verhuis naar Kreta

• Bart

Prima Kees,

Vergeet mijn “kennelijk overbodige” inbreng hierin.

Bart zal zich verder afzijdig houden teneinde jouw adviserende rol/missie

hierin niet te dwarsbomen.

• Wilma

Karin had maar 2 vragen nl :

,,Wie heeft voor mij tips ,containervervoer,transport voor deel inboedel? EN school info voor mijn dochter van tien jaar,omgeving ,, (die heeft zij gekregen)

Voor heel veel andere dingen die zij nog moet regelen zal haar vriend haar daar ook vast wel in begeleiden !!

En inderdaad : alle andere tips die erbij zijn gekomen is alleen maar mooi meegenomen … wie weet , heeft ze daar ook wel iets aan ;) Daar is toch niets mis mee!!

Karin is hierin zelf volwassen en wijs genoeg om daar eventueel iets te mee te ,,willen doen /,,of laten ;)

Verder wens ik : Karin - Yannis en haar dochtertje Joy …alle Geluk van de wereld toe daar op Kreta !!

• karinmartens2002@gmail.com

doe ik,Met groet

• lucy f

Ik wens je ook heel veel succes en geluk Karin en voor je dochter.

Ook je op tv gezien en idd met ontroering, mooie liefdesgeschiedenis!

• W.

Door schade en schande kun je dus blijkbaar echt wijs worden, als je tenminste gelooft wat sommige mensen van zichzelf vinden.

• Wilma

Giel… Wat een heerlijke cryptische omschrijvingen geef je weer in dit draadje ;) Ik ben gek op cryptogrammen .!!… Maarrrr hier is geen touw aan vast te knopen

Zou je dit ook even in gewoon Nederlands kunnen uileggen? wat je hiermee bedoelde!

• Henk

In het kort dus….zelfreflectie.