Appartement gezocht

• Sandra

Wij zijn jaren met onze kinderen naar Sissi op vakantie geweest. In een leuk appartementencomplex.

In het begin via Jiba, later particulier geboekt.

Nu is dat leuke appartementencomplex verhuurd aan een All-inclusive resort.

En all-inclusive is niet ons ding.

Dus nu zijn we op zoek naar een nieuw complex en ik hoop dat jullie ons daarbij kunnen helpen.

Wat zoeken wij:

- een niet al te groot complex

- zwembad

- bar/restaurant erbij of in ieder geval een gelegenheid om iets te drinken en een hapje te eten

- regio: tussen Chersonisoss en Sissi, maar het liefste Sissi

- Nederlanders in het complex is echt niet erg, leuk voor de kinderen juist

- en misschien wel het belangrijkste, een plek waar je je thuis kan voelen….

De regio telt voor ons mee, dus het westen of het zuiden zijn voor ons ook een “no-go”.

Ik hoor graag jullie ervaringen.

• jaap van houten

Weet nog wel wat leuks in Sissi Sandra!!

• Luus33

Hoi Sandra, wellicht is Sissibay iets voor jullie…wij zijn daar 3 jaar achtereenvolgens geweest! Via Sunweb te boeken.

Groetjes, Luus

• lucy f

Waren wij ook 1,5 jr geleden, wel wat groter, maar app liggen aan de andere kant vh weggetje en het hotel, dus voelt niet echt grootschalig. Bij de app. is ook een leuk groot kinderbad, er zijn zelfs app met prive badje erbij, hadden wij, erg leuk, die grenzen direct aan kinderbad. Leuk complex, diepere zwembad naast restaurant en hotel met ernaast lig/grasweide met uitzicht op zee. Via weg of geitenpaadje paar minuten lopen naar Bouffos Bay, heerlijk strandje, vaak geweldige golven, wel grote keien in zee, neem of koop daar waterschoentjes. Vanaf dit complex loop je zo Sissi in. Ons goed bevallen, mn collega gaat deze zomer er naar toe. En idd via Sunweb.

Succes!

• Sandra

Jaap,

Volgens mij “ken” ik jullie huisje, aan de haven toch?

Heb ik inderdaad ook zeer zeker in overweging genomen, maar ik wil het liefste naar een complex waar meer kinderen zijn. Een beetje aanspraak voor hen. Ook het zwembad mis ik dan.

En vroeger deden we dat ook inderdaad, zwemmen bij de buren, toen wij nog in Milatos kwamen, maar met de kinderen werd het een ander verhaal. Maar jij kent Sissi, ik zoek eigenlijk een Amarilis

• Sandra

Iets te enthousiast geweest met de knop bericht posten, want nu staat mijn bericht er twee keer in….

Maar Lucy en Luus,

Sissi Bay zijn we in 2004 ook geweest. Onze eerste kennismaking met Sissi.

Toen zaten we alleen in het hotel, en waren de zwembaden nog niet zo opgeknapt als nu.

Alleen dat zoute water houdt me nog een beetje tegen

• jaap

Hoi Sandra, ja in de haven ja!

Amarillis ken ik ook. Erg leuk! Kleinschalig en gezellig. Ken de mensen niet, maar wellicht kun je zelf contact zoeken. Als het niet lukt kan ik wellicht helpen.

Gr. Jaap

• lucy f

Dat zoute water viel ons reuze mee hoor, leek me meer een combi van wat zout en wat chloor, niet hinderlijk.

Echte zoutwaterbaden vind ik ook niet zo geweldig.

Laat je nog weten wat je keus wordt?

• sanend

Jaap,

Bij Amarilis kwamen wij dus al die jaren. Dat is het complex waar ik het in mijn eerste post over had.

Alleen vanaf aankomende zomer heeft de familie, wegens omstandigheden, het complex verhuurd aan Vasia. Ik heb zelf al contact met hen hierover gehad. Vandaar dat we nu op zoek zijn naar een “andere Amarilis”.

• sanend

Dat klinkt alweer beter. In mijn herinnering was het dus erger als het is ;)

Maar wellicht wordt het dan inderdaad Sissy Bay.

Ik vind Sissi namelijk een heel gezellig dorpje, ook voor de kinderen. Als ze een ijsje of iets willen halen laat ik ze met een gerust hart zo alleen het dorp in gaan.

Maakt het nog iets uit qua appartementen, oud, nieuw, zonnetje op je balkon?

(Wij zijn met z'n viertjes, dus het zal een 2-kamer appartement worden)