is hij ook (soms) voor.

    zeur er dan ook niet over

    ps marianthi ik werk niet voor neckerman hahaha gelukkig niet ik werk voor mijzelf, maar wat ik wel weet is dat ik mijn klanten niet zo behandel

  • Wilma (andere)

    Mijn vraag aan de mensen die net terug zijn van vakantie in ostria beach is of ze inderdaad gebruik hebben gemaakt van Arion palace overdag en was dit ook in de avond mogelijk na het diner te hebben gebruikt in Ostria beach. Wij denken daar namelijk een auto te huren tijdens onze vakantieverblijk daar vanaf 12 augustus dus niet afhankelijk te zijn van een busje. Het eiland Kreta willen we toch bekijken.

    Is de animatie in Ostria beach nederlands of duits?

    Heeft niemand die de afgelopen week is teruggekomen het daadwerkelijke verhaal achter de naar mijn idee overboeking gehoord van de receptie of hostes van neckerman?

    Mochten er andere gezinnen met wat grotere kinderen ook half augustus gaan dan zou ik dit graag horen.

    Groetjes

    Wilma (andere)

  • shirley

    wij gaan 5 augustus tot 20 augustus

    heo oud zijn jullie kinderen

    de animatie in ostria beach is helemaal frans

    net als 98% van de gasten

    wij denken trouwens dat het een geldkwestie is

    de mensen van neckermann duitsland hebben ong €250 euro

    pp meer betaald

    groetjes shirley

  • Wendy

    Ik las maandag jl al deze verhalen en ben gelijk naar het reisbureau gegaan en die wisten van niks. Wij, 5 personen, 3 kinderen v 16,13 en 6 gaan/zouden 12-8-2007

    naar Ostria beach gaan en nu opeens moet ik iets anders gaan zoeken want vandaag kwam de melding binnen op het reisbureau dat we niet naar dit Hotel kunnen vanwege concactbreuk!!!! Inderdaad kregen we Arion Palace aangeboden….Dit willen wij natuurlijk niet want dit is geen alternatief of gelijkwaardig. Ik weet echt niet wat wij moeten doen want voor de prijs waar wij voor geboekt hebben is echt niks vergelijkbaars te krijgen.

    Dus Wilma wat gaan jullie doen………..

    Wij denken eraan om een andere vakantie te boeken via een andere reisorganisatie en vooral geen NECKERMANN!!!!!!!!!!

    Groetjes,

    Wendy

  • Wilma (andere)

    We denken erover om toch accoord te gaan met het aangeboden alternatief Arion Palace. Negatieve berichten over deze accomodatie wat betreft kamers of eten zijn er niet.

    Als er genoeg gezinnen met kinderen gaan vermaken zij zich toch wel. Verder is Kreta een schitterend eiland met voldoende mogelijkheden om activiteiten te ondernemen. Het huren van een auto gedurende de vakantie voorkomt ook wachten op het busje, mocht je naar Ostria beach willen gaan.

    Wij hebben een zoon van 14 en een dochter van 10.

    Groetjes van Wilma (andere).

  • Wilma

    het is en blijft vervelend!

    Wendy, huur ook een auto als het kan , dat zal alles veel makkelijker maken en de afstanden veeeeel korter ,en zoals Wilma al zei;dan ben je niet afhankelijk van dat busje en heb je lekker alles in eigen hand!

    Wendy en Wilma een hele prettige vakantie!

  • Wilma

    RADAR inschakelen, maar dan wel MET Z'N ALLEN! voor diegene die dit overkomen is met Neckermenn

    radar@tros.nl