net terug /ostria Beach

  • Gerda

    Wij zijn net terug van onze vakantie op kreta ,waren overgeboekt naar arion palace goed hotel goede medewerkers een aanrader voor mensen zonder kinderen maar niets voor onze kinderen van 13 en 15 en niets klopte van wat neckerman heeft toegezegd compleet ander hotel zonder faciliteiten voor onze kinderen pas de laatste drie dagen konden we voor animatie en all in van half elf tot vijf uur naar ostria beach moest je wel met heen en terug reis een uur op t busje wachten mini busje moest nl veel keren op en neer rijden na een week konden wij wel overgeboekt worden naar ostria beach maar dan moesten we 750 euro bijbetalen belachelijk toch gewoon voor iets wat we gewoon geboekt hadden in december al ,hier is meer aan de hand bij contract breuk laten ze ons echt niet overdag toe op ostria beach we zijn echt voor de gek gehouden ,ons hebben ze 35 euro pp gegeven andere 10 % wij laten het hier niet bij zitten

    Dit topic is gesloten. U kunt reageren op: http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1493&i=37958&t=37958

  • Wilma

    Als dit geen ,,item,, voor Radar of Kieskerig is breekt mijn klomp!!

  • jan

    ostria boekers,

    kijk op de pagina van de A.N.V.R. hierin staat :

    alternatief:moet worden beoordeeld naar objectieve maatstaven en dient te worden bepaald aan de hand van de volgende omstandigheden,die uit het vervangende aanbod moeten blijken:

    1. de situering van de accomodatie in de plaats van bestemming.

    2 de aard en de klasse van de accommodatie.

    3 de faciliteiten die de accommodtie verder biedt

    artikel11,lid2

    volgens mij was dit alternatief NIET evenredig.

    namelijk :NIET aan het strand.

    GEEN annimatie.

    GEEN kinder buffet.

    Geen sport en spel.

    ik vind 10% niet voldoende voor hetgene ons geboden is.

    het was meer een rustoord voor alleenstaande en oudere,en niet voor mensen met kinderen.

    3 dagen voor vertrek werd pas een te klein busje ingezet,terwijl dit al de eerste dag door ons was gevraagd.

    wij gaan juridisch actie ondernemen tegen neckermann.

  • Sylvia

    Hoi Jan en alle Arion\Ostria gangers………….

    We hadden inderdaad ook al op de ANVR-site gekeken en vandaag via ons reisbureau al een officiële klacht ingediend. Ook via de Neckermann-site zal ik mijn klacht neerleggen. Ik heb zelfs al wat info aangevraagd via mijn rechtsbijstand verzekering, want neem van mij aan………..Neckermann is met ons nog niet klaar.

    Voor alle mensen die nog verwachten in Ostria Beach terecht te komen……….

    Ik hoop voor jullie dat het lukt want Arion Palace is GEEN VERGELIJKBARE ACCOMODATIE. Sterker nog………… je gaat er zo'n 2 sterren op achteruit.

    Groetjes :):)

  • marianthi

    organiseer je nou…..

  • Gerda

    weet jij hoe we dat t beste kunnen doen ,zijn nu eerst persoonlijk met neckermann bezig dat is de procedure volgens a.n.v.r marianthi schreef:

    >

    > organiseer je nou…..

  • Andre

    Gerda:

    Heb je die 35 eurp pp aangenomen?

    zo ja dan ben je in principe accoord gegaan en wordt de rest erg moeilijk

    Groeten Andre en sccs

  • Gerda

    Hoi Andre ,

    die 35 euro was alleen omdat we omgeboekt waren en we een gelijkwaardig zelfs beter hotel zouden krijgen andere opties waren er niet het was dit of annuleren

    In kreta hoorde we pas dat andere 10 % hadden gekregen plus kwamen wij er daar achter dat niets van t beloofde klopte omdat t allemaal zo kort van te voren was gegaan hadden wij en alle andere niets oppapier van Neckermann .

    toen we terug kwamen bleek bij ons die 35 euro p.p gestort te zijn en bij de andere 10 %

    Groetjes gerda

  • Andre

    ok gerda ik dacht dat jullie dat daar in het handje hebt gekregen

    nergens voor getekend?

  • Anja

    N.a.v. de berichten op dit forum, die ik dus gisteravond voor het eerst las, vanmorgen gelijk naar het reisbureau gerend, want ook wij hadden nog geen bericht ontvangen van Neckermann, vertrek a.s. zondag!! Alle tickets, hotelvoucher e.d. gewoon in huis. Ook reisbureau wist van niets. Contact opgenomen met Neckermann, maar helaas, ook onze vakantie dus in duigen, contractbreuk bla bla bla!!!!

    Kwamen ze eind van deze middag met een alternatief hotel, in Cherossinos, beoordeling op vakantiereiswijzer: 3,2!! GEEN HAAR OP MIJN HOOFD DAT IK DAAR NAAR TOE GA.

    Dit ga ik dus niet accepteren. In december geboekt, en tot op heden nog geen officieel bericht ontvangen van Neckermann, als ik gisteravond dit alles niet gelezen had op internet. was ik nu nog niet op de hoogte geweest.

    Het is een schandaal, ze weten het al weken. Hier is het laatste woord nog niet over gevallen, en ook het reisbureau gaat nog actie ondernemen, maar voorlopig heb ik dus nog geen vakantie!! Nooit meer met Neckermann!!!!!!!