net terug /ostria Beach

  • Sylvia

    HOE KUNNEN WE DEZE GANG VAN ZAKEN TOCH STOPPEN????????

    NECKERMAN KAN TOCH ZO NIET DOORGAAN.

    IEDERE WEEK OPNIEUW MENSEN IN ZAK EN AS OMDAT HUN VAKANTIE COMPLEET WORDT GERUINEERD.

    SCHANDALIG GEWOON :@:@:@

  • Wilma

    ALLES inschakelen zoals Radar -Consumentenman-Kieskeurig de Telegraaf enz.

    En voor diegene die rechtsbijstand hebben een advocaat inhuren.

    Gewoon DOEN!

  • Natassa

    Het is toch diep triest deze praktijken!

    Als ik een fout maak tijdens mijn werk mag de client er ook niet voor bloeden. Nagel aan de schandpaal die lui, de naam zegt het al, NECK(ermann)!

    Afblijven van die zuurverdiende vakantie, pak ze maar aan!

  • Natassa

    Wees maar blij dat je bij Neckermann niet de Kaapverdische eilanden hebt geboekt! Kijk maar even op You Tube en toets in: Kapverden! “Odjo d' Agua”

    Hier hebben ze schijnbaar ook de boel verkloot!

  • Natassa

    En als je wilt weten hoe ze bij Neckermann hun reizen in elkaar zetten dan zegt dit filmpje genoeg!

    Op You Tube “Neckermann werbung” intypen

  • Wilma

    Wat een zooitje, je zal er maar terecht komen.

  • Andre

    tsja er moet eerst gebouwd worden voordat er ites moois onstaat dus ja je kan wel eens pech hebben, maar het hoort niet echt bij wat er met ostria beach aan de hand is.

    Verder niet allemaal zo hypocriet doen als met “nooit meer neckerman” verhalen want ja er kan altijd wat misgaan en volgende keer is het weer een andere maatschappij en voor je het weet kan je nooit meer op vakantie ;-)

    Ik hoop dat jullie een mooie zaak tegen neckerman krijgen en dat alles vergoed wordt

  • shirley

    wij doen mee

    NOOIT meer neckemann

    en hier gaan ze niet zo makkelijk mee weg komen !!!!

    groetjes shirley

  • marianthi

    werk jij voor Neckermann Andre ? :-)

  • Wilma

    Tja ; Andre, wat dacht je zoals vele keren? Dit is een prikbord en ik zal even lekker prikken?? dat mag, daar is hij ook (soms) voor.

    ,,Iedereen,, hypocriet noemen leg dat eens uit????

    Al in het vroege voorjaar had ik al besloten om niet met Neckermann in zee te gaan.! alleen al om hun prijzen!!

    Elk boek die ik opensloeg en die met Neckermann vergeleek voor hetzelfde verblijf waren vele eurie's duurder. dat scheelde vaak al 150,00 eurie's per persoon ,en dan moest je ook nog zelf je ontbijt er bij betalen 4 of 5 eu pp =8eu pd = dus nog eens 150.00 eurie's voor 15 dagen! samen dus ca 450.00 en dat voor 15 daagjes; een hoop geld vind je ook niet?

    Wij hadden voor La Stella geboekt en het bleek dat ze dat hok nog volop aan het verbouwen waren! dus anders dan dat ze ons beloofd hadden

    Dit horen ze volgens de anwb regels wel van te voren mede te delen ! Wij hadden het geluk dat we naar een betere plek werden overgeplaatst (ondanks datons reisbureau niet bij deze appartementen aangesloten waren) na een klacht van onze zijde.

    Dit was een warme douche voor evenementen-reizen!! zeker weten!!

    Katja ons reisgids had dat prima voor ons geregeld na 1 telefoontje van ons.

    Ik ben haar hier heel dankbaar voor, want na een moeilijke start hadden we een grandiose vakantie gehad!

    Onze Neckermann buurtjes kregen dat dus niet!

    Wat een verschil he!

    In prijs maar ook hoe er met mensen om gegaan zijn!! dus zo kan het ook!

    tsja er moet eerst gebouwd worden voordat er ites moois onstaat dus ja je kan wel eens pech hebben, maar het hoort niet echt bij wat er met ostria beach aan de hand is.

    Verder niet allemaal zo hypocriet doen als met “nooit meer neckerman” verhalen want ja er kan altijd wat misgaan en volgende keer is het weer een andere maatschappij en voor je het weet kan je nooit meer op vakantie

    Ik hoop dat jullie een mooie zaak tegen neckerman krijgen en dat alles vergoed wordt

    Reageer op dit bericht