NIEUWE Wet Hersonissos Muncipality GEEN Muziek na 01.00 uur

  • ikbenaddy

    Is het al bekend dat er een Nieuwe Wet is die geldt voor Hersonissos Muncipality (dus Hersonissos - Koutouloufari - Piskopiano - Stalis - Malia etc) dat er geen muziek (geldt voor bars/clubs) meer na 01.00 uur op doordeweekse dagen en 01.30 uur in het weekend. Dit geldt voor degenen die een uitgebreide Muziek vergunning hebben. Voor anderen is het vroeger.

    Dit is het einde van de kleine ondernemer. De grote clubs betalen hun boetes met gemak en de kleine ondernemer….. :(

    In tijden van crisis zulke nieuwe wetten afkondigen is waanzin!

  • Kees

    Onzin dat dit het einde van de kleine ondernemer is deze wet geld al jaren, niemand stoort er zich aan de politie controleert niet tenzij er een klacht kom ten als je je collega ondernemer aangeeft bij de politie heb je een verdomt slecht leven in je dorp.

    Hetzelfde geld voor roken binnen enz bijna niemand stoort zich eraan en omdat er amper politie is of controle ambtenaren om te controleren gaat het leven gewoon door.

    E als er aal een controle opgezet wordt in no time wordt het hele dorp gewaarschuwd.

    This is Crete.

  • ikbenaddy

    Is dat niet wat alle grieken doen? elkaar aangeven…

  • Xander - Moderator

    Grieken geven elkaar zeker niet aan wanneer ze daarmee de kans lopen dat jij ze de volgende dag voor hetzelfde aangeeft…….

  • Kees

    Schijnbaar weet je totaal niets van Griekenland

  • ikbenaddy

    Dit is iemand die geen bar heeft, dus kun je bij hem niet hetzelfde doen. Helaas!

  • Kees

    Zoals ik al aangaf je berijpt er helemaal niets van.

  • Xander - Moderator

    Dorpen zoals Chersonnisos zijn maar kleine gemeenschappen. Iedereen kent iedereen.

    Dan strap je niet zo snel naar de politie om een dorpsgenoot aan te geven.

    Dat krijg je als een boemerang terug.

    Dat is wat Kees bedoelt denk ik.

  • Manon

    Wat gezegd en bedoeld wordt is. Wanneer er controles zijn, waarschuwt men elkaar dat ze er zijn. Hiervoor gebruikt men mobiel, brommer, auto, what ever.

  • ikbenaddy

    Ja, dat weet ik. Maar dat soort dingen zijn makkelijker in Malia of Stalis omdat het een lange straat is. Hersonissos heeft veel zijstraatjes en dan kunnen ze ineens voor je neus staan.