Appartement gezocht

• sanend

Ik heb meteen nog meer vragen ;)

Zijn de appartementen met privé zwembad aan te bevelen, ik zag die er ook bij staan.

En hoe liggen die qua zon?

Misschien een nog gekkere vraag.

Wat is zo'n beetje de gemiddelde nationaliteit en is het niet overspoeld met Russen?

• lucy f

De appartementen met zwembadje erbij zijn vlgs mij nieuwer en moderner. Goede bedden!

Die hadden wij dus ook, 2kmr app met zwembad. Zat een deur tussen beide slp delen.

Wij waren 2 jr geleden ook met zn viertjes, vriendin zoon was mee.

De oudere app niet in geweest.

's middags, wat later op de middag meen ik kwam de zon op terrasje en zwembad, ‘s morgens niet, maar aan de andere kant ook een groot terras met ook een zitje, daar ’s ochtends volop zon.

Bij het zwembadje heb je zelfs 2 ligstoelen, echt top vonden wij.

Russen hebben we niet gezien 2 jr geleden, ook niet zo in Sissi vlgs mij.

In het hoteldeel van Sissi Bay waren toen erg veel engelsen, nldse gezinnen meer in de app.

Wij hebben er goede herinneringen aan.

Mijn collega gaat dit jaar met haar kleindochter naar een studio met zwembad, heeft ook al voorpret.

Bij de bar bij het restaurant toendertijd werkt Nikos (er zijn er 2), deze is lang en slank. Zijn partner is nldse, erg vriendelijk en behulpzaam indien nodig en goed nld sprekend. Vond de eigenaar wat nors.

• Luus33

Ja, ik zou inderdaad ook voor Sissibay gaan! Zeker met kinderen is het erg leuk daar… Wij hebben ook een 2-kamer app met privézwembad gehad. Dat is echt super! Niet zozeer voor het zwembad, dat is leuk maar erg klein, maar meer voorhet terras met ligbedden.. Het aantal russen is wel flink opgelopen de laatste jaren, maar deze zitten veelal in het hotelgedeelte. Het personeel is erg vriendelijk; eigenaar is idd beetje vreemde, nukkige man. Houdt alles scherp in de gaten.

Verder weet ik nog een kleinschalig app.complex in Sissi dat misschien wat lijkt op Amaryllis; het heet ‘Eleni’ en is te boeken bij Jiba. Ik ben er nooit geweest, dus weet niet of het goed is maar ken wel de eigenaresse.

Groetjes, Luus

• Sandra

We hebben geboekt!

Het is inderdaad Sissi Bay geworden, appt met zwembad. Het is nog onder voorbehoud van Sunweb, maar ik hoop dat het helemaal goed komt ;-)

Jaap, Lucy en Luus, bedankt voor het meedenken en het beantwoorden van mijn vragen.

• jaap

Leuk!! Wanneer gaan jullie? Gr. Jaap

• Sandra

30 juli vliegen we heel vroeg vanaf Amsterdam.

Het is inderdaad iets groter als gewend bij Amarilis, maar het is in Sissi en je bent hiervandaan zo in het centrum.

We hebben er zin in!

• jaap

Kom maar eens langs als je zin hebt!!

• lucy f

Leuk hoor Sandra, graag gedaan!

Mn collega gaat 1 aug, komen jullie elkaar vast tegen;)

Hoe oud zijn jouw kinderen?

Haar kleindochter is 10 meen ik.

• sanend

Zullen we zeker een keer doen, Jaap.

Onze kinderen zijn 13 en 10, Lucy. Komt mooi overeen.

• Luus33

Leuk dat jullie geboekt hebben! Het app met zwembad èn terras zal jullie zeker goed bevallen…

Maar hoezo nog ‘onder voorbehoud’?

Groetjes, Luus